اجتماعیبرترین های کسب و کار

لباس شخصیت های کارتونی برای بزرگسالان

جشن تولد یکی از مراسمات هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان است. والدین به دلیل اهمیت بالایی که به فرزندانشان می دهند، خواستار برگزاری جشنی خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای کودکشان هستند. لباس تولد ، کیک و تزیینات مراسم تولد باید به گونه ای باشد که آنها را به هدفشان برساند. اما آیا برگزاری بسیاری از جشن های تولد آنها را به این هدف نزدیک می کند؟

گرفتن جشن تولد برای کودکان بسته به جنسیتی که دارند، نیاز به مدیریت و کمی شناخت از سن و سال و روحیات آنها دارد. بسیاری از خردسالان در این سن و سال رویاهای خاص خود را دارند که آرزوی شان محقق شدن دنیای خیالی و خواسته های کودکانه شان است. برگزاری مراسمات با تزیینات مخصوص بزرگسالان و سلیقه و هوش آنها، نمی تواند آنگونه که باید در خاطره کودکان بماند و کودک متوجه میزان خرج شما برای برگزاری تولد نمی شود.

تنها چیزی که برای کودک حائز اهمیت است، نزدیک شدن و زندگی کردن در فانتزی های کودکانه شان است. بدین منظور باید در خرید و انتخاب، به سلیقه و علاقه فرزندتان توجه کرده و هم چنین فضایی را برای آنها ایجاد کنید، که در ساعاتی از روز، آنها را به دنیای کودکانه و فانتزی شان نزدیک کند.

جشن تولد با گروه دوستان یا خانواده

با مدیریت و اجرای برخی از مسائل می توان اقدام به برگزاری جشن تولد خاطره ساز نمود. تا قبل از چهار سالگی کودک قادر به یاد آوردن هیچ خاطره و تصویری نیست. بعد از این دوران اما قضیه متفاوت بوده و هر چه به علاقه او در مراسم بیشتر دقت کنید، نقش بسزایی در شکل گیری هویت و احساس و اعتماد به نفس او ایفا خواهید کرد. در کنار کادو، تزیینات و افرادی که در مراسمات گرد هم جمع میشوند، لباس تولد در شکل گیری احساس مثبت در کودکان تاثیر به سزایی دارد.

امروزه تول با تم لباس شخصیت های کارتونی همراه وسایل تولد با همان تم در بازار موجود است که با کمی دقت در روحیات و صحبت های کودک می توان، آنها را کشف کرد و با به کار بردن تم مورد علاقه کودک در تولدش، میتوان با کمترین هزینه در تحقق یافتن دنیای کودکانه او سهیم بود. در تولد، هدفتان تخلیه هیجانی کودک و در عین حال آموزش استقبال و میزبانی از میهمانان نیز باشد. گوشزد کردن آداب معاشرت متناسب با سن شان، همچنین تشکر از میهمانان بابت هدیه هایشان، از دیگر آموزش هایی است که باید به کودکتان بدهید.

راه های برگزاری جشن تولد با تم تولد

کودکان با کوچکترین اقدامات و دریافت کوچکترین چیزها، احساس خوشحالی وصف ناپذیری پیدا می کنند. در ارتباط با آنها باید دنیای ساده و کوچک شان را بشناسید. بدون نیاز به صرف پول یا انرژی زیاد، تنها با کمی دقت در کشف حال و هوای درونی شان ، میتوانید اوقات شادی برایشان بسازید. لباس تم تولد باید با توجه به روحیه آنها و جنسیت شان تهیه شده و آنقدر راحت باشد که در طول تولد، با پوشیدن آن انرژی گرفته و لذت ببرند.
از جمله تم های تولد که میتوانید آن را با توجه به روحیه فرزندتان در جشن تولدشان پیاده کنید و لباس مناسب تولد او را متناسب با آن انتخاب کنید موارد زیر می باشد:

1-   تم با شخصیت ها و عناصر کارتون مورد علاقه فرزندتان ( سیندرلا، دختر کفشدوزکی ، راپونزل، لباس السا و لباس های پرنسسی )
2-   تم با شخصیت های خیالی و قهرمان های فیلم ( سوپرمن، مرد عنکبوتی، رابین هود و …)
3-   لباس های محلی
4-   تم جنگل یا نجوم و کادوهای متناسب با آن
5-   رویاهای بچه گانه فرزندتان که در قالب صحبت با هیجان برای شما تعریف می کند.
6-   تم دخترانه
7-   تم پسرانه و پلیسی

 وسایل مناسب برای تم تولد

بعد از مشخص کردن تم تولد و لباس تم ، باید رنگ مورد علاقه فرزندتان را مد نظر قرار داده و آن را در پس زمینه تولد به کار ببرید. سفارش کیک در همخوانی با لباس تولد از دیگر اقداماتی است که می توانید انجام دهید. تهیه لوازم زیبای فانتزی برای تولد از اقدامات تکمیل کننده ای است که با توجه به استطاعت مالی شما میتواند انجام شود.
پیش دستی، بشقاب، چاقو و لیوان، بنر و بادکنک ها با اشکال کارتونی از جمله این لوازم است.

در انجام کارها برای کودکان اصلا نیاز به خرج کردن پول زیاد و برگزاری مراسمات بزرگ و کمال گرایانه نیست. هرگز با بهانه نداشتن پول برای برگزاری مراسم و خرید هدیه های گران، آنها را از چیزهای کوچک و کاربردی که ممکن است خوشحال شان کند محروم نکنید. دنیای بچه ها کوچک تر و ساده تر از آن است که با یک اقدام کوچک شاد نشده و برای خوشحال شدن نیاز به اقدامات خاصی داشته باشند. برگزاری مراسم خودمانی و هر چند کوچک با لباس تولد خاص و اتفاقاتی که تا بحال تجربه اش نکرده اند می تواند برای آنها بسیار جذاب باشد.

 لباس تولد با شخصیت های کارتونی

به دلیل رشد مهارت در ساخت انواع انیمیشن، کودکان با جنسیت دختر و پسر، ارتباط تنگاتنگی با شخصیت های کارتونی برقرار می کنند. خرید عروسک یا اسباب بازی با شخصیت های مورد علاقه، خرید کیف و دفتر و لوازم مدرسه با طرح شخصیت های کارتونی گواه این امر است که کودکان با کاراکترهای کارتونی یا قهرمان داستان ها ارتباط برقرار کرده و دوست دارند، در دنیای خیالی با آنها زندگی کرده و با آنها ارتباط داشته باشند.

برای خرید لباس تولد با شخصیت کارتونی تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که، بدون قضاوت افکار کودک و تجاوز به حریم تخیلات او، متوجه شوید، با کدام شخصیت بیشتر از بقیه ارتباط برقرار کرده و دوست دارد در دنیای کدام یک از آنها زندگی کند در این باره نیز در وبسایت کیدیا مقالات گوناگونی قرار گرفته است که میتوانید مطالعه نمایید .

با فهم این مسئله با کمترین امکانات می توانید، این دنیا را با تصاویر کارتونی پیاده سازی کرده و ساعات هیجان انگیزی را برای او رقم بزنید. لباس تم تولد با شخصیت کارتونی موجب همزیستی با آن کاراکتر شده و کودک در ساعاتی که آن لباس را بر تن دارد می تواند در قدرت، جذابیت یا صبر و شکیبایی با او همزاد پنداری کند و این امر در اعتماد به نفس او بسیار تاثیر گذار میباشد. علاوه بر آن می تواند با پوشیدن آن لباس به انجام تئاتر و نمایش های مختلف بپردازد و تخیل و تفکر خود را پرورش دهد.

شخصیت سوپرمن

یک شخصیت خیالی و قهرمان بنام سوپرمن توسط دی سی کامیکس در کتابهای امریکایی خلق شده بود. دو نفری که باعث خلق این شخصیت شدند جریسیگل و جوشوستر بودند. Man of steelلقب اوست.سوپرمن دارای اخلاق و رفتار نامناسبی است که با شخصیتهای قهرمنی همانند بتمن میجنگد. اسم واقعی سوپرمن از سیاره ای بنام کریپتون امد ان سیاره رو به نابودی بود خانواده اش او را به زمین فرستادند.

برای سنین 3 تا 5 سال

برای سنین 5 تا 8 سال

لباس سوپر من برای سنین 8 تا 12 سال

 خرید لباس سوپرمن

سوپرمن یک شخصیت انیمیشنی که بچه ها او را دوست دارند و نکته ای که باعث شد بچه ها بخه او علاقه پیدا کنند لباسش بود.از طریق ارتباط با سایت تهران خرید و پرداخت هزینه پایینی میتوانید با خرید لباس سوپرمن فرزندانتان را خوشحال کنید.

از دو روش میتوانید لباس سوپرمن را خریداری کنید که روش اول:فشردن دکمه خرید پستی و سپس سفارشتان را ثبت کنید و روش دوم هم می توانید از طریق تماس با ما لباس سوپرمن را سفارش دهید.
هزینه ای که باید برای لباس سوپرمن پرداخت کنید فقط و فقط 25 هزار تومان است.
اگر که دسترسی ندارید و نمیتوانید انلاین محصولتان را سفارش دهید میتوانید از طریق شماره ای که بالا ذکر شد ارتباط برقرار کنید و محصولتان را سفارش دهید.
هنگام ثبت سفارش فراموش نکنید که حتما سن فرزندنتان را ذکر کنید چون ما این لباس را برای سنین مختلف طراحی کرده ایم.

این و پسرانه هم برای دختران و هم برای پسران طراحی شده، بزرگسالان هم به دنبال این هستند ولی این را ذکر کنیم که این لباس فقط برای سنین 3-12 سال طراحی شده است.
با پرداخت هزینه کم کودکتان را شگفت زده کنید.میتوانید این لباس را برای مناسبتهای مختلفی سفارش و به کودکان فامیل هدیه دهید و باعث شادی انها شوید.
امکان تماس با ما همه روزه مهیا شده است و میتوانید برای سفاترش محصول دلخواهتان با ما در تماس باشد.

باب اسفنجی

باب اسفنجی سریال ساخت امریکا از سال 1999 شروع شد و هنوز ادامه دارد.فیلمی کوتاه که مورد علاقه بچه ها است. چون از این فیلم استقبال زیادی شد دست اندرکاران ان مشغول ساخت فیلمهای بیشتری از این شخصیت کارتونی شدند و سال 2004اولین فیلم ان وارد بازار شد.

برای سنین 3 تا 5 سال

برای سنین 5 تا 8 سال

برای سنین 8 تا 12 سال

باب اسفنجی شخصیتی که کودکان به ان علاقه دارند پسر و دختران دوست دارند که لباسهایی از طرح باب اسفنجی داشته باشند شما از طریق فروشگاه تهران خرید میتوانید با خرید لباس باب اسفنجی بصورت انلاین انها را خوشحال کنید.امکان خرید این لباس باب اسفنجی به روش زیر امکان پذیر است:
کلیک روی دکمه خرید پستی و ثبت سفارش بصورت انلاین و سپس پرداخت هزینه به مامور پست درب منزل
قیمت لباس باب اسفنجی بسیار پایین است.

نحوه سفارش و خرید لباس باب اسفنجی

برای خرید لباس باب اسفنجی میتوانید با ما در تماس باشید و لباس باب اسفنجی را سفارش دهید.
اگر تصمیم به خرید یک هدیه جالب و مناسب برای فرزندتان دارید میتوانید از بین لباسهای شخصیتهای کارتونی، لباس باب اسفنجی را تهیه کنید چون هرکودکی باب اسفنجی را دوست دارد.
را میتوانید در هرکجای کشور که باشید از روشی که توضیح داده شد تهیه کنید به اینصورت که روی دکمه خرید پستی کلیک و سفارشتان را ثبت کنید و زمانی که ان را درب منزل تحویل گرفتید هزینه را پرداخت کنید.
زمانی که کالا را سفارش دادی سن کودک را ذکر کنید.

را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید و ازخرید در فروشگاه های متفرقه که کیفیت پایینی دارند خودداری کنید.
بابا اسفنجی شخصیت کارتونی که بچه ها حتما با دیدن لباس ان شاد و خوشحال و متعجب میشوند فقط با پرداخت هزینه ای ناچیز!
برای خرید ابتدا محصول را سفارش دهید سپس درب منزل هزینه ان را به مامور پست تحویل دهید.

لباس شخصیت کارتونی بتمن

شخصیت کارتونی دیگر که همه بچه ها ان را دوست دارند بت من است .بسیاری از بچه ها دوست دارند که برای یکبار شده لباس شخصیت کارتونی بت من را بپوشند پس شما با هزینه بسیار پایین به ارزوی انها جامه بپوشانید. از تهران خرید بصورت انلاین این امکان فراهم شده که فقط و فقط با چند کلیک از هر جای کشور را تهیه کنید.

 برای سنین 3 تا 5 سال

برای سنین 5 تا 8 سال

برای سنین 8 تا 12 سال

همچنین می توانید برای تهیه با ما تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

همراه محصولات ارسالی دیگر هم هست از جمله: یک کلاه و نقاب بتمن، شنل و بلوز با ارم بت من، شلوار مشکی رنگ بتمن میتوانید با فرزندتان را شگفت زده کنید.

امکان خرید لباس بتمن از دو طریق فراهم شده: لباس بت من با قیمت بسیار پایین فروخته میشود. فروشگاه میلی کالا را برای شما آسان کرده است. دارای لباسهای بتمن با کیفیت عالی و قیمت کم برای گروه سنی 3-12 سال است. هنگام خرید حتما سن فرزندتان را ذکر کنید.

 هنگام ثبت سفارش نیاز نیست هزینه پرداخت کنید بلکه بعد از تحویل گرفتن لباس بت من هزینه را پرداخت کنید. فقط برای محدوده سنی که گفته شد تهیه شده چون افراد بزرگشال هم دنبال این لباس هستند.

در فروشگاه تهران خرید محصولات دیگر از جمله: لباس سوپر من، باب اسفنجی و مرد عنکبوتی موجود است.

بازی با لباس بت من حتما بسیار جذاب و دیدنی است.پس فقط با یک کلیک فرزندانتان را هیجانزده کنید. شما برا تهیه این محصول می توانید از  اقدام نمایید.

از بهترین فروشگاهی که لباس شخصیتهای کارتونی را طراحی کرده تهران خرید است که هم کیفیت بالا و هم قیمت پایین دارد.

از شخصیتهای کارتونی که بچه ها به ان علاقه دارند بن تن نام دارد.بن تن صاحب یک ساعت است ممکن است هر بچه های با دیدن این ساعت از آن خوششان بیاید در فروشگاه های تهرامن خرید موجود است اگر میخواهید فرزندتان را خوشحال کنید میتوانید با خرید ساعت بن10 انها را شگفت زده کنید.امکان خرید انلاین ساعت بن تن در فروشگاه تهران خرید مهیا شده تا شما به راحتی از هرجای کشور بتوانید ان را تهیه کنید.