آشنایی با 10 نهالی که بین باغداران محبوب است

معرفی نهال ها پر فروش برای کاشت

کدام نهال پرطرفدارترین نهال است شاید پاسخ دادن به این سوال کمی سخت باشد چون هر منطقه شرایط خاص خود را دارد. معمولا در هر منطقه ای یک نوع نهال خاص وجود دارد که با ان منطقه کاملا سازگار است. در کل به بررسی جامع در این خصوص خواهیم پرداخت تا شاید به یک جمع بندی کلی برسیم. یکی از مواردی که اکثر باغداران بیشتر به آن علاقمند هستند کاشت نهالی میباشد که از کمترین بیماری و آفت برخوردار باشد. یکی از دیگر موارد  این است که از نظر فروش محصول مشتری مناسب داشته باشید. این مشتری پسند بودن میتواند یکی از موارد تسهیل کننده صادرات باشد.

کاشت کدام نهال برای شما مناسب است؟

در ابتدای کار سعی کنید لیستی از نهال هایی که با منطقه شما سازگار است را تهیه کنید و بعد به انتخاب بهترین ها از بین آنها باشید.شاید نهالی باشد که در بسیاری مناطق بسیار سود ده بوده ولی برای منطقه شما مناسب نباشد. پس سعی کنید منطقه را از هر نظر بررسی کنید.

بعد از اینکه نهال هایی که با منطقه سازگار است را شناختید، حال زمان انتخاب یکی از بهترین نهال ها از بین دیگر نهال هاست. همانطور که قبلا ذکر شد، انتخاب نهال مناسب می تواند سود نهایی را تضمین کند.
انتخاب یک نهال با کیفیت برای کاشت
تعدادی از محبوب ترین و پرفروش ترین نهال ها که امروزه در بین احداث کنندگان باغ و یا باغ داران با تجربه محبوب است را برای شما انتخاب کرده ایم که عبارتند از:

آشنایی با نهال گلابی بیروتی

اگر در فکر خرید یک نهال با کیفیت بالا هستید نهال گلابی بیروتی  یکی از انواع با کیفیت خیلی بالا و تجاری میباشد. ماندگاری بسیار خوبی در زمان انبارداری دارد ، این میوه به دلیل اینکه طعم و مزه خوبی دارد در کشورهای همسایه بسیار محبوب است. به همین دلیل میتواند یکی از گزینه های مناسب برای صادرات باشد.

گلابی بیروتی بسیار معروف و پر مصرف در کشور است، میوه این نهال در اوایل مرداد ماه برداشت میشود.میوه های این گونه بسیار درشت و آبدار هستن و همین مورد باعث پرفروش بودن آن شده است.

خرید نهال گلابی ویلیام دوشیز

این نهال گلابی دوشیز که بسیار معروف و با کیفیت است و در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. بجز ایران، بسیاری از کشورهای همسایه و دیگر نقاط جهان هم علاقمند به کاشت این نوع نهال و خرید محصولات آن هستند. با توجه به این موارد میتوان به این نتیجه رسید که که در صورت بار دهی این نهال، هیچ مشکلی بابت فروش محصولات و میوه آن نخواهید داشت.

کاشت نهال شلیل مغان دیررس

کاشت نهال شلیل مغان دیررس  که یکی از نهال های با کیفیت وارداتی به  کشور می باشد. این نهال که امروزه در اروپا و اکثر کشورهای آسیایی دیده میشود ابتدا از چین شروع به کاشت و رشد کرده است. هر چند این رقم از چین وارد شده است اما به دلیل اینکه با منطقه ما کاملا مناسب و سازگار است تبدیل به بهترین نوع شلیل شده است.

خرید شناخت نهال شلیل سفید

خرید نهال شلیل سفید از بهترین انتخاب ها برای کاشت انواع نهال شلیل می باشد. شلیل که از انواع میوه های پرفروش و خاص می باشد، اگر قصد این را دارید که شروع به خرید نهال شلیل و احداث باغ کنید و یا میخواهید در حیاط منزل خود بکارید با کارشناسان آکین نهال در تماس باشید.در ادامه به معرفی این نهال می پردازیم.

مشخصات نهال شلیل رفعتی

نهال شلیل رفعتی از انواع نهال شلیل است که بصورت پیوندی است و کاشت آن سود خوبی دارد. نهال شلیل رفعتی از انواع ارقام بومی کشورمان میباشد و از طعم بسیار لذیذی برخوردار است.

با خرید این نهال تا حد زیادی صرفه اقتصادی تضمین میشود، امروزه شلیل از انواع متنوعی برخوردار است و همین تنوع نیز یکی از دلایل محبوبت و پرطرفدار بودن آن است.

شناخت نهال شلیل زودرس مغان

نهال شلیل زودرس مغان که امروزه در بسیاری از مناطق کشور کاشته میشود و این مورد از محبوب ترین ها میباشد. باید توجه داشت که نهال شلیل مغان دارای دو گونه متفاوت است: نهال شلیل زودرس مغان و نهال شلیل دیررس مغان. این 2 ارقام شلیل از نظر زمان برداشت محصول با یکدیگر متفاوت می باشند.

خرید نهال شلیل شمس

خرید نهال شلیل شمس یکی از انواع ارقام شلیل می باشد که اصلیت بومی ایرانی دارد و در کشور ما تولید شده است و به صورت گسترده در کشور ما کاشته می شود. این نهال بسیار پربار میباشد و هم زود بارد ده است.

این نهال از انواع ارقامی میباشد که بسیار نسبت به شرایط جوی مقاوم میباشد. نکته جالب اینجاست که دقیقا برعکس خود نهال میوه این نهال بیار آسیب پذیر است.

مشخصات نهال سیب عروس

خرید نهال سیب عروس یکی از نهال های پرطرفدار و پرفروش نهال سیب می باشد. سیب عروس بصورت دو رنگ سفید و سرخ میباشد و از نظر شکل بسیار درشت تر میباشد، همین موارد باعث محبوبیت بالای این نهال میباشد.

خرید نهال سیب میراکل

خرید نهال سیب میراکل که میتواند یک انتخاب مناسب و عالی برای شما می تواند باشد، این نهال میوه 2 رنگ دارد که چشم نواز نیز میباشد. نهال این میوه به تازگی وارد کشور ما شده است و در همین زمان کم محبوبیت فراوان کسب کرده است.

بررسی مشخصات نهال سیب قرمز فرانسه

نهال سیب قرمز فرانسه  که یکی از نهال هایی است که سود آوری بالایی دارد و همین مورد باعث شده است که باغ داران بسیاری علاقمند به کاشت این نهال باشند. شاید بتوان گفت که 20 درصد از زمین های زیر کشت سیب در کشور مختص به این نهال میباشد. شکل میوه این نهال به دلیل رنگ جذابش بسیار پر طرفدار است.

نکات نهایی برای انتخاب نهال

از نکات نهایی برای انتخاب نهال بررسی ظاهری در زمان خرید می باشد. حتما به ظاهر نهال توجه کنید که دارای آسیب های ظاهری نباشد. پوست ساقه از شادابی و طراوت مناسب برخوردار باشد. وجود جوانه های متعدد نشان از آمادگی نهال جهت رشد و تشکیل شاخه های جدید دارد.

به ریشه های نهال دقت کنید که ریشه های مناسب و سالم داشته باشد، ریشه ها در هم پیچیده نباشند.

خروج از نسخه موبایل