کولر گازی سامسونگ یا ال جی خوبه؟ “مقایسه برای خرید بهتر”

برندهاي سامسونگ و ال جی نه تنها براي خانواده هاي ايراني بلكه براي 90 درصد مردم سراسر جهان انتخاب اول در بين ساير برندها است. كولرگازي يكي از هزاران محصولات پرطرفدار اين دو برند است كه هر ساله با شروع فصل گرما نظر خريداران را به خود جلب مي كند.

حال سوال اينجاست كه کولر گازی سامسونگ یا ال جی خوبه؟ و هنگام خريد بهتر كدام برند را در اولويت قرار دهيم. اگر دنبال کولرگازی مناسب هستید و بین برندهای ال جی و سامسونگ سردرگم شده اید، در این مقاله انتخاب و مقایسه بهترین برند برای خرید را بيان كرده ايم به طوری که بتوانيد مطابق با نیاز خود بهترین برند را تهيه كنيد.

معرفي کلی برند ال جی و سامسونگ

ال جی

هر دو بهترین برند در زمينه لوازم الکترونیکی هستند،ال جی یک برند چندملیتی کره جنوبی است.اين برند در سال 1947 تأسیس شد و مدت زیادی که به دلیل محصولات با کیفیت نسبت به رقبای خود بي نظير است. LG مخفف Life’s Good  به معني تغییر زندگی برای بهترشدن است. اين برند به بسیاری از ویژگی های عالی مجهز است که سایر برندها از آن بی بهره هستند. علاوه بر این، جدیدترین فناوری هایی دارد که باعث صرفه جویی در برق مي شود كه دغدغه بسياري از مردم جهان است.

سامسونگ

سامسونگ (SAMSUNG) نیز مانند ال جی غول کره جنوبی است .این برند در سال 1938 تاسیس شد و به دلیل خدمات خوب و فناوری‌های نوآورانه، برترین برند در بين وسایل الکترونیک است. واژه سامسونگ به معني سه ستاره در زبان کره‌‌ای است .همانطور كه مي دانيد،ستاره به معني بزرگی و قدرت است و هم اكنون در 79 كشور جهان تقاضا دارد.

مقايسه مشخصات خريد کولر گازی سامسونگ یا ال جی

هر دو کولرگازی ال جی و سامسونگ طراحی ساده و با كيفيتي دارند با این تفاوت که سامسونگ طراحی معمولی دارد،اما طراحي متفاوت و هوشمندانه ال‌جی كارايي آن را متفاوت از هر برند دیگری كرده است.

هر دو برند كولر گازي سامسونگ و ال‌جی با مواد پلاستیکی باکیفیت ساخته شده‌اند و مجهز به کویل‌های مسی هستند که باعث خنک‌کنندگی بهتر آنها مي شود. اما کویل‌های مسی ال‌جی دارای لایه ای محافظ در برابر رطوبت، گرد و غبار، ماسه و سایر مواد شیمیایی است كه در سامسونگ اين ويژگي وجود ندارد. از طرفي ولتاژ برق مصرفي  LG بین 120 تا 290 ولت و سامسونگ بین 130 تا 290 ولت است

کولرگازی های ال جی مجهز به کمپرسورهای اینورتر دوقلو و دارای دو موتور هستند که حتی دمای محيط هايي با در جه حرارت 52 درجه سانتی گراد را سريع خنك مي كند.اما کولرگازی های سامسونگ مجهز به کمپرسورهای اینورتر دیجیتالی و دارای موتور 8 قطبی هستند که با چرخش سریع روتور منجر به خنک شدن محيط هايي با دمای 54 درجه مي شود.بنابراین اگر در شهر يا كشوري زندگی می کنید که دمای محیط بسیار بالا است، سامسونگ انتخاب بهتري است.

کولرگازی ال جی به دلیل خنک کنندگی ملایم و کمپرسور اینورتر دوگانه در مقایسه با سامسونگ کاملاً بی صدا است در حالي كه سامسونگ به دلیل جریان هوای قوی سطح نویز بالایی دارد.

به طور كلي،کولرگازی ال جی بین 32 تا 35 دسی بل نویز ايجاد مي كند در حالی که سامسونگ تا 45 دسی بل نویز تولید می کند که بسیار بالاست.

هر دو سامسونگ و ال جی  دارای سیستم های کنترل از راه دور هستند و می توانید دما، حالت های مختلف تنظيم دما، فیلتر، تایمر و غیره را از راه دور كنترل كنيد.جدا از کنترل از راه دور، کولرگازی های ال جی به  کنتررهاي وای فای و صوتی مجهز است كه می توانید با تلفن همراه خود کنترل کنید ، این ویژگی ال جی را از سایر برندها متمایز می کند.

هر دو برند سامسونگ و ال‌جی از مبرد  R32استفاده می‌کنند که برای خنک‌سازی و سازگاری با محیط زیست بسیار کارآمد هستند.

هر دو برند ال جی و سامسونگ مراکز خدمات و نمايندگي فروش زیادی در همه ی کشورها دارند.ال جی تیم تخصصی از تکنسین ها برای خدمات پس از فروش دارد به همین دلیل خدمات خوبی را در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می دهد.اما سامسونگ خدمات پس از فروش مطلوبی ندارد به همين دليل مقایسه با ال جی، فروش زیادی ندارد .دركل، ال جی خدمات بهتری نسبت به سامسونگ ارائه می دهد.

سرویس کولر گازی در تهران

کولرگازی ال جی دارای گارانتي يك،پنج و ده سال است اما سامسونگ 5 سال گارانتی جامع و 10 سال ضمانت طولانی مدت دارد.

کولرگازی سامسونگ یا ال جی کدام بهتر است؟

هرساله هر دو برند مدل هاي مختلفي از كولر گازي با ويژگي هاي جذاب و مشتري پسند به بازار عرضه مي كنند و همين مصرف کنندگان را با این دوراهی مواجه می كند که کدام دو برند ال جی و سامسونگ براي خريد مناسب هستند.بد نيست بدانيد،سامسونگ 25 مدل جدید کولر گازی را روانه بازار کرده و ال جی هم دست کمی از آن ندارد و 27 درصد سهم بازار را با مدل هاي مختلف خود قبضه كرده است و از سامسونگ 19 درصد خريدار بيشتري دارد.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

اگرچه خرید کولرگازی نسبتا گران است اما همچنان تقاضای بالایی دارد. برندهای ال جی و سامسونگ هر کدام از نظر قیمت، قدرت و ویژگی ها دارای تفاوت هایی هستند كه انتخاب و خرید را سخت كرده است. بنابراين هنگام تصمیم گیری براي خرید بهتر يك پيش زمينه كلي از مقايسه اين دو برند در ذهن تان داشته باشيد.

کولرگازی های ال جی به بسیاری از ويژگي هاي پیشرفته مانند  Wifi و کنترل صوتی هوشمند از طريق تلفن همراه دارند. به این معنی که اگر کولرگازی با خطایی مواجه شود، از طريق برنامه برنامه Smart thinQ كه مخصوص كولر است برطرف مي شود. همچنین کولرگازی های ال جی بسیار بی صداتر از سامسونگ هستند، در حالي كه كولر گازي هاي ال جی قابليت نك كنندگي دارند.

كولرگازي سامسونگ به دلیل داشتن موتور دیجیتال 8 خنک کننده قوی است اما مزیت اصلی سامسونگ دوره گارانتی طولاني مدت است.

عیب یابی کولر گازی سامسونگ

بنابراین اگر کولرگازی پیشرفته با تمام عملکردهای هوشمند،بی صدا و خدمات پس از فروش خوب می خواهید، به سراغ ال جی بروید اما اگر در نواحي زندگی می کنید که دمای محیط بسیار بالا است و به دنبال كولري با قابليت خنک کنندگي قوي با دوره گارانتی طولانی مدت مي خواهيد، از کولرگازی های سامسونگ غافل نشويد.

نتیجه و جمع بندي

ال‌جی و سامسونگ به‌عنوان شرکت‌های الکترونیکی کره جنوبی هستند، هر دو  برند دارای ویژگی ها و فناوری های مختلفی هستند.طبق موارد گفته شده کولرگازی سامسونگ کمی برتر از کولر گازی ال جی است. با اين حال،يد قبل از خريد برندي را متناسب با بودجه و نيازهاي خود انتخاب كنيد.

تماس با ما

در صورتی که نیاز به مشاوره جهت خرید هر جهتر برای فضای مورد نیاز دارید، می توانید، از طریق وب سایت شرکت آراسرویس به آدرسaraservice.co  در ارتباط باشید.

خروج از نسخه موبایل