اواخر تابستان، بهترین زمان خرید تور لحظه آخری آنتالیا

خوب حالا که در اواخر شهریور ماه هستیم، اگر چمدانتان بسته است و ظرف مدت امروز و فردا آماده سفر به شهر ساحلی آنتالیا ترکیه هستید، منتظر پیام های تورهای لحظه آخری آنتالیا از آژانس های مسافرتی و هواپیمایی باشید. در اصل تور لحظه آخری آنتالیا یعنی بازه زمانی که ظرفیت هواپیما و یا هتل تا لحظه آخر تکمیل نشده است و باید با پائین ‌ترین نرخ ممکن به فروش برسانند تا ظرفیت آن ‌ها تکمیل شود.

در اصل این شرایط تنها در زمان ‌های خلوت و کم ترافیک سال اتفاق می افتد! چرا که در زمان‌ های پر گردشگر و تعطیلات رسمی و آخر هفته ‌ها مسافران زیادی از سراسر ایران راهی تور آنتالیا می شوند. مهمتر اینکه از آنجائیکه سفر به آنتالیا هزینه نسبتا بالایی دارد (از رزرو بلیط و هتل گرفته تا هزینه وعده‌های غذایی و تفریحات در آنتالیا)، معمولا ابتدا تورهای ارزان ‌تر و هتل های 4 ستاره رزرو و پر می شوند. بنابراین هتل‌ های 5 ستاره و یوآل با خدمات و امکانات با کیفیت بالاتر هستند که هنوز ظرفیت دارند و در قالب لحظه آخری فروخته به فروش می رسند و شما می ‌توانید تور لحظه آخری آنتالیا با کیفیت و مقرون به صرفه ‌تری را خریداری کنید.

وبسایت نامی گشت ایرانیان به لطف قدمت و اعتبار چند ساله خود و همچنین به دلیل همکاری با برترین کارگزارها و آژانس‌های مسافرتی ارائه دهنده تور آنتالیا ترکیه، همواره تلاش کرده است تا با ارائه بهترین نرخ تورهای آنتالیا، دست مسافران را برای انتخاب متنوع ترین تورهای آنتالیا را باز بگذارد. یکی از ویژگی‌ های مهم تور آنتالیا لحظه آخر یا دقیقه نودی این است که شما علاقه مندان می ‌توانید با مقایسه قیمت تورهای متنوع آژانس ‌های مختلف، مناسب ‌ترین تور آنتالیا را از سایت نامی گشت رزرو نمایید و سفری به یادماندنی را برای عزیزانتان رقم بزنید. همچنین شما گردشگران گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال می ‌توانید با تماس با این مجموعه مسافرتی موفق، از مشاوره رایگان این عزیزان بهره‌ مند شوید و تور مناسب خود را تهیه نمایید.

قیمت تور لحظه آخری آنتالیا چقدر است؟

نرخ تورهای لحظه آخر آنتالیا بستگی به نوع پرواز انتخاب شما و کیفیت هتل انتخابی تان دارد. ایرلاین های خارجی مانند ترکیش، به طور معمول، قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند؛ اما با تور دقیقه نودی آنتالیا می توانید از تخفیف ها و آفرها برای کاهش هزینه خود نهایت بهره را ببرید. از خوبی های تور لحظه آخری آنتالیا این است که قیمت پایین تری نسبت به تورهای عادی دارد و این مورد به این دلیل است که این تورها در لحظات آخر بسته شدن تور و برای تکمیل ظرفیت ارائه می شوند. شما با رزرو این تورها در آژانس هواپیمایی نامی گشت می توانید سفر با تور ارزان آنتالیا و استفاده از تخفیف های تور لحظه آخری آنتالیا را تجربه کنید.

تور لحظه آخری آنتالیا چه مزایا و معایبی دارد؟

تور لحظه آخری آنتالیا امکان دارد براساس عوامل مختلفی بوجود بیاید؛ به گونه ای که برخی از افراد با توجه به شرایط کاری امکان دارد در لحظه آخر برای آنها یک اتفاق به وجود آید و آنها مجبور بشوند که به این آنتالیا سفر کنند، در نتیجه این افراد به دلیل اینکه از قبل بلیط مورد نظر را خریداری نکرده اند؛ حتما باید از تور لحظه آخری استفاده کنند که معمولا این بلیط ها به دلیل این که در لحظه آخر به مسافران ارائه می ‌شوند قیمت آن هم بسیار ارزان تر می شود. خب حالا که دیگر می دانید تور لحظه آخری چیست، بهتر است برویم به سراغ مزایای خرید تور لحظه آخری. این نوع تور مزایایی دارد که باعث جذابیت آن شده است و نظر اکثریت قریب به اتفاق مسافران و گردشگران را به خود جلب کرده است. مزیت هایی از قبیل:

در ادامه باید هنگام خرید این مدل تور ها حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که درست است مزایای خرید تور لحظه آخری عالی است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد، اما این تورها از معایبی نیز برخوردارند که لازم است مورد توجه قرار بگیرند. معایبی از قبیل:

ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای ارزان و لحظه آخری آنتالیا هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس https://www.namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای مختلف این مقصد را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی – خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.

خروج از نسخه موبایل