فیلم عمل جراحی لاپاراسکوپی اسلیو معده

نکته مهم این است که آمپول هپارین باید تا 5 روز در این شرایط تزریق شود و اگر BMI بیمار بیش از 50 باشد، باید آمپول ذکر شده را به مدت 10 روز صبح و عصر به صورت زیر جلدی تزریق کنید. قرص استامینوفن کدئین برای کاهش درد باید هر 8 ساعت یک بار مصرف شود. درن و کیسه اطراف آن باید به مدت 48 ساعت تا 5 روز بر روی بیمار قرار داده شود و سپس توسط پزشک به صورت سرپایی برداشته شود. انجام مراحل زیر بعد یا حتی قبل از جراحی می تواند به شما کمک زیادی کند.

کارهای ضروری قبل و بعد از عمل اسلیو معده

لذا سعی می کنیم که عمل اسلیو معده را نیز به بررسی بگذاریم و شما را با خصوصیات این عمل آشنا کنیم تا بدانید که قبل، حین و بعد از عمل چه اقدامات ضروری را باید انجام دهید و چه انتظاراتی را باید از جراح خود داشته باشید. یکی از بهترین پزشکان در زمینه انجام این جراحی که تمام ویژگی های بالا را دارا می باشد دکتر سلیمی می باشند.

همچنین در صورتی که بیمار به مشکلات دیگری مبتلا بوده و داروهای خاصی مصرف کند ممکن است پزشک قطع مصرف این داروها را تجویز کند. از جمله این داروها می توان به آسپرین و سایر رقیق کننده های خون اشاره کرد که پیش از عمل باید مطابق نظر پزشک مصرف آن ها قطع شود. این فرآیند معمولا توسط پزشک به بیمار توضیح داده می شود تا با آشنایی با شیوه عمل و اقدامات انجام گرفته در آن ترس و نگرانی جراحی در وی از بین رود.

اگر چاق هستید اما شرایط سلامتی مرتبط با چاقی را ندارید، در این صورت بیمه عمل اسلیو معده را پوشش نمی دهد. تیم جراحی لاغری دکتر سید هادی میر هاشمی و دکتر فربد امامی یگانه یک تیم فوق تخصصی و مجرب می باشد که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را از فلوشیپ های لاپاراسکوپی پیشرفته جراحی لاغری دریافت خواهید کرد.

در ۱۵-۱۰ درصد موارد پس از ۵ سال و به دنبال پرخوری زیاد، معده می تواند تا حدودی متسع شده و پلیسه ها از یکدیگر فاصله بگیرند. در صورتی که بیمار مجددا سیر افزایش وزن را تجربه نماید، امکان عمل و پلیسه مجدد، به منظور کاهش حجم معده وجود دارد. چاقی و اضافه وزن گاه افراد را تشویق می کند تا بدون توجه به عواقب و معایب جراحی لاغری خود را به تیغ یکی از جراحان بسپارند.

اما این به معنای خطرناک بودن جراحی اسلیو معده و هر عمل دیگری نیست. جراحی اسلیو معده به صورت لاپاراسکوپیک است و عوارض آن از جراحی های باز کمتر است و مدت زمانی که طول می کشد از از عمل بای پس معده کوتاه تر است. بعد از گذشت ۶ هفته از جراحی اسلیو معده، می توانید به برنامه غذایی طبیعی خود برگردید.

شاید این مشاوره‌ها حتی تا یک ماه هم طول بکشد و بعد بیمار عمل شود. گروه کلینیک‌های زیبایی ایران با بیش از ۲۰ سال تجربه درخشان و دارا بودن ۴ شعبه تخصصی در تهران، مجهزترین کلینیک خاورمیانه در زمینه زیبایی، جوانسازی، لاغری و لیزر است. خدمات ارائه شده در کلینیک ایرانیان مطابق با استاندارهای روز جهان است و همه روزه در تلاش هستیم تا بهترین تجربه را برای همراهان خود رقم بزنیم. بعد از به هوش آمدن بعد از عمل جراحی اسلیو معده، ممکن است کمی گیج و منگ باشید.

بافت چربی چگونه به وجود می آید و عوارض آن چیست؟

کالری مصرفی روزانه معمولا بیشتر از فعالیت های عادی و داخلی بدن است به همین دلیل باقیمانده آن باید به وسیله روش هایی مانند ورزش کردن سوزانده شود تا به چربی تبدیل نشود. در صورت عدم انجام این کار و تحرک کم کالری باقیمانده تبدیل به چربی شده و سلول های چربی بعد از ازدیاد و تشکیل بافت منجر به چاقی فرد می شوند.

گاهی اوقات سلول های چربی دورتا دور قلب یک بافت اضافه ایجاد می کنند که این بافت موجب نامنظم شدن ضربان قلب شده و سلامت فرد را به خطر می اندازند. شایع ترین عارضه قلبی در زمان ابتلا به چاقی افزایش فشار خون ناشی از فعالیت نامنظم قلب است که در صورت عدم کنترل به سکته قلبی و در نهایت مرگ فرد منتهی می شود. بهبود وضعیت زندگی دیگر عاملی است که در تلاش برای لاغری تاثیرگذار می باشد.

بیمه سلامت مانند سایر بیمه های پایه، خدمات درمانی سرپایی و بستری را در بیمارستان‌های دولتی و مراکز خصوصی دارای قرارداد، تحت پوشش قرار می‌دهد. البته همانطورکه گفتیم شرط اولیه استفاده از تمام بیمه‌ها، شاخص توده بدنی بالای ۴۰ است. با عمل اسلیو معده ، احتمال کمبود مواد مغذی یا ویتامین بسیار کمتر است. علاوه بر این ، هیچ گونه سو جذبی برای بدن در اسلیو معده وجود ندارد. زمان کار برای عمل اسلیو معمولا ۴۰-۷۰ دقیقه است ، در حالی که عمل بای پس معده تقریبا ۲-۳ ساعت طول می کشد.

بهترين جراح اسليو معده در تهران

در رابطه با بهترین دکتر اسلیو معده در تهران هم می توانید بر روی متن آبی کلیک کنید. البته لازم به ذکر است دو روش عمل اسلیو معده و جراحی بای پس معده مورد توجه بیماران زیادی قرار گرفته است. اگر بیمار کاندید مناسبی برای عمل جراحی اسلیو معده نباشد علیرغم اینکه پاسخ مناسب را از جراحی لاغری نخواهد گرفت بلکه دچار عوارض و یا افزایش وزن خواهد شد.

بهترین جراح اسلیو معده به احتمال زیاد به شما توصیه می‌کند که عمل جراحی اسلیو معده انجام دهید. بنابر این ممکن است نیاز به بهترین دکتر اسلیو معده پیدا کنید تا شما را برای رسیدن به وزن ایده آلتان یاری کند. عمل بای پس معده و سایر جراحی هایی که برای از بین رفتن چاقی و درواقع برای کاهش وزن انجام می شودمی بایست زمانی که شخص با رژیم غذایی و وزش جهت کم شدن وزن خود به نتیجه نرسیده انجام شود.

دوران نقاهت بعد از عمل

مراقبت از خود کمک می‌کند تا بدن شما زودتر بهبود یابد و روند بهبود نرمال سرعت پیدا کند. بای پس معده پیچیده‌تر از جراحی اسلیو معده است، بنابراین گاهی اوقات می‌توان گفت که بهبود پیدا کردن از جراحی اسلیو معده راحت‌تر است. جراحی چاقی تنها یک رویداد نیست و به آمادگی قبلی و رعایت دستورات پزشکی پس از انجام عمل وابسته است.

بهترین جراح چاقی کسی است که خصوصیات فردی بیمار را قبل از انجام عمل بررسی کند و آزمایش‌های لازم مانند آندوسکوپی را انجام دهد. بعد از جراحی نیز بیمار باید از دستورات جراح در زمینه برنامه غذایی و ورزشی پیروی کند و در صورت نیاز، از پشتیبانی او بهره‌مند شود. بهتر است بدانید این عمل یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین روش های جراحی است، که بدون باز کردن شکم و با روش های نیمه تهاجمی انجام می گردد.

بیمارستان ها معمولا اجازه می دهند تا یک جراح لاغری خوب بیماران خود را با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات مناسب، بدون محدودیت عمل کند. حدود ۴ هفته قبل از عمل، وضعیت خون و سلامت کلی شما بررسی می شود تا برای بیهوشی مشکلی نداشته باشید. از دو هفته قبل از عمل نیز رژیم غذایی کوچک کننده ی کبد را شروع خواهید کرد. این رژیم باعث کاهش سایز کبد می شود تا جراح در حین عمل، تسلط بیشتری بر روی معده داشته باشد.

و تجربه کافی در این زمینه به راحتی و بدون عارضه عمل جراحی را انجام می دهد. زیرا حساسیت این عمل بسیار بالا می باشد و کوچکترین خطایی در آن می تواند منجر به عوارض جبران ناپذیری شود. غذاهای آبکی و البته در مقدار کم مصرف نمایید تا دچار عوارض نشوید.

جراحی اسلیو معده دکتر طاها عنبرا

پزشک قبل از هر اقدام روش عمل و هزینه های جراحی اسلیو معده را به مراجعه کنندگان توضیح خواهد داد . دکتر طاها عنبرا متخصص جراحی عمومی و لاپاراسکوپی پیشرفته با بیش از ۸۰۰۰ هزار عمل اسلیو معده موفق دارای بیشترین آمار جراحی لاغری در ایران می باشند. جراحی اسلیو معده یکی از روش های جراحی لاغری و درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد.

عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. هر دو عمل جراحی در کلینیک جراحی دکتر قدسی به روش لاپاراسکوپی انجام می‌شوند و بیمار پس از هر کدام از این دو جراحی، به استراحت زیادی نیاز دارد.

خروج از نسخه موبایل