راهبند اتوماتیک Infinity

راهبند کنترلی با ریموت و اتوماتیک برای جلوگیری از ورود و خروج وسایل نقلیه افراد غیر مجاز جلوگیری می کند. راهبند برقی برای بستن راه های دسترسی، خروجی ها و ورودی ها مناسب است و از یک یا چند مولفه برای ایجاد یک راه حل خودکار بررسی ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

راهبند الکترونیکی اهرمی در ورودی پارکینگ ها، عوارضی، انبار کالا، ریل های راه آهن، مکان های بازرگانی و تجاری، راهبند عبور ماشین مجتمع های اداری و راهبند تردد خودرو اماکن اختصاصی، راهبند مجتمع های مسکونی و بیمارستان ها کاربرد دارد. راهبند بوم یکی از مفیدترین دستگاه‌های امنیتی در کنترل تردد وسایل نقلیه به مشاغل و املاک مدرن هستند. دروازه های بوم یک میله یا شفت است که می توان آن را آورده و بالا برد تا دسترسی به یک منطقه مجاز یا مربع باشد.

آیا راهبند اتوماتیک امکان فیلمبرداری دارد؟

تمام راهبندهای اتوماتیک ما را می توان مقابل هر دروازه آهنی ساخته شده به همراه یک سیستم ورودی تلفن / مخابره داخل ساختمان نصب کرد که به کاربران امنیت شناسایی بازدیدکنندگان را قبل از اجازه دسترسی به آنها می دهد. اطمینان حاصل کنید که طیف گسترده ای از سیستم های اتوماسیون دروازه را برای استفاده مرور کنید و به یاد داشته باشید که دروازه های برقی ما دارای دستورالعمل های جامع اتصالات و کمک فنی رایگان هستند.

با توجه به اینکه سیستم محرک این تجهیزات با انرژی برق عمل می کند و قطعی جریان برق در اغلب مواقع امکان پذیر می باشد، باطری اضطراری در راهبندها تعبیه میشود. میزان ولتاژ باطری ها و طول عمر آنها از جمله موارد مهمی می باشد که در حین خرید راهبند برقی باید به آن توجه داشته باشید. برای مکان هایی مانند مراکز خرید که درب ورودی آنها ارتفاع کمی دارد، این گزینه می تواند مناسب باشد.

گارانتی راهبند

راهبند پارکینگ با طول های گوناگون با ارتفاع یک متر از زمین، مسیر عبور و مرور را محدود و مسدود می کند. راهبند ستونی اتوماتیک ، ستونی محکم از جنس فولاد است که در اماکن تجاری مسکونی به منظورجلوگیری از تردد غیر مجاز به صورت اتوماتیک و غیر دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

البته توجه داشته باشید که راهبندهای ستونی یا بولارد به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارند بیشتر برای مکان هایی که از لحاظ امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند به کار می روند. شاید در نگاه اول به این عنوان در ذهن تان این سوال ایجاد شود که راهبند چیست و هیچگونه تصویری از آن در ذهن نداشته باشید.

راهبند بازویی الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی در استان مازندران در شهر ساری نصب و راه اندازی راهبند بازویی فیدار در در استان مازندران در شهر قائم شهر تعمیر انواع راهبند بازویی در استان مازندران در شهر ساری تعویض انواع اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. شرکت فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع راهبند اتوماتیک دارای قابلیت تنظیم حافظه عمکرد دستگاه در 3 حالت دارای قابلیت نتظیم سرعت رفت و برگشت…

راهبند 4 الی 6 متر به همراه پایه نگهدارنده دارای قابلیت داشتن ترمز ابتدا و انتهای حرکت… راهبند ارسال به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در اگهی تماس حاصل فرمائید. راهبند اتوماتیک در استان مازندران _ راهبند برقی ساری راهبند هایی مجموعه دانش بنیان فیدار آروند سپاهان با بیش از 1 دهه سابقه ،تولید کنند انواع راهبند های بازویی الکترو مکانیکی و الکترو هیدرولیکی با مکانیزمی کاملا متفاوت در بازار با…

راهبند چه کاربردی دارد ؟

راهبند هایی با سرعت بالا، برای مدیریت عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در ورودی و خروجی ها، راه حل مناسبی را ارائه می دهند. راه بند اتوماتیک پارکینگ خودرو – قیمت انواع راه بند برقی اتوماتیک، راهبند اتوماتیک اهرمی و راهبند اتوماتیک ستونی و خرید راهبند عمودی الکترونیکی پارکینگ ماشین؛ مشخصات فنی انواع راهبند اتوماتیک کنترل تردد خودرو و ورود و خروج ماشین به پارکینگ خودرو.

راهبند به عنوان ابزاری برای کنترل عبور و مرور ساختمان ها استفاده می شود. راهبند وسیله ای است که با به کار بردن آن می توان ورود و خروج وسایل نقلیه را کنترل نمود. این نکته را خاطر نشان کنیم که راه بند ها انواع مختلفی دارند و راه بند اتوماتیک که بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های عمومی پرتردد دارد می تواند به دستگاه های کنترل تردد نیز متصل شود.

کلمه اتوماتیک زمانی برای یک راهبند معنا پیدا می‌کند که دارای یک مدار فرمان به روز با قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد و تجهیزات ایمنی باشد. راهبند اتوماتیک پارکینگ خودرو، دستگاهی است که در ورودی کارخانجات، مجتمع های بزرگ ، عوارضی ها و پارکینگ های عمومی نصب میگردد. کاربرد راه بند ها برای کنترل و مدیریت عبور و مرور خودروها، ماشین ها، موتور سیکلت ها و دوچرخه ها می‌باشد.

راهبند گلدن گیت

یکی از رایج ترین انواع شیشه های منزل و محل کار در خارج از پنجره های سنتی درب های شیشه ای است. درهای شیشه ای مدرن که برای مصارف داخلی و خارجی ایمن هستند ، از شیشه های گرما دیده ساخته شده و از نظر نگهداری انرژی بسیار مناسب هستند و در انواع مختلفی ساخته می شوند.

نحوه اتصال کابل کواکسیال به کانکتور BNC، یکی از مهمترین نکات نصب یک سیستم مداربسته می باشد که اگر به درستی صورت نگیرد می تواند موجب «اتصال کوتاه، قطعی و تضعیف سیگنال… مهم ترین نکته در خرید راهبند برقی دو موردی است که در پایین به آن اشاره شده است. این مدل از راهبند برای جلوگیری از ورود و خروج وسایل نقلیه افراد غیر مجاز جلوگیری می کند. در صورت مشاهده این اشکال احتمال این که برد راهبند دچار مشکل شده است زیاد میباشد و به تعمیر نیاز دارد.

ایران راهبند

معمولا با خرید راهبند های بازویی ، یک پک شامل بدنه به همراه موتور گیربکس، میله یا بوم، پایه جلو، بیس پلیت و پیچ و مهره و همچنین شامل ریموت و کلید باز و بسته کردن راه بند می شود. راهبند اتوماتیک متشکل از یک میله و ورقه می باشد که در آخر آن یک وزنه وصل گردیده و به مدل افقی در مقابل خودرو ها در مسیر قرار می دهند سیستم راهبند اتوماتیک، جهت کنترل عبور و مرور ماشین ها در پارکینگ ها و کنترل دقیق تری را بر آنها را فراهم می سازد.

در پارکینگ های عمومی جهت رفت و آمد های ورود و خروج خودروها و محاسبه هزینه ها توسط راهبند اتوماتیک انجام می گیرد . و همینطور میتواند ورود و خروج کارکنان را زیر نظر داشته باشد و به ثبت برسانید. راهبندهای اتوماتیک ارائه شده دارای دوربین می باشند که این امکان را فراهم می سازند تا بتوانید با تطبیق پلاک خودروها در هنگام ورود و خروج را بهتر مدیریت نمائید و از طریق این ویژگی راهبند اتوماتیک باعث جلوگیری از سرقت و سواستفاده می شوند.

قیمت راهبند براساس کارکرد و عملکردی که دارد تعریف می شود که قیمت راه بندهای هیدرولیکی نسبت به راه بندهای الکترومکانیکی هزینه بالاتری را دارد و از نظر برند، کشور سازنده میزان تردد با هم متفاوت می باشد. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت راهبند می توانید به سایت کیانسل مراجعه کنید و با تماس با کارشناسان فروش از قیمت های آن مطلع شوید.

راهبند ستونی یا راهبند بولارد را باید بهترین و مناسب ترین و در عین حال پربازده ترین راه بند های ممکن نامید. در ایران این نوع راه بند ها را بصورت بتونی در مسیرها و یا خیابان ها مشاهده می نمایید که برای جلوگیری از ورود خودرو و یا موتور سیکلت به داخل محوطه پیاده رو ها نصب می گردد و مدل جهانی آن دارای انواع و طرح های بسیار دیگری نیز می باشد.

راهبند اتوماتیک موتور لاین قابلیت شناساییپلاک خودرو یک شناسه حقوقی معتبر و یکتا از هویت خودرو است که در سامانه پلاک خوان مبنای تشخیص اصالت خودرو بر اساس آن صورت می پذیرد و با ثبت تصویر ورود و خروج خودرو به پارکینگ، مستند می شود. لذا به نسبت کارت که قابلیت انتقال از یک راننده به راننده دیگر را دارد از مزیت های زیر برخوردار خواهد بود.

بطور کلی راهبند به تجهیزاتی گفته میشود که مانند حصار یا حفاظ مانع طبیعی از ورود و خروج کلیه ماشین آلات ممانعت بعمل آورده و تردد آنها را منوط به اجازه نگهبان، ریموت راهبند و یا تجهیزات الصاقی بر روی راهبند کرده و با ساماندهی، کلیه رفت و آمدها کنترل مینماید. راهبند اتوماتیک امروزه در سطح شهر و در ورودی پارکینگ مراکز خرید، سازمان های دولتی، شرکت ها و پارکینگ های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

راهبند میله ای دارای یک میله متحرک و سبک وزن می باشد که به کمک یک سیستم محرک هیدرولیک یا الکترومکانیک حرکت می کند. بطور کلی راهبند به تجهیزاتی خلاصه میشود که مانند حصار یا مانع طبیعی از ورود و خروج کلیه ماشین آلات ممانعت بعمل آورده و تردد آن ها را منوط به اجازه نگهبان، ریموت راهبند و یا تجهیزات الصاقی بر روی راهبند کرده و با ساماندهی، کلیه رفت و آمدها را طبق نظام کارفرما درآورده است.

راهبند ها می توانند دارای بوم تا ۶ متر باشند و قابلیت نصب چشمی و فلاشر را هم دارند، راهبند هایی پر سرعت با سرعت باز و بسته شدن بسیار کوتاه در حد ۳ ثانیه جهت سهولت در ورود و خروج تعبیه شده اند. نکته قابل توجه در مورد انواع Barrier این که می توان آن را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود.

جهت خارج نمودن موتور راهبند از حالت خلاص ، خلاص کن را خلاف عقربه های ساعت بچرخانید . استفاده از مطالب سایت دورژانس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. همچنین در نظر گرفتن موارد مربوط به کارکنان که در حین قفل کردن اتفاق می افتد بسیار مهم است. اگر نیاز به نگهبان خود به انزوا باشد ، سازمان ها مجبور می شوند کارگران موقت یا نیمه وقت را جستجو کنند تا خلا را پر کنند.

افزون بر ایجاد و افزایش امنیت در ملک شما از دیگر مزایای مربوط به راهبند می توان کنترل ترافیک در محدوده را بیان کرد . وقتی که خودرو ها می‌ خواهند به یک محیطی وارد شوند پیش از همه بایستی کاملاً منظم در کنار یکدیگر قرار بگیرند که همین مسئله موجب می‌شود تا ترافیک به حد زیادی کاهش پیدا کند و پس از آن راهبند خیلی زود باز می شود . راهبند هیدرولیکی به واسطه دستگاه های مختلف مانند دستگاه کارت خوان، ریموت، کنترل، دوربین و غیره باز می گردد.

راهبندهای ستونی یا بولارد از گران ترین راهبندهای موجود در بازار محسوب می شوند.این راهبندها دارای شکلی استوانه ای هستند و در داخل زمین قرار می گیرند. البته پیش از قرار دادن این راهبندها در زمین باید زیر ساز آن را تهیه نمود و فضایی بین 1-5 متر را به این کار اختصاص داد.با توجه به این که راهبندهای ستونی باید مقاومت بالایی داشته باشند در ساخت آن ها ازمصالحی مثل سنگ، استیل، فولاد و بتن استفاده می شود.

بولاردها قادراند فشارهای بالا را تحمل نمایند ، از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در مکان های فوق امنیتی و سری می باشند. این راهبندها در مقایسه با راهبند های الکترومکانیک دارای سرعت بالاتری هستند و با توجه به اینکه دارای سیستم هیدرولیکی هستند با استفاده از روغن و هوا کار می کنند. در ساخت این راهبندها چرخ دنده به کار نرفته از این رو می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد باشد، زیرا اگر به خودرویی برخورد نماید خسارت چندانی به آن وارد نخواهد کرد.

بهتر است جهت عبور سیم های مربوط به سنسورها ، کانال های مخصوصی در نظر گرفته شود و فونداسیون مناسب جهت قرار دادن صفحه پلیت اصلی نصب دستگاه راهبند نیز ریخته شود تا راهبند اتوماتیک پارکینگی از استقامت مناسبی برخوردار باشد. برخی از مهمترین نکاتی که بهتر است در هنگام نصب راهبند اتوماتیک پارکینگی به آن توجه کنیم را در این قسمت بررسی می کنیم. ب

رند های و شرکت های مختلفی در تولید و واردات راه بند وجود دارد و مانند لوازم و وسایل دیگر اجناس متفرقه و بدون اصالت نیز کم نیستند که اطلاع دقیقی از خدمات و مرغوبیت و خدمات پس از فروشی از آنها در دست نیست. این راه بند ها که به راهبند اهرمی معروف شده اند، همواره دارای میله ای افقی هستند که همانند یک بازو می باشد.

این بازو متحرک بوده و می تواند بالا و پایین رود، (البته نوعی از این راهبند ها نیز وجود دارند که به صورت جلو و عقب رفتن باز و بسته خواهند شد)، در دوره های قدیم (مثلا جنگ جهانی دوم) این مدل راه بند ها همیشه به صورتی دستی باز و بسته شده و تقریبا بسیار زمان گیر بودند. امروزه با پیشرفت علم و تولید انواع مختلفی راه بند و پیدا شدن ابداعات مختلف در این زمینه این راه بند ها نیز شاهد پیشرفت های زیادی بوده و به مرور زمان تبدیل به راه بند های خودکار یا همان اتومات گردیدند.

به عبارت دیگر این راهبندها مقامت چندانی در برابر ضربه و برخورد خودرو از خود نشان نمی دهند و در صورتی که هدف از نصب راهبند جلوگیری از عبور خودرو باشد باید از انواع دیگری از راهبند با مقاومت بالا در برابر برخورد استفاده شود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. هدف از استفاده از راهبندها مسدود کردن مسیر عبور وسایل نقلیه و جلوگیری از عبور وسایل نقلیه غیرمجاز می باشد.

این مدل راه بند اتوماتیک یکی از پر کاربردترین و پرفروش ترین راهبند های اتوماتیک می باشد که در بیشتر پارکینگ های تجاری مسکونی عمومی ، مراکز خرید هایپرها و فروشگاه های بزرگ ، مراکز و سازمان های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. راه بندها به طور تخصصی به راه بند برقی و تمام برقی، اتوماتیک و تمام اتوماتیک، ستونی، میله ای، کشویی، بولارد، ال ای دار، ضد تروریستی، زنجیر کش، بوم تاشو و … تقسم می شود؛

همکاران ما در ایران راه بند با توجه به نیاز شما، شما را برای خرید بهترین نوع آن راهنمایی خواهد کرد. درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبنداست.قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. یعنی محدودیت تردد در راه بند های الکترومکانیک رقیب فک یکی از نقاط ضعف آن ها می باشد. این قابلیت فوق العاده به دلیل وجود دو جک هیدرولیک قدرتمند و سیستم خنک کننده روغن در این راه بند است.

دارای دو بازوی هیدرولیک است که به یک پمپ قدرتمند هیدرولیک داخل بدنه راهبند متصلند. در این مقاله میخواهیم تا شما را با راهبند میله ای مدل 615 آشنا سازیم و برخی از خصوصیات آن را بیان کنیم تا شما با آن آشنا شوید . برای مکان های پرتردد مانند فرودگاه و عوارضی ها حتما به سرعت جا به جایی اهرم راهبند دقت داشته باشید.

کنترل حرکت در راهبند پارکینگی بصورت سیستم محرک نیز از طریق یک مدار فرمان الکتریکی انجام می شود. همچنین به منظور کاهش نیروی اعمال شده به موتور در هنگام حرکت میله و افزایش سرعت حرکت، از یک فنر برای متعادل کردن وزن میله استفاده می شود. راه بند پارکینگ وسیله ای است پر فروش در بازار که برای ورود و خروج ، وسیله نقلیه را کنترل می کند و نصب راه بند برای مکان هایی که تردد زیادی دارند بسیار مناسب است .

این راهبند اتوماتیک در مکانهای نظامی ،سفارتخانه ها، اداره های پلیس،بانک های مرکزی و اماکنی که احتمال حمله تروریستی در آنها وجود دارد جهت کنترل تردد خودروهای ورودی و حفظ امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. راهبند اتوماتیک از دو جهت تقسیم می شوند .یکی از جهت نوع کارکرد راهبند به صورت راهبند اتوماتیک افقی و راهبند عمودی و از جهت دیگر به صورت نوع موتور و سیستم داخلی تقسیم می شوند.

راهبند اتوماتیک با طول های گوناگون با ارتفاعی یک متر از زمین ، مسیر عبور و مرور را محدود و مسدود می کند . همچنین برای درب ورودی افراد در ادارات هم میتوانید از راهبند اتوماتیک نفر رو نیز استفاده نمایید. قیمت و خرید انواع راهبند پارکینگ را یا با تماشای محصولات موجود در وب سایت دکاشاپ ببینید و یا با برقراری تماس، از کارشناسان دکاشاپ با گرفتن انواع مشاوره رایگان، میتوانید دریافت نمایید.

خروج از نسخه موبایل