افزایش لایک استوری اینستاگرام

محتوای این خبر مخفی

 خرید لایک ایرانی

خرید لایک ایرانی ارزان و با کیفیت بالا از مهم ترین نکاتی است ک در زمان خرید لایک اینستاگرام باید به آنها توجه کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید خرید لایک ایرانی را انجام دهید؛ باید از کیفیت آنها و ایرانی بودن لایک اطمینان کافی داشته باشید. به همین دلیل باید حتما از وب سایتی خرید کنید که قابل اطمینان باشد.

خرید لایک واقعی

از زمان های خیلی دور تا الان افزایش لایک یکی از مهم ترین دغدغه های تمام افراد فعال در اینستاگرام بوده است. راه های زیادی برای این کار وجود دارد ولی خرید لایک اینستاگرام یکی از مهم ترین کارهایی است که می تواند این کار را برای شما انجام بدهد.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

یکی از کارهایی که می تواند تعداد لایک پست های شما را افزایش دهد افزایش فالوور می باشد. خرید فالوور از انواع مختلف مانند خرید فالوور 100 درصد واقعی، خرید فالوور اینستاگرام ارزان، خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ایرانی و خرید فالوور واقعی اینستاگرام می تواند به افزایش لایک اینستاگرام شما کمک زیادی کند.

به عنوان مثال اگر شما خرید فالوور واقعی فعال ایرانی را برای پیج اینستاگرام خود انجام دهید؛ قطعا لایک هایی که پست های شما دریافت می کنند لایک واقعی ایرانی می باشند.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام و لایک

خرید از وب سایتی که خدمات آن کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین قیمت خدمات آن مناسب باشد؛ می تواند بهترین وب سایت برای خرید فالوور باشد. وب سایت مای ممبر بهترین وب سایت برای خرید خدمات اینستاگرام است.

همچنین علاوه بر لایک و فالوور شما می توانید از وب سایت مای ممبر خرید ویو اینستاگرام از انواع مختلف مانند خرید ویو استوری، خرید ویو پست اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام را انجام دهید و از کیفیت بالای این خدمات نهایت استفاده را انجام دهید.

افزایش لایک استوری اینستاگرام با استفاده از بهترین ترفند ها!

در این مقاله و در وب سایت تبلیغات اینستاگرام مای ممبر، قصد داریم تا به مبحث مهم افزایش لایک استوری اینستاگرام  یا همان خرید رای فیک اینستاگرام بپردازیم لازم به ذکر است این سرویس با خرید لایک اینستاگرام که برای پست ها انجام می شود متفاوت است. چند وقت پیش وقتی تحقیقاتی را درمورد تاثیر گذاری بیشتر محتوا در اینستاگرام انجام دادم، دانستم که این روز ها از محتوای درون استوری ها توجه بیشتری تا محتوای یک پست ساده می شود؛ لذا در این بین تصمیم بر این گرفتم که به محتوای استوری های خود، دقت بیشتری داشته باشم و زمان بیشتری را بگذارم.

راه های زیادی را برای بهبود آمار استوری های خود امتحان کردم؛ به طور مثال در خیلی از اوقات حتی اقدام به خرید ویو برای استوری های خود مردم؛ اما هیچ کدام از آن ها پاسخگو نیاز من نبودند. به طور کلی درست است که این روز ها بر پایه پیشرفت اینستاگرام، پلتفرم های زیادی ایجاد شده اند که اقدام به فروش خدمات این شبکه اجتماعی می کنند، ولی پیشرفت در اینستاگرام با استفاده از روش های طبیعی، چیز دیگری می باشد.

این که شما تلاش کنید آمار پست و استوری های خود را با استفاده از راه و روش های بدون هزینه و درونی اینستاگرام بهبود ببخشید، واقعا کار سخت و در عین حال تاثیر گذاری است. به طور مثال برای افزایش لایک استوری اینستاگرام باید سابقه زیادی در فعالیت اینستاگرام داشته باشید؛ به معنایی دیگر باید با خوب و بد های یک استوری تاثیر گذار آشنا باشید. حال ما در ادامه قصد داریم تا به طور کامل به مبحث استوری ها و افزایش آمار آن ها بپردازیم. همراه ما باشید.

اهمیت انتشار استوری در اینستاگرام

در بخش قبلی دانستید که می توان با استفاده از ترفند هایی، اقدام به افزایش لایک استوری اینستاگرام کرد؛ حال اجازه دهید قبل از این که به این روش ها بپردازیم، اصلا اهمیت انتشار استوری را مورد بررسی قرار دهیم. چرا باید به یکباره، استوری از پست ارز بیشتری را دریافت کند؟ آیا دیگر پست بازدهی خود را ندارد؟ چه میزان در روز نیاز است که استوری منتشر کنیم؟

اول از همه نیاز است بدانید که بازدهی بالای استوری ها، به این معنا نیست که پست در اینستاگرام دیگر بازدهی ندارد؛ بلکه قابلیت استوری در این شبکه اجتماعی با توجه به ویژگی هایی که در خود ارائه داده است، توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند. تقریبا در سال 2016 بود که قابلیت استوری، به اینستاگرام اضافه شد. زمانی که این قابلیت در اینستاگرام برای کاربران به وجود آمد، هیچ کس حتی فکرش را هم نمی کرد که روزی این چنین مورد استقبال قرار بگیرد.

اهمیت استوری های اینستاگرام به خصوص در اینستاگرام مارکتینگ این روز ها چنان زیاد می باشد که کاربران این شبکه اجتماعی بلافاصله بعد از ورود، اقدام به مشاهده آن ها می کنند. لذا بسیار مهم است که ما برای پیج اینستاگرام خود و فالوور هایی که دارد، در آغاز روز یک استوری منتشر کنیم. همین مشاهدات و افزایش اهمیت استوری اینستاگرام، موجب شده است تا تولید محتوا این بستر از گذشته خود مهم تر شود. از طرفی به همی دلایل، افزایش لایک استوری اینستاگرام نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. اما مگر می شود لایک ها استوری را افزایش داد؟ اصلا مگر استوری قابل لایک است؟

اهمیت افزایش لایک استوری اینستاگرام

در بخش قبلی دانستید که انتشار استوری در اینستاگرام، از چه میزان اهمیتی برخوردار است؛ حال بهتر است در این بخش به مبحث اصلی، یعنی افزایش لایک استوری اینستاگرام بپردازیم. من هم وقتی مانند شما واژه لایک استوری را مشاهده کردم، بسیار زیاد تعجب کردم؛ چرا که اصلا استوری های اینستاگرام، قابل لایک نیستند؛ اما وقتی تحقیقاتی را در این زمینه انجام دادم، متوجه شدم که منظور از لایک استوری، چیز دیگری است.

به طور کلی واژه لایک در شبکه های اجتماعی، به معنای دوست داشتن و پسندیدن می باشد. حال که استوری ها قابلیت لایک شدن را ندارند، چگونه می توانیم از میزان بازخورد آن ها مطلع شویم؟ به معنایی دیگر، چگونه می توانیم بفهمیم که یک استوری، چه میزان مورد پسند فالوور های ما قرار گرفته شده است. مانند پست های اینستاگرام که دارای معیار هایی نظیر لایک، کامنت و ویو هستند، استوری هم معیار های خاص خود را دارد.

شما با بررسی مواردی نظیر تعداد ویو، نرخ درگیری، تعداد بازخورد و حتی میزان تعامل استوری های خود، می توانید از میزان پسندیده شدن آن ها مطلع شوید. حال هر میزان این آمار بالاتر باشند، این معنی را می دهند که استوری مدنظر، بیشتر مورد پسند یا به نوعی لایک قرار گرفته است. این می تواند به شما بسیار در پیشرفت پیج و استوری های بعدی کمک کند. اگر قصد افزایش لایک استوری اینستاگرام را دارید، در ادامه همراه ما باشید.

چگونگی افزایش لایک استوری اینستاگرام

تا به این جای کار به طور کامل دانستید که افزایش لایک استوری اینستاگرام به چه معناست؛ حال موضوع مهمی که در این بین وجود دارد، این است که چگونه می توان این آمار را افزایش داد؟ آیا افزایش آمار استوری های اینستاگرام و میزان بازخورد آن ها، فقط با مرور زمان امکان پذیر است؟ پاسخ ما در برابر این سوال طبیعتا خیر می باشد. برای این که استوری های پیج شما مورد پسند کاربران قرار بگیرند، باید از یک سری ترفند ها رایگان و در عین حال کاربردی استفاده کنید. در ادامه به تمامی این ترفند ها می پردازیم.

 .همینطور استوری اینستاگرام اهمیت بالایی در مدیریت پیج اینستاگرام دارد

استفاده از هشتگ

از سالیان گذشته تا به الان، هشتگ ها در تمامی شبکه های اجتماعی نقش خود را ایفا می کرده اند؛ اما این موضوع در اینستاگرام کمی گسترده تر بود. حتما شما هم در پست های اینستاگرام، هشتگ های مربوطه ای را مشاهده کرده اید. این هشتگ ها باعث می شوند تا پست های شما با تعداد ویو بالا تری رو به رو شوند. همچنین در نهاین باعث می شوند تا پست ها شما، در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شوند.

حال بهتر است بدانید که قابلیت درج هشتگ در استوری های اینستاگرام هم وجود دارد. شما می توانید در استوری های خود، از پربازدید ترین هشتگ ها استفاده کنید. حال این کار چه تاثیری بر روی افزایش لایک استوری اینستاگرام دارد؟ اگر یک لحظه به بخش اکسپلور اینستاگرام مراجعه کنیدريال خواهید دید که تب استوری، به این بخش اضافه شده است.

درواقع وا کلیک بر روی آن تب، به بخش اکسپلور استوری ها هدایت خواهید شد. در آن بخش استوری هایی قرار می گیرند که بیشترین ویو را داشته اند؛ حال در مقابل استوری هایی بیشتری ویو را دارند که از پربازدید ترین هشتگ ها استفاده می کنند.

زمان مناسبی استوری منتشر کنید

شما در هر لحظه ای از شبانه روز، می توانید اقدام به انتشار استوری اینستاگرام کنید؛ اما موردی که در این بین وجود دارد، این است که آیا شما فقط می خواهید یک استوری ساده منتشر کنید یا قصد دریافت بازخورد از استوری را دارید؟ اگر می خواهید از استوری خود بازخورد عالی را دریافت کنید، باید او را در ساعاتی از روز منتشر کنی که اکثر مخاطبان شما، آنلاین باشند؛ این گونه در همان لحظه می توانید شاهد بازدید بالایی از استوری مدنظر باشید

استفاده از روش UGC

حتما از خود می پرسید که روش UGC چیست؟ روش UGC به معنای استفاده از محتوای تولید شده توسط مخاطبان پیج می باشد. طبیعتا هر استوری، باید دارای یک محتوایی باشد؛ حال در این بین یکی از روش های افزیش لایک استوری UGC استفاده از روش UGC می باشد. شما می توانید از چند روز گذشته، از مخاطبان خود بخواهید که مطلب و هر نوع محتوای دیگری که مربوط به شما است را در استوری خود منتشر کنند؛ سپس شما از همان محتوا، درون استوری خود استفاده کنید.

منشن کنید

اگر به قسمت ابزار های درون استوری اینستاگرام مراجعه کنید، با قابلیتی به نام منشن رو به رو می شوید؛ شما از این قابلیت می توانید برای تگ کردن افراد مختلف در استوری های خود یاد کنید. حتما از خود می پرسید که استفاده از این قابلیت، چه تاثیری بر روی افزایش لایک استوری اینستاگرام دارد؟ زمانی که شما پیج شخصی دیگر را در استوری خود منشن می کنید، به احتمال زیاد کاربر منشن شده استوری شما را Add story می کند.

در این صورت استوری شما در پیج کاربر مدنظر نمایش داده می شود و سپس، مخاطبان آن پیج هم اقدام به مشاهده استوری شما می کنند. این روش نه تنها که می تواند در افزایش لایک استوری اینستاگرام تاثیرگذار باشد، بلکه می تواند در افزایش فالوور های شما نیز تاثیر مستقیمی را بگذارد. سعی کنید کاربرانی را در استوری خود منشن کنید که مرتبط با حوزه فعالیت شما باشند؛ چرا که در این صورت استوری شما به صورت هدفمند پیش می رود.

سخن نهایی درباره افزایش بازخورد استوری

سعی کنید هر روزه کار خود را در اینستاگرام با یک استوری شروع کنید؛ چرا که کاربران بلافاصله اقدام به مشاهده آن می کنند. از راه های نظیر تولید محتوای عالی، استفاده از هشتگ و منشن کردن در استوری های خود استفاده کنید. در این صورت می توانید با افزایش لایک استوری اینستاگرام رو به رو شوید. از همین لحظه به بعد، سعی کنید توجه بیشتری را به استوری های خود نسبت به گذشته داشته باشید و برای اطلاعات بیشتر در مورد  اینستاگرام به لینک اطلاعات جامع مراجعه کنید. ممنون از اینکه تا انتهای مقاله همراه مای ممبر بودید.

لایک استوری اینستاگرام چیست و چگونه باعث پیشرفت در اینستا می‌شود؟

استوری اینستاگرام، یکی از قابلیت‌های جذاب این پلتفرم است. از آنجایی که اغلب کاربران اتفاقات هیجان انگیز روزانه خود را در استوری به اشتراک می‌گذارند، این قابلیت طرفداران زیادی پیدا کرده است. قابلیت استوری از سال 2016 به این پلتفرم اضافه شده و تا به امروز در بازه‌های زمانی مختلف، امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. یکی از امکانات جدید اینستاگرام که به تازگی به استوری اضافه شده، قابلیت لایک استوری اینستاگرام است. اما لایک استوری اینستاگرام چگونه است و چه مزایایی برای کاربران دارد؟ با ما همراه باشید.

لایک استوری اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام همیشه راه‌های جدیدی برای جلب توجه کاربران و ترغیب آن‌ها به برقراری تعامل با یکدیگر پیدا می‌کند و در قابلیت‌های جدید خود سعی بر این دارد که نحوه ارتباطات کاربران را تسهیل کند. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام در ابتدا قابلیت‌ها جدید را در بازه زمانی کوتاه تست کرده و در صورت اثربخش بودن، آن قابلیت را برای کاربران دیگر نیز فعال می‌کند؛ این قابلیت فعلا برای برخی کاربران از جمله کسانی که نسخه بتا اینستاگرام را استفاده می‌کنند، فعال است. تا به امروز قابلیت لایک در اینستاگرام عملکرد خوبی داشته است و به زودی برای همه کاربران فعال خواهد شد. اما لایک جدید استوری اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

نحوه لایک استوری در اینستاگرام

اگر قابلیت لایک استوری برای شما فعال شده باشد، حتما متوجه شده‌اید که این ویژگی با reaction استوری تفاوت دارد. در قابلیت لایک کردن استوری در اینستاگرام، پیامی در دایرکت برای منتشر کننده استوری ارسال نمی‌شود، اما با تپ کردن بر روی علامت قلب در استوری، آیدی شما در صدر لیست بازدیدکنندگان استوری نشان داده می‌شود. به نظر می‌آید هدف اصلی این قابلیت، ترغیب کاربران به داشتن تعامل بیشتر با حفظ ارتباط خصوصی با صاحب پیج است. در ادامه مزایای لایک استوری اینستاگرام را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

مزایای قابلیت لایک استوری در اینستاگرام

مزایای ویژگی جدید استوری اینستاگرام عبارتند از:

1- افزایش فالوور با قابلیت لایک استوری

یکی از مزایای لایک کردن استوری اینستاگرام، افزایش فالوور است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک فرد ناشناس استوری شما را لایک کرده باشد. در این شرایط ممکن است شما کنجکاو شده باشید که پروفایل آن کاربر را بررسی کنید. این شرایط برای همه کاربران پیش می‌آید و همه افراد واکنش یکسانی دارند. با این فرض که کاربران پروفایل شما را چک می‌کنند، در صورتی که محتوای پیج شما جذاب باشد، این کاربران شما را فالو خواهند کرد. اگر به دنبال افزایش فالوور در اینستاگرام هستید، در مقاله زیر راهکارهای جذاب و رایگان برای پیشرفت در این پلتفرم به شما آموزش می‌دهیم.

2- افزایش تعامل با لایک کردن استوری اینستاگرام

پس از فاکتور تولید محتوا، برقراری تعامل مهم‌ترین عامل پیشرفت در اینستاگرام است. صاحبان پیج‌های کسب و کار و بلاگری، همگی به دنبال روش‌های افزایش تعامل اینستاگرام هستند تا به این طریق بتوانند فالوورهای خود را افزایش دهند. یکی از روش‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، لایک کردن استوری است. در صورتی که استوری پیجی را لایک کنید، صاحب آن پیج نیز به احتمال زیاد استوری شما را لایک می‌کند و همین امر باعث می‌شود تا الگوریتم اینستاگرام، یک سیگنال مثبت از پیج شما دریافت کند و تشخیص دهد که فعالیت شما برای کاربران دیگر مفید بوده و مورد پسند آن‌ها واقع شده است. بنابراین طبق الگوریتم، استوری شما به افراد زیادی نشان داده می‌شود و بازدید استوری شما نیز افزایش می‌یابد.

3- خصوصی بودن ارتباط بین کاربران

یکی از معایب reaction در استوری اینستاگرام، ارسال پیام در قالب شکلک به کاربران است. در بسیاری از مواقع ممکن است شما از یک استوری خوشتان بیاید اما دوست نداشته باشید تا به استوری ریپلای بزنید. در مواقع این چنینی، در صورتی که از reaction اینستاگرام استفاده کنید، بازهم پیامی به دایرکت آن پیج ارسال می‌شود. اما با قابلیت لایک استوری اینستاگرام دیگر نیازی نیست نگران ارسال پیام دایرکت باشید.

4- افزایش بازدید اینستاگرام با لایک استوری

همانطور که می‌دانید، داشتن تعامل با یک پیج، باعث می‌شود تا پست‌های دو طرف به یکدیگر و حتی فالوورهای آن‌ها نیز نمایش داده شود. از آنجایی که لایک کردن استوری نیز یکی از راه‌های افزایش تعامل بین کاربران است، با لایک استوری دیگران، ادمین‌های پیج ترغیب می‌شوند با شما تعامل برقرار کنند و در مقابل استوری یا پست شما را لایک می‌کنند. همین حرکت برای بیشتر دیده شدن پیج شما کافی است. لایک شدن پست‌ها یا استوری شما باعث می‌شود تا پیج شما به افراد زیادی نشان داده شود و بتوانید بازدید کننده جدید جذب کنید.

از کجا بفهمم کی استوریمو لایک کرده؟

یکی از سوالاتی که اغلب کاربران می‌پرسند، این است که از کجا بفهمیم چه کسی استوری ما را لایک کرده است. در جواب این سوال باید گفت که اسامی کسانی که استوری شما را لایک کرده‌اند، در قسمت بازدیدکنندگان استوری، در صدر اسامی نشان داده شده و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یک آیکون قلب در کنار عکس پروفایل آن‌ها، باعث تمایز آن‌ها می‌شود. همچنین به محض این که فالوورهای شما، استوری‌تان را لایک کنند، یک پیام در تب نوتیفیکیشن اینستاگرام به شما نمایش داده خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل