اجتماعیبرترین های کسب و کار

چگونه مجوز امداد خودرو بگیریم؟

شرایط امداد خودرو شدن و گرفتن مجوز امداد خودرو

چگونه امداد خودرو شویم؟

برای بسیاری از ما پیش آمده که در هنگام رانندگی درون شهری و یا به هنگام مسافرت و رانندگی در جاده، با اتفاقات غیرقابل پیش بینی مواجه شویم. این مسائل می توانند، انواع مشکلات فنی در خودرو باشند که ما را از ادامه مسیر باز می دارند.

از این رو شرکت های مختلفی در کشور ایجاد شدند که با مجوز های معتبر، اقدام به ارائه خدمات ویژه در شرایط لازم و ضروری می کنند. این شرکت ها که به شرکت های امداد خودرو – امداد خودرو تهران معروف هستند، تقریبا در تمامی شهرهای کشور فعال بوده و در تلاش برای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران هستند. در این بین، افرادی هستند که علاقمند به حوزه امداد خودرو شده و تا حدودی تخصص های لازم را کسب کرده اند.

اگر شما هم جزء علاقمندان به حوزه کاری امداد خودرو هستید، در ادامه این مطلب راهکارهای مفیدی به شما ارائه می دهیم تا مسیر رسیدن به هدفتان برای شما هموارتر و روشن تر گردد. برای اینکه بدانیم چگونه امداد خودرو شویم، می بایست در ابتدای کار، مراکز و شرکت های معتبر امداد خودرو را در شهر خود پیدا کنیم. این روش جستجو می تواند از طریق سرچ در اینترنت انجام شود که در مدت زمان کوتاه تری ما را به هدف موردنظر می رساند.

شرکت های مختلفی در حال استخدام نیروی کار جدید هستند که هریک، شرایط مخصوص به خود را برای جذب نیرو دارند. با مطالعه شرایط این  مجموعه ها، می توانید وضعیت فعلی خود را بررسی کرده و در صورت آماده بودن اقدام به ثبت نام و پذیرش کنید.

شرایط لازم برای امداد خودرو شدن

تخصص های لازم و مناسب برای امداد خودرو، مدارک تحصیلی، مدارک شناسایی، فعالیت ها و سوابق کاری و…که برای هر مرکز ثبت نام، می تواند متفاوت از دیگری باشد. دقت داشته باشید که این بخش ها، می بایست، تمامی شرایط کاری از جمله میزان حقوق دریافتی، مزایای کاری، نوع کار، خدمات ارائه شده از سوی مرکز استخدامی، پاداش های کاری و… را به صورت کاملا شفاف و واضح در اختیار شما قرار دهند.

شما علاوه بر مهارت لازم برای جذب شدن در مراکز امداد خودرو، می بایست از ابزار و وسایل لازم جهت شروع کار نیز بهره مند باشید. جزئیات اطلاعات را می توانید از طریق شرکت موردنظر دریافت کنید.

چگونه مجوز امداد خودرو بگیرم؟

مراکز بسیاری در سطح کشور، با عنوان شرکت های امداد خودرو در حال فعالیت هستند که البته، تمامی آن ها دارای مجوز رسمی و معتبر نیستند و به صورت کاملا غیرمجاز اقدام به فعالیت می کنند. از این رو، در برخی موارد، دیده شده که رانندگان اعتماد و اطمینان خود را نسبت به شرکت های ارائه کننده خدمات از دست داده اند و در تصمیم گیری برای تماس و درخواست ارسال نیرو، تردید می کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که برای شرکت ها و مراکز تازه تاسیس نیاز است تا رعایت شود، اخذ مجوز از نهادهای معتبر کشور است. اگر برای شما هم به عنوان یک نیروی تازه کار این سوال پیش آمده که “چگونه مجوز امداد خودرو تهران بگیرم؟” به شما پیشنهاد می کنیم مطالب این بخش را مطالعه کنید.

برای اخذ مجوز معتبر جهت شروع به کار، لازم است تا سری به سایت اصلی امداد خودرو در کشور بزنید، و ضوابط و شرایط لازم را جهت ثبت نام مطالعه کنید. در این سایت، تمامی آنچه که نیاز است تا برای شروع فعالیت و تاسیس شرکت خود، فراهم کنید به شما گفته می شود و در ادامه، فرمی مخصوص، جهت ثبت نام و ارائه درخواست به امداد خودرو ایران در اختیارتان قرار می گیرد که می بایست با دقت و صحت کامل آن را پر کنید.

شما می توانید با کسب مجوز معتبر، تخصص و مهارت کافی، در مدت زمان کوتاهی به تجربه لازم در این زمینه دست پیدا کرده و مشتریان زیادی جذب کنید. در ابتدای کار، بهتر است تا تمامی قوانین لازم را رعایت کنید تا در حین کار با مشکلی همچون عدم اعتماد مشتریان رو به رو نشوید. با اینکه شرکت های نامعتبر و بدون مجوز در کشور زیاد هستند اما مراکزی نیز وجود دارند که با قدرت و اعتبار کافی در حال فعالیت هستند و از تمامی کشور، مشتریان زیادی جذب می کنند.

به دلیل سفرهای تفریحی و کاری زیاد به استان مازندران، مشکلات فنی در جاده های آن بسیار شایع است. از این رو استان مازندران، شعب و مراکز اینترنتی زیادی را فعال کرده، تا در هر لحظه از شبانه روز، رانندگان عزیز بتوانند نواقص فنی خودروی خود را با این مجموعه ها در میان گذاشته و در کمترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل کنند.

چگونه با امداد خودرو تماس بگیرم؟

 آیا برای شما هم پیش آمده که در مواقع اضطراری، در شرایط نامساعد آب و هوایی و یا ساعات پایانی شب، به دلیل نقص فنی در خودرو، از ادامه مسیر و حرکت باز بمانید؟

در این گونه مواقع اولین سوالی که برای فرد ایجاد می شود این است که چگونه با امداد خودرو تماس بگیرم؟

اصولا به دلیل حساسیت کاری بالایی که امدادان خودرو در کشور دارند، شرایطی فراهم شده تا رانندگان در هر وضعیتی بتوانند از طریق راه های ارتباطی مختلف با این مراکز ارتباط برقرار نموده و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارند.

امداد خودرو تهران با سابقه ای طولانی مدت در این حوزه، برای بسیاری از رانندگان نام آشناست و افراد به خوبی می دانند که در هر شرایط و زمانی می توانند روی این مرکز و زیرمجموعه های آن حساب باز کنند.

این مجموعه، از متخصص ترین گروه فنی و بهترین ابزار و وسایل جهت رفع مشکل آنی برخوردار است و بهترین نتیجه را در سریع ترین زمان به مشتری خود ارائه می کند. در صورتیکه جزء مشتریان سابق این مجموعه باشید می توانید از طریق شماره های مربوط به امداد خودرو مازندران و ذکر شماره اشتراکی که به شما اختصاص داده شده است، مشکلاتتان را انتقال دهید.

همچنین در صورتیکه جزء مشتریان جدید مرکز هستید، می توانید از طریق راه های ارتباطی که به صورت آنلاین در سایت امداد خودرو در مازندران موجود هستند، شماره اشتراک دریافت کرده و درخواست اعزام نیرو به محل کنید. تیم متخصص در مرحله اول، بعد از شناسایی دقیق مشکل، راهنمایی های لازم را به راننده خواهند کرد و در صورت جدی تر بودن مشکل، به محل مراجعه می کنند.

مجوز فعالیت برای امداد خودرو خصوصی

اداره حمل‌و‌نقل عمومی معاونت عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مجوز فعالیت امدادخودرو رفاه ایرانیان را صادر کرد.مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان در این مورد گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شرایط و ضوابطی را برای فعالیت این شرکت در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به دارا بودن سن پنج سال برای ناوگان امدادی و استفاده از چراغ گردان در مرتفع‌ترین قسمت وسیله نقلیه امدادی اشاره کرد. همچنین امدادگران خودرو این شرکت موظف هستند مجوز اعطا شده پلیس راهور را جهت رویت امدادخواهان همواره روی شیشه جلوسمت راست خودرو امدادی نصب کنند.

شروط جدید برای فعالیت امداد خودروها

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از الزامی شدن رعایت یکسری دستورالعمل برای امدادخودروها در پایتخت خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی با اشاره به جدیدترین تصمیمات برای ساماندهی امدادخودروها در پایتخت گفت:‌ با توجه به وجود برخی نارضایتی‌ها و نیز نگرانی برخی از شهروندان در مورد فعالیت امدادخودروها جلسات متعددی برای حل این مشکل و رفع نگرانی‌ها برگزار در نهایت مصوب شد که خودروبرهای امدادخودرو زیر نظر اتحادیه صنف اتو سرویس، توقفگاه، کارواش و پارکینگ ها فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت زیرنظر این صنف به معنای ضرورت دریافت جواز و پروانه فعالیت از اتحادیه مربوطه است، خاطرنشان کرد:‌ از امروز تمامی امداد خودروها زیر نظر این اتحادیه هستند و تمام افراد و شرکت‌هایی که تحت عنوان امدادخودرو فعالیت می‌کنند، باید با مراجعه به اتحادیه و ارائه مدارک مورد نیاز یکسری موارد را رعایت و مجوز فعالیت خود را دریافت کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره اینکه چه خودروهایی باید مجوز مربوطه را دریافت کنند، گفت: تمام وسایل نقلیه‌ای که تحت عنوان امدادخودرو فعال هستند باید مجوز مربوطه را اخذ کنند. این قوانین شامل موتورسیکلت‌ها، وانت‌بار و هر وسیله نقلیه‌ای که در امر ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی سیار خودروها فعال است، می‌شود و لازم الاجراست.

مرادی اضافه کرد: افراد پس از ارائه درخواست باید یکسری موارد را رعایت کنند، ازجمله اینکه باید لباس‌های متحدالشکل داشته باشند، وسیله نقلیه‌شان دارای نمادها و علامت‌های متحدالشکل و قابل شناسایی باشد و شماره‌ای برای شناسایی و پیگیری اموری مانند شکایات را هم روی بدنه‌شان درج کنند.

به گفته وی، رانندگان مذکور نیز پس از دریافت استعلام‌های مربوطه کارت شناسایی معتبر دریافت خواهند کرد.

مرادی درباره برخی استارت آپ‌های فضای مجازی که در حوزه تعمیرات و امداد خودرو فعالیت می‌کنند نیز گفت: این مقررات شامل تمامی امدادخودروهایی که در تهران فعال هستند، اعم از امدادخودروها در فضای مجازی و حقیقی خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از رانندگان امدادخودروها خواست که برای فراهم شدن امکان تداوم فعالیتشان به اتحادیه مربوطه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند، چرا که پس از تعیین مهلت ثبت درخواست با خودروهای غیرمجاز و فاقد مجوز برخورد خواهد شد و آنان اجازه فعالیت نخواهند داشت.