عمومیبرترین های کسب و کار

پارتیشن شیشه ای چیست؟

در این نوع پارتیشن شیشه ای جمع شونده ، بازشو برای ورود به فضا ، از طریق حرکت پنل های شیشه ای فراهم می شود . شیشه های سیمی ، شیشه های ضد گلوله و شیشه های سه لایه ، نمونه هایی از ورق های شیشه ای قوی هستند که برای ساخت دیواره جداسازی شیشه ای مناسب هستند . این دیوار های شیشه ای ظاهری شیک و زیبا دارند و همچنین مانع نفوذ گرد و غبار و سر و صدا یا هر چیز دیگری میشوند و هر کارمند در اداره ، به صورت مستقل دارای قسمتی برای کار است. علاوه بر این ، این روند به اندازه ساخت و ساز دیوار های آجری یا بتنی کلی فاجعه آور نیست – کار کثیف ، گرد و غبار یا صدای بلند نیست. از ویژگی های این مدل پارتیشن میتوان به این اشاره کرد که اگر از این پارتیشن در محیط اداری و شرکتی مثل بانک استفاده شود ، تمامی کارمندان و حتی کافرما میتواند از فعالیت های تمامی کارمندان اطلاع داشته باشد و بر فعالیت آنها نظارت داشته باشد. پارتیشن بندی شیشه ای آفن در انواع متنوعی طراحی و تولید می شود که برای خرید پارتیشن شیشه ای یا فریم لس باید به قیمت، انواع، ویژگی ها، اندازه، طرح و رنگ، نحوه نصب و اجرا نیز توجه کنید.

از دیگر ویژگی های این نوع پارتیشن این است که سطح کمتری را اشغال نموده و دید بصری را از بین نمی برد برای مثال در واحد هایی که که به صورت استیجاری می باشند و صاحبان ملک مایل به ایجاد تغییر شایانی در آن نیستند موجر می تواند با اجرای این محصول با کمترین هزینه، زیبایی و کارآمدی برابر و حتی بیش از سایر متریال ها را داشته باشد. پس با کمی هزینه بیشتر نسبت به پارتیشن تک جداره می توان آینده نگری کرد و پارتیشنی مناسب با کارایی بسیار بالا انتخاب نمود و از امکانات آن بهره برد. در پارتیشن شیشه رنگی هم از شیشههای تک رنگ و هم از چند رنگ مختلف شیشه میتوان استفاده کرد. در این نوع پارتیشن ها قابلیت استفاده از انواع شیشه مانند شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، شیشه دوجداره و تک جداره ، شیشه مات و طرح دار و رنگی و موارد دیگر وجود دارد که نسبت به سلیقه و درخواست افراد ساخته میشوند. پارتیشن های شیشه ای جمع شونده که با حرکت بر روی یک محور یا در راستای دو محور قابلیت جمع شدن و افزایش ارتباط میان دو فضا را دارند .

با توجه به شفافیت پنل های شیشه ای بر خلاف دیوارهای سنتی نور به راحتی از شیشه عبور کرده و سایر فضاها را پرنور تر خواهد کرد. ما با استفاده از مهندسین متخصص و آشنا با دانش فنی روز دنیا، برای سازمان هایی که به دنبال طراحی واحد اداری و بهره وری از محیط کار خود هستند ، ایده پردازی کرده و کاربردی ترین پروژه ها را اجرا کرده است. مناسب ترین نوع پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار شما چیست؟ 3. چارچوب چوبی از تعدادی پست افقی و عمودی تشکیل شده است که به طور مناسب با فاصله قرار دارند تا کل منطقه را به تعدادی فریم تقسیم کند . در میان این موارد ذکر شده پارتیشن شیشه ای با شیشه سکوریت بیشترین کاربرد و استفاده را دارد که ضخامت این شیشه ها 10 میلیمتر میباشد و دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت دارند و از نظر شفافیت نیز بهترین گزینه هستند. پارتیشن های شیشه ای دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت ۶ میل شفاف با اسپیسر ۳۰ میلی متر ساخته می شود که وسط آن با گاز آرگون پر شده است و کرکره ای که بین آن قرار گرفته ، ساخته شده است .

همچنین این نوع پارتیشن با استفاده از فریم های آلومینیومی ، استیل و سایر یراق آلات نگهدارنده استاندارد با بهترین کیفیت و زیباترین ظاهر در محیط های کاری اجرا و نصب میشود. امروزه افراد زیادی هستند که برای ایجاد یک شرکت اقدام میکنند و یا کسانی هم هستند که برای زیباتر کردن محیط کار خود و به دنبال راه هایی هستند. لازم به ذکر است که در دو طرف فریم شیارهایی برای لاستیک های درزگیر با مقاومت بیشتر شیشه ها تعبیه شده است. نوع فریم : رنگ فریم های دو تکه سه سانتی به روش الکترواستاتیک رنگ می شود که به صورت پیش فرض رنگ های طوسی، سفید و مشکی موجود است و به دلخواه کاربر می تواند هر رنگ دیگری را برای آن انتخاب کند. این پارتیشن ها حریم خصوصی برای افراد ایجاد می کنند که باعث می شود، بتوانند راحت تر در محیط کار خود فعالیت داشته باشند و به مرتب سازی فضا کمک می کنند. همانطور که میدانید افراد مختلف بیش از نیمی از وقت روزانه خود را در محیط کاری میگذرانند و در این شرایط وجود حریم خصوصی برای هر فرد باعث تاثیر مثبت و روحیه بالای کارمندان میشود. 4. پانل ها ممکن است مستطیل یا مربعی باشند و اندازه آن ها با انتخاب فرد متفاوت است .

منبع:

https://partitionparchin.com/double-glazed-partitions/