چگونه امداد خودرو شویم؟

چگونه مجوز امداد خودرو بگیریم؟ + بررسی شرایط لازم برای امداد خودرو شدن

برای بسیاری از ما پیش آمده که در هنگام رانندگی درون شهری و یا به هنگام مسافرت و رانندگی در جاده، با اتفاقات غیرقابل پیش بینی مواجه شویم. این مسائل می توانند، انواع مشکلات فنی در خودرو باشند که ما را از ادامه مسیر باز می دارند. از این رو شرکت های مختلفی در کشور ایجاد شدند که با مجوز های معتبر، اقدام به ارائه خدمات ویژه در شرایط لازم و ضروری می کنند. این شرکت ها که به شرکت های امداد خودرو سنندج و امداد خودرو همدان معروف هستند، تقریبا در تمامی شهرهای کشور فعال بوده و در تلاش برای خدمت رسانی به مردم عزیز ایران هستند. در این بین، افرادی هستند که علاقمند به حوزه امداد خودرو شده و تا حدودی تخصص های لازم را کسب کرده اند.

اگر شما هم جزء علاقمندان به حوزه کاری امداد خودرو هستید، در ادامه این مطلب راهکارهای مفیدی به شما ارائه می دهیم تا مسیر رسیدن به هدفتان برای شما هموارتر و روشن تر گردد. برای اینکه بدانیم چگونه امداد خودرو شویم، می بایست در ابتدای کار، مراکز و شرکت های معتبر امداد خودرو را در شهر خود پیدا کنیم. این روش جستجو می تواند از طریق سرچ در اینترنت انجام شود که در مدت زمان کوتاه تری ما را به هدف موردنظر می رساند. شرکت های مختلفی در حال استخدام نیروی کار جدید هستند که هریک، شرایط مخصوص به خود را برای جذب نیرو دارند. با مطالعه شرایط این  مجموعه ها، می توانید وضعیت فعلی خود را بررسی کرده و در صورت آماده بودن اقدام به ثبت نام و پذیرش کنید.

شرایط لازم برای امداد خودرو شدن

تخصص های لازم و مناسب برای امداد خودرو، مدارک تحصیلی، مدارک شناسایی، فعالیت ها و سوابق کاری و…که برای هر مرکز ثبت نام، می تواند متفاوت از دیگری باشد. دقت داشته باشید که این بخش ها، می بایست، تمامی شرایط کاری از جمله میزان حقوق دریافتی، مزایای کاری، نوع کار، خدمات ارائه شده از سوی مرکز استخدامی، پاداش های کاری و… را به صورت کاملا شفاف و واضح در اختیار شما قرار دهند. شما علاوه بر مهارت لازم برای جذب شدن در مراکز امداد خودرو، می بایست از ابزار و وسایل لازم جهت شروع کار نیز بهره مند باشید. جزئیات اطلاعات را می توانید از طریق شرکت موردنظر دریافت کنید.

چگونه مجوز امداد خودرو بگیرم؟

مراکز بسیاری در سطح کشور، با عنوان شرکت های امداد خودرو در حال فعالیت هستند که البته، تمامی آن ها دارای مجوز رسمی و معتبر نیستند و به صورت کاملا غیرمجاز اقدام به فعالیت می کنند. از این رو، در برخی موارد، دیده شده که رانندگان اعتماد و اطمینان خود را نسبت به شرکت های ارائه کننده خدمات از دست داده اند و در تصمیم گیری برای تماس و درخواست ارسال نیرو، تردید می کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که برای شرکت ها و مراکز تازه تاسیس نیاز است تا رعایت شود، اخذ مجوز از نهادهای معتبر کشور است. اگر برای شما هم به عنوان یک نیروی تازه کار این سوال پیش آمده که “چگونه مجوز امداد خودرو بگیرم؟” به شما پیشنهاد می کنیم مطالب این بخش را مطالعه کنید. برای اخذ مجوز معتبر جهت شروع به کار، لازم است تا سری به سایت اصلی امداد خودرو در کشور بزنید و ضوابط و شرایط لازم را جهت ثبت نام مطالعه کنید. در این سایت، تمامی آنچه که نیاز است تا برای شروع فعالیت و تاسیس شرکت خود، فراهم کنید به شما گفته می شود و در ادامه، فرمی مخصوص، جهت ثبت نام و ارائه درخواست به امداد خودرو ایران در اختیارتان قرار می گیرد که می بایست با دقت و صحت کامل آن را پر کنید.

شما می توانید با کسب مجوز معتبر، تخصص و مهارت کافی، در مدت زمان کوتاهی به تجربه لازم در این زمینه دست پیدا کرده و مشتریان زیادی جذب کنید. در ابتدای کار، بهتر است تا تمامی قوانین لازم را رعایت کنید تا در حین کار با مشکلی همچون عدم اعتماد مشتریان رو به رو نشوید. با اینکه شرکت های نامعتبر و بدون مجوز در کشور زیاد هستند اما مراکزی نیز وجود دارند که با قدرت و اعتبار کافی در حال فعالیت هستند و از تمامی کشور، مشتریان زیادی جذب می کنند.

چگونه با امداد خودرو تماس بگیرم؟

آیا برای شما هم پیش آمده که در مواقع اضطراری، در شرایط نامساعد آب و هوایی و یا ساعات پایانی شب، به دلیل نقص فنی در خودرو، از ادامه مسیر و حرکت باز بمانید؟

در این گونه مواقع اولین سوالی که برای فرد ایجاد می شود این است که چگونه با امداد خودرو تماس بگیرم؟

اصولا به دلیل حساسیت کاری بالایی که امدادان خودرو در کشور دارند، شرایطی فراهم شده تا رانندگان در هر وضعیتی بتوانند از طریق راه های ارتباطی مختلف با این مراکز ارتباط برقرار نموده و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارند.

امداد خودرو در مازندران با سابقه ای طولانی مدت در این حوزه، برای بسیاری از رانندگان نام آشناست و افراد به خوبی می دانند که در هر شرایط و زمانی می توانند روی این مرکز و زیرمجموعه های آن حساب باز کنند. این مجموعه، از متخصص ترین گروه فنی و بهترین ابزار و وسایل جهت رفع مشکل آنی برخوردار است و بهترین نتیجه را در سریع ترین زمان به مشتری خود ارائه می کند. در صورتیکه جزء مشتریان سابق این مجموعه باشید می توانید از طریق شماره های مربوط به امداد خودرو مازندران و ذکر شماره اشتراکی که به شما اختصاص داده شده است، مشکلاتتان را انتقال دهید.

آیا همه ایرادات خودرو در محل قابل رفع است؟

تلاش و الویت امدادگران برآن است تا در صورت امکان خودرو در محل راه اندازی و رفع عیب شود اما در صورت وجود ایرادهایی که رفع آنها احتیاج به زمان و ابزارآلات تخصصی‌تر داشته باشد، خودرو به محل مورد نظر مشتری حمل می شود. در صورت نیاز به حمل خودرو در هماهنگی امدادگر با مرکز تماس و ثبت “امداد حمل” براي هماهنگی خودروبر و در صورت تقاضای مشتری، تخصیص وقت نمایندگی برای امدادخواه انجام می‌شود.

حمل خودرو نیز طبق تعرفه اعلام شده از سوی مرکزتماس و با رعایت کلیه اصول حمل مدون در این شرکت  انجام خواهد شد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا به علت استفاده از خودرو برهای متفرقه در جاده متحمل هزینه های بی موردي چون شکستگی سپر و یا خم شدن درب موتور شده باشید.

درآمد کار در امداد خودرو چقدر است ؟ ( 1401 جدید ) !

درآمد کار در امداد خودرو چقدر است ؟ آیا می توانیم ما هم یک امداد خودرو شویم ؟ آیا می توانیم با کار در این حرفه درآمد خوبی داشته باشیم ؟ این سوالات بسیار زیادیست که کاربران درباره حرفه امداد از ما پرسیده اند و می خواهیم به خوبی به بررسی این رشته بپردازیم .

درآمد کار در امداد خودرو چقدر است ؟

بیایید بدون وقت کشی به سراغ سوال اصلی شما برویم . اصلا درآمد کار در این رشته چقدر است ؟ ما در این مقاله در مورد مکانیک های امداد خودرو ایرانخودرو در تهران صحبت می کنیم . اگر شما یک مکانیک بسیار حرفه ای باشید باید بتوانید تمامی خودرو های ایرانخودرو را به راحتی تعمیر کرده و یا عیب یابی کنید در این خصوص باید شما تجربه بسیار زیادی هم داشته باشید . اما بیایید ببینیم درآمد شما در این کار چقدر است ؟

درآمد تعمیر کار سیار خودرو در تهران حدودا ماهانه 15 الی 20 میلیون تومان است . به این شکل که هم حقوق می گیرند و هم درصد و هم هزینه رفتن به سمت مشتری که ماشینش در خیابان خراب شده است و یا به گونه ای ایاب ذهاب . حدودا در روز یک مکانیک امداد باید 5 الی 7 خودرو را ببینید که در این صورت درآمد بسیار خوبی خواهد داشت . البته بسیاری از امداد ها هم هستند که درآمدی معادل ماهانه 10 میلیون تومان درآمد دارند ( این درآمد 70% از امداد خودرو های ایرانخودرو در تهران است )

چگونه می توانیم مکانیک حرفه ای شویم ؟

برای اینکه مکانیک حرفه ای شوید باید حدودا 2 الی 3 سال در کارگاه های مکانیکی شاگردی کنید . در این صورت حرفه شما کامل شده و به قدری درآمدتان بالا می رود که از تمامی روز هایی که در این کار سختی کشیده اید لذت خواهید برد . اما برای اینکه در امداد خودرو بتوانید کار کنید باید حتما متخصص فنی باشید که البته در ادامه توضیح خواهیم داد . درآمد کار در امداد خودرو می تواند در بسیاری از موارد خوب و حتی عالی باشد که تماما بستگی به حرفه ای بودن شما و همچنین سابقه کار شما در این زمینه دارد .

چگونه می توانیم در امداد خودرو مشغول به کار شویم ؟

برای اینکه در امداد خودرو بتوانید مشغول به کار شوید باید یک خودرو بر اساس استاندارد روز ایرانخودرو داشته باشید که یا سمند است و یا ال نود . تا بتوانید لوازم یدکی های مورد نیاز را در خودرو خود قرار داده و استفاده کنید . در این شرایط باید کلاس های ایرانخودرو را در این زمینه پاس کنید و پس از تایید شدن توسط مدیر ارشد می توانید در این زمینه مشغول به کار باشید .شما ساعت کاری مشخصی دارید و کار شما شناور نیست و درست مانند یک کارمند مشغول به کار می شوید .

مرجع: سینما بهمن سنندج

خروج از نسخه موبایل