پارتیشن شیشه ای ارزان

پارتیشن شیشه ای چیست؟ جدیدترین نوع آن کدام است؟

گروه مهندسی زیما شرکت تخصصی ساخت انواع پارتیشن شیشه ای میباشد که با سالها تجربه در زمینه ساخت پارتیشن های شیشه ای آماده خدمت رسانی به مشتری های عزیز می باشد. قیمت پارتیشن شیشه ای این شرکت بسیار مناسبتر از شرکت های دیگر است. امروزه با توجه به این که استفاده از فضا در سالن ها یک امر بسیار مهم میباشد. یکی از مهمترین نکات در طراحی داخلی ساختمان استفاده بهتر از فضای داخل بنا و تقسیم بندی ساختمان به قسمت های مختلف می باشد.

پارتیشن های شیشه ای بهترین گزینه برای این منظور میباشد شما با استفاده از این پارتیشن ها میتوانید ساختمان .و فضای داخلی خانه را به قسمت های مختلف  تقسیم کنید. پارتیشن شیشه ای قسمتی از قضای اصلی ساختمان نیست در واقع این پارتیشن ها همان قسمت های جدا کننده هستند که باعث میشوند شما بتوانید قسمت های مختلف از هم در داخل سالن جدا کنید.

از پارتیشن ها در مکان های مختلف اداری، مسکونی و شرکت ها استفاده میشود همچنین پارتیشن ها در دو دسته بندی اصلی تک جداره و دوجداره میباشند. پارتیشن شیشه ای به عنوان یک عایق سرو و صدای مناسب می تواند به عنوان یک دیوار شیشه ای عمل کند که با تقسیم بندی مناسب یک سالن به بخش های مختلف بهره وری محیط کار یا هر محیط دیگری را افزایش میدهد.

برای نصب این پارتیشن های شیشه ای از قاب های آلومینیومی استفاده میشود. گروه مهندسی زیما با استفاده از بهترین شیشه های سکوریت و همچنین یراق های با کیفیت برتر بهترین کیفیت را در خدمات خود ارائه مینماید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای در انواع طرح های مختلف میتوانید محیطی بسیار شیک و لاکچری بخصوص در محیط های اداری داشته باشید.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای مزایای زیادی دارد از جمله:

زیبایی

زیبایی یکی از مهمترین نکاتی است که باید در طراحی داخلی  هر ساختمانی مخصوصا ساختمان های اداری و شرکت ها رعایت شود. قطعا داشتن یک محیط اداری زیبا هم در روحیه کاری پرسنل تاثیر گذار بوده و هم باعث میشود در ارتباط با مشتری بتوانید بهتر عمل کنید. پارتیشن های شیشه ای از آنجا که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند قابلیت استفاده در هر نوع طراحی داخلی را دارا میباشند که این امر باعث زیبایی دو چندان ساختمان شما و فضای داخل آن میشود.

باریک بودن و اشغال کمترین میزان فضا

قطعا این نکته را شما هم میدانید و همانطور که در بالا هم اشاره شد  پارتیشن های شیشه ای به دلیل باریک بودن کمترین فضا را اشغال کرده و شما با استفاده از آنها میتوانید با کمترین اشغال فضای داخل ساختمان بیشترین استفاده را از فضای داخل داشته باشید

عایق صدا بودن  تا 40 دسی بل.

از آنجا که متریال استفاده شده در این پارتیشن ها ضریب انتقال بسیار پایینی دارند. این پارتیشن ها میتوانند تا حد مناسبی عایق صدا باشند که این مساله در ادارات و مکان هایی که مراجعه کننده بسیاری دارد یا زمانی که نیاز است در قسمتی از سالن جلساتی برگزار شود امری مهم و حیاتی میباشد.

نصب راحت و آسان پارتیشن های شیشه ای.

یکی دیگر از از نکات مثبت در پارتیشن های شیشه ای قابلیت نصب ساده این پارتیشن ها میباشد به گونه ای که تنها با داشتن یک دریل و پیچ بند برقی میتوانید آنها را در هر محیطی به سادگی نصب کنید.

سرعت بالا در اجرا

از آنجایی که نصب این پارتیشن ها بسیار ساده میباشد و در بالا هم به شما اشاره کردیم این پارتیشن ها به سرعت قابلیت نصب دارند و بدون کمترین آسیب رسانی به فضای نصب میشوند که نهایت در طول یک یا دو روز کاری میتوانید سالن خود را به بخش های مورد نظر تقسیم کنید و از بخش های آن بهترین استفاده را ببرید.

طول عمر پارتیشن‌های شیشه‌ای بالاست!

ضخامت پارتیشن‌های شیشه‌ای مطابق استاندارهای تعیین شده به شکلی است که به راحتی در برابر ساییدگی و شکستن مقاوم باشد. این نوع پارتیشن‌بندی به کندی فرسوده می‌شود و مراقبت و نگهداری از آن بسیار ساده است. شما می‌توانید پارتیشن‌های شیشه‌ای را سال‌ها مانند روز اولشان در محیط کارتان استفاده کنید. برای تمیز کردنشان هم شیشه‌شور و دستمال کافیست.

پارتیشن‌ شیشه‌ای سدی در برابر نور طبیعی نیست!

روشن بودن محیط کار و ورود نور طبیعی به دفتر شما می‌تواند تأثیر زیادی بر روحیه و میزان انرژی اعضای تیم داشته باشد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دفاتر کار تاریک بودن آن‌ها و لزوم استفاده از تعداد زیادی چراغ روشنایی در آن است. حالا اگر قرار باشد با اجرای پارتیشن‌های چوبی به چنین فضایی نظم ببخشیم جلوی ورود همان نور اندک را هم به بخش‌های مختلف ساختمان می‌گیریم. نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از بهترین روش‌ها برای روشن‌تر شدن و ورود نور طبیعی به محیط کار شماست.

مطالبی درباره پارتیشن های شیشه ای

استفاده از شیشه سکوریت به دلیل امنیت بالا و بی خطربودن در پارتیشن های شیشه ای بسیار مهم می باشد. با وجود بالاتر بودن قیمت شیشه سکوریت نصبت به شیشه های عادی به دلیل مقاومت بیشتر و همچنین امنیت بالاتر استفاده از این نوع شیشه در طولانی مدت به نفع مصرف کننده خواهد بود. استفاده از این پارتیشن ها امروزه بسیار رایج بوده و باعث زیبایی دو چندان محیط شما و افزایش آرامش کاربران میباشد.

کاربرد پارتیشن شیشه ای چیست؟

محیط های اداری یکی از بهترین مکان هایی است که استفاده از پارتیشن شیشه ای در آن به کاربران توسیه میشود.در ساخت و تهیه پارتیشن های شیشه ای باید نهایت دقت و ظرافت را به کار برد و از تمام جنبه های قدرت، استقامت، دوام، طول عمر و … تست شود.

پارتیشن های شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و اغلب به صورت افقی نصب میشوند. برای اتصال شیشه ها به هم از درز گیر های پلی کربنات، چسب های یو پی وی استفاده میشود که باعث عایق بندی مناسب برای صدا و گرما و سرما میباشد.

محاسبه آنلاین اجرای پارتیشن شیشه ای

محاسبه آنلاین قیمت پارتیشن اداری، با توجه به موارد زیر محاسبه گردیده است:

در این صفحه، ما شما را با تمامی مشخصات و نمونه های نصب شده از پارتیشن شیشه ای آشنا می کنیم؛ تا شما بتوانید نسبت به محیط کار خود، پارتیشن مناسب را انتخاب نمائید. در محاسبه بالا ابتدا نوع  و قیمت پارتیشن شیشه ای را مشخص نموده ایم و شما می توانید طرح مناسب خود را نسبت به بودجه مورد نظر انتخاب کرده و سیستم برای شما طبق درخواستتون محاسبه قیمت انجام می دهد.

استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای چه ایرادی دارد؟

عده‌ای بر این باورند که استفاده از پارتیشن و درب شیشه ‌ای حریم خصوصی کارکنان را از بین می‌برد. این تنها ایرادی است که تاکنون به پارتیشن‌های شیشه‌ای وارد شده است؛ اما آیا این مورد واقعاً یک ایراد حل ناشدنی است؟

برخلاف تصور عموم، نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای، لزوماً خدشه‌ای بر حریم خصوصی کارکنان وارد نمی‌کند. اگر شما هم جز آن دسته از مدیران هستید که برای استفاده از این نوع پارتیشن‌بندی تردید دارید باید به شما بگوییم که چنانچه تصور می‌کنید استفاده از پارتیشن شیشه‌ای حریم شخصی اعضای تیمتان را از بین می‌برد می‌توانید از شیشه‌های مات استفاده کنید.

شیشه‌های تماماً مات یا شیشه‌هایی که تنها در بخش‌هایی مات هستند می‌توانند علاوه بر عبور نور طبیعی و روشن نگه‌داشتن فضای دفتر شما، حریم خصوصی کارکنانتان را هم حفظ کنند. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم مزایای استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای بسیار بیشتر از دیگر انواع پارتیشن‌بندی است. از طرفی استفاده از این نوع پارتیشن نه تنها هیچ عیب و ایرادی ندارد که برای جبران یک ایراد وارد شده هم راهکاری ارائه می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل