بررسی بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر

مردمی که در مناطق گرمسیری و شهرهای جنوبی کشور هستند، به دلیل دمای بالا می بایست از کولرگازی هایی که تحمل درجه حرارت بالا را دارند استفاده کنند. انتخاب کولرگازی برای این مناطق، جزو اولویت های مهم زندگی به شمار می رود. این افراد باید بهترین کولرگازی را انتخاب کنند، زیرا باید پاسخگوی گرمای طاقت فرسای این مناطق باشد. کولرگازی ها در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند. کولرهایی که قدرتشان بیشتر باشد، از میزان خنک سازی بیشتری برخوردار هستند. ما در این مقاله می خواهیم، درباره ی بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما در این مقاله ی جذاب همراه باشید.

بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر

چگونه بفهمیم بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر کدام است؟

قبل از آن که به معرفی بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر بپردازیم، باید بدانید که کولرگازی ها به سه دسته تقسیم می شوند. کولرهای گازی برای مناطق مختلف، متفاوت است. این مشخصات بر روی کولر نوشته شده است. این تقسیم بندی به شرح زیر است:

1- کولرگازی با برچسب T1

مناطقی که آب و هوای معتدل دارند، می بایست از این نوع کولرگازی استفاده کنند.

2- کولرگازی با برچسب T2

مناطقی که آب و هوای سرد دارند، می بایست از این نوع کولرگازی استفاده کنند.

3- کولرگازی با برچسب T3

 مناطقی که آب و هوای گرم و خشک دارند، می بایست از این نوع کولرگازی استفاده کنند.

با توجه به مطالب فوق، بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر، کولرگازی  T3است. مناطقی نظیر: خوزستان، هرمزگان، اهواز، سیستان بلوچستان، یزد، کرمان و … می بایست از این نوع کولرهای گازی استفاده کنند. بسیاری از کولرگازی هایی که با برچسب  T3 هستند، تا دمای 55 الی 65 درجه ی سانتی گراد کار می کنند. مقدار ظرفیت کولرگازی بر عملکرد آن تاثیر به سزایی دارد. پس حتما، در زمان خرید کولرگازی، به مقدار ظرفیت کولرگازی دقت کنید.

برای آن که مصرف کولرگازی را به حداقل برسانید، باید نکات زیر را رعایت کنید:

1- می بایست کندانسور کولر را در محیطی خنک قرار دهید. همچنین می توانید برای آن سایه بان بسازید.

2- حتما باید کندانسور کولر را تمیز نگه دارید.

3- حتما نسبت به سرویس ماهانه ی کندانسور کولرگازی اقدام کنید.

4-حتما نسبت به عدم خروج هوای سرد از خانه، اقدامات لازم را انجام دهید. برای این کار می بایست درب و پنجره های محیط را درزگیری کنید.

بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر

معرفی بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر

در این قسمت از مقاله می خواهیم درباره ی بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر، صحبت کنیم. امروزه برندهای مختلفی در بازار عرضه می شوند. در بین آن ها، برند های سامسونگ، جنرال، ال جی، گری، یونیوا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه به چند نوع از این مدل ها که در زمره ی بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر هستند، می پردازیم:

1- کولر گازی برند اجنرال اسمارت اینورتر 24000: باید گفت که، بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر، کولر گازی اجنرال است. این مدل کولرگازی، برای شهرهای جنوبی که باید بدترین شرایط هوایی را تحمل کنند، مناسب است. این کولر گازی اجنرال 24000 اسمارت اینورتر، دارای موتوری سنگین است. این کولرگازی دارای برچسب T3 است، که نشان می دهد برای مناطق گرمسیر بسیار مناسب است. از مهم ترین مزیت های این مدل کولرگازی آن است که، هوا را تا دمای 60 درجه  خنک نگه می دارد.

2- کولرگازی برند جنرال مدل شکار لبخند 3000: این مدل کولرگازی، از موتوری سنگین برخوردار است. دارای برچسب T3 است. مقدار گاز مصرفی این  مدل کولرگازی، R410 است. یکی از اجزای مهم کولرگازی جهت خنک سازی، موتور آن است. موتور این مدل کولرگازی، از نوع روتاری است. موتور روتاری علاوه بر آن که باعث ایجاد هوای سرد می شود، مصرف انرژی را به حداقل می رساند. این مدل کولرگازی از قیمت مناسبی برخوردار است. با توجه به ویژگی هایی که این مدل کولرگازی دارد، اغلب مردم، این مدل کولرگازی را انتخاب می کنند.

3- کولرگازی برند ال جی با توان 18000: کولرگازی ال جی با توان 18000، بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر است. این مدل برای محیط هایی با متراژ بالا مناسب است. شرکت های تولیدکننده ی این مدل کولرگازی، در توان های متفاوتی این کالا را تولید می کنند و در بازار عرضه می کنند.

4- کولرگازی برند سامسونگ مدل اینورتر 24000: این مدل کولرگازی، از قدرت موتور بالایی برخوردار است. همان طور که گفته شد، موتورکولرگازی نقش موثری در خنک سازی هوا دارد. این مدل کولرگازی دارای برچسب T3 است. به این معنا که، بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر است. معمولا قیمت محصولات شرکت سامسونگ، برای مصرف کنندگان مناسب است. دو عامل قیمت مناسب و قدرت بالای موتور، باعث شده است که اغلب مردم به خرید این مدل محصول ترغیب شوند.

5- کولرگازی برند یونیوا مدل 24000: با توجه به این که شرایط آب و هوایی در مناطق گرمسیر نامساعد است، تنها راه برای جبران هوای گرم، استفاده از کولرگازی یونیوا 24000 است. این کولرگازی دارای دو موتور است. نکته مهم آن که این مدل کولرگازی، دارای برچسب T1  و T3 است. برچسب T1 آن، برای مناطق معتدل قابل استفاده است و برچسب T3 آن، برای مناطق گرمسیر مناسب است. این مدل کولرگازی با توان بالایی که دارد، برای خنک سازی دمای 65 درجه مناسب است.

6- کولرگازی برند گری 24000 مدل G4 Matic: بی شک این مدل کولرگازی، بهترین مدل این کمپانی به شمار می رود. از مهم ترین ویژگی های این مدل کولرگازی می توان به قدرت 24000 آن، دارای برچسب T3 و گاز R410 آن اشاره کرد. موتور این مدل کولرگازی از نوع پیستونی است. این امر باعث می شود که فرایند خنک سازی با سرعت زیاد انجام شود.

7- کولرگازی برند ال جی مدل اینورتر 24000: این مدل کولرگازی با توانی که دارد، بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر به شمار می رود. این کولرگازی، دارای موتور دوال اینورتر است. موتور دوال اینورتر باعث ایجاد هوای خنک تا دمای 60 درجه می شود. علاوه بر آن، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود. نکته ی دیگر آن که، این مدل کولرگازی، از فیلتر بهداشتی برخوردار است. این فیلتر باعث می شود که از ورود گرد و غبار به داخل محیط جلوگیری شود.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم که، به معرفی بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر بپردازیم. از آن جایی که ساکنان مناطق گرمسیری، شرایط آب و هوایی نامساعدی دارند، می بایست با توجه به بودجه و منطقه ی زندگی، نسبت به خرید کولرگازی اقدام کنند. ما با معرفی چند نوع کولرگازی و شرح ویژگی های آن، سعی کردیم که شما را در انتخاب کولرگازی راهنمایی کنیم.

منبع: air conditioner inverter

خروج از نسخه موبایل