اجتماعیبرترین های کسب و کار

با موی بلوند چه رنگ شال مناسب

معرفی شال و روسری مناسب موهای بلوند

اهمیت انتخاب و خرید شال با توجه به رنگ شال و روسری مناسب موهای بلوند بسیار زیاد است. توجه به رنگ لباس از موارد مهم در پوشش می باشد که همه به آن توجه نمی کنند. در صورتی که رنگ لباسی که ما می پوشیم به اندازه ی مدل و طرح آن لباس و پوشش اهمیت دارد و زیبایی و آراستگی ظاهر را افزایش می دهد. علاوه بر این ترکیب رنگ های مختلف در پوشش، به خلاقیت و تجربه نیاز دارد. البته می توان با کسب آگاهی و یادگیری به ترکیب رنگ دلخواه متناسب با سن و رنگ مو و چشم و پوست رسید و کار سختی نخواهد بود. مضاف بر اینکه اهمیت دادن به ترکیب رنگ ها، می تواند نشان دهنده ی توجه و اهمیتی باشد که فرد برای خود قائل است.

یکی از پوشش هایی که بانوان ایرانی اکثرا به آن اهمیت می دهند شال و روسری است. انتخاب شال و روسری مناسب موهای بلوند ، همواره یکی از درگیریهای ذهنی بانوان بوده است. ولی به نظر می رسد توجه به انتخاب رنگ شال و روسری با رنگ چشم و مو و پوست کمتر مورد توجه قرار گرفته است. شاید اگر این آگاهی وجود داشت که ترکیب رنگ های مختلف لباس با یکدیگر و اختصاصا رنگ شال یا روسری تا چه اندازه می تواند بر زیبایی و آراستگی بیفزاید، توجه به رنگ و طرح شال و روسری از اهمیت ویژه ای برخوردار می شد.

اهمیت انتخاب رنگ شال و روسری مناسب موهای بلوند: در ابتدا بهتر است به این مهم توجه کرد که رنگ هایی هستند که در مقایسه با رنگ های دیگر برای رنگ موی مشخصی  می تواند متناسب تر باشد. رنگ چشم، رنگ موی اصلی و رنگ پوست از موارد اصلی و مهم در انتخاب رنگ  شال و روسری مناسب موهای بلوند می باشد. که در این مجال بیشتر به رنگ مناسب برای مو پرداخته می شود. بنابراین یکی از مواردی که هنگام خرید شال و روسری می بایست به آن توجه نمود، در نظر گرفتن رنگ مو می باشد.

همین طور که به رنگ پوست و چشم، در انتخاب شال و روسری اهمیت داده می شود، رنگ مو هم از اهمیت بسزایی برخوردار است. در همین راستا بانوانی که رنگ موی آن ها بلوند می باشد، تنالیته های گسترده ای از رنگ ها را برای انتخاب در دسترس دارند. قرمز، صورتی، آبی، مشکی، تنها بخشی از رنگ هایی است که می توانند برگزینند و برایشان مناسب می باشد و آن ها را جذاب و شیک نشان دهد. در این صورت می توانند در جمع دوستان و آشنایان خوش بدرخشند. آگاهی از انتخاب درست رنگ   شال و روسری مناسب موهای بلوند و ترکیب آن با پوشش های دیگر را می توان به راحتی از جاهایی مثل فضاهای مجازی یا افرادی که در زمینه ی مد و استایلیست فعالیت می کنند، به دست آورد. به طور کلی همه ی بانوان با هر سطح اقتصادی، برای انتخاب رنگ و طرح پوششان و اکسسوری مثل روسری و شال یا کیف بهتر است دقت کنند یا به منابع آگاه مراجعه کنند.

انتخاب رنگ شال و روسری مناسب موهای بلوند

حتماً پیش آمده است که رنگ یک روسری یا شال را پسند کردید، اما به این دلیل که آن شال یا روسری رنگ های مختلفی داشته است، در انتخاب رنگ مناسب با مو، مردد مانده اید و نتوانسته اید یکی از رنگ ها  را برگزینید. شال و روسری مناسب، رنگ چهره را بازتر و روشن تر نشان می دهد. اگر رنگ انتخابی شما، چهره تان، را تیره تر نشان داد، بدانید که رنگ مناسب چهره ی شما نیست. به طور معمول رنگ موی اصلی و اورجینال هرکس که از بدو تولد داشته است و خداوند به او عطا فرموده است، متناسب ترین رنگ با چهره ی آن فرد می باشد. اما کسانی که به انتخاب و سلیقه ی خودشان، موهایشان را رنگ می کنند هم باید به رنگ شال و روسری مناسب موهایشان توجه کنند.

یکی از رنگ های انتخابی بانوان، بلوند می باشد.  بلوند رنگی است که طرفداران زیادی هم دارد و به وفور بین بانوانان رواج دارد. جدا از این که رنگ انتخابی بلوند باشد یا هر رنگ دیگری که به موها زده می شود یا به آن فرد می آید یا نه؛ انتخاب شال و روسری مناسب موهای بلوند است که در این جا اهمیت پیدا می کند. گزینش روسری و شال هایی در تنالیته ی رنگ های خاکستری، سیاه و قرمز مناسب می باشد. شالی با رنگی خنثی و روسری هم می توان از قواره ی متوسط با طرح خلوت انتخاب کرد. به طور کلی اکثر تنالیته های قرمز برای انتخاب شال و روسری برای مو بلوندها مناسب می باشد. برای بانوانان مو بلوند خوش سلیقه و شیک پوش رنگ های قرمز جیغ و قرمز اناری گزینش خوبی برای انتخاب شال و روسری مناسب موهای بلوند خواهد بود.

ترکیب شال و روسری مناسب مو با لباس و رنگ چشم

ترکیب ست شال و روسری با مانتو و رنگ چشم: همان طور که قبلاً ذکر شد علاوه بر رنگ مو، رنگ چشم و پوست هم در برگزیدن رنگ شال از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. کسانی که چشمان رنگی دارند، می توانند همراه با رنگ بلوند موهایشان انتخاب های زیادی داشته باشند. در این جا به رنگ های متناسب برای ترکیب رنگ چشم با موی بلوند پرداخته می شود.

  • موی بلوند همراه با چشمان آبی: آبی، ترکیب آبی و سبز. فیروزه ای و سبز روشن
  • موی بلوند با چشمان قهوه ای: نارنجی، بنفش، قرمز، صورتی، نارنجی
  • موی بلوند همراه با چشمان طوسی: هر رنگی به این ترکیب برازنده است به استثناء رنگ زرد.
  • موی بلوند همراه با چشمان سبز: نارنجی، سبز و آبی

بنابراین ادراک و فهمیدن رنگ ها، از قدم های اولیه برای برگزیدن تنالیته یا طیف مناسب شال و روسری  می باشد. چرا که تنالیته های مختلف جذابیت های متفاوتی هم به همراه خواهند داشت. می توان پا را از این فراتر نهاد و همراه با انتخاب رنگ اکسسوری مثل شال و روسری، رنگ متناسب لباس با شال و روسری را هم انتخاب کرد. تا بدین ترتیب پوشش یک دست زیبایی به دست آورد.

برای مو بلوندهایی که شال مناسب‌شان را انتخاب کرده اند؛ لباس هایی با رنگ سفید خالص، کت و دامن و یا لباس شبی مشکی رنگ؛ همین طور لباس هایی با تنالیته های خردلی؛ یا لباس هایی با رنگ های آبی و صورتی، شلوار جین آبی؛ لباس طوسی روشن که طرح های مختلف صورتی داشته باشد و رنگ های پاستلی مثل آبی و صورتی  و سبز می تواند انتخاب های مناسبی باشد.

انتخاب شال و روسری با توجه به رنگ مو و رنگ چشم

برای خرید شال و روسری با توجه به رنگ چشم و مو، ترکیب این سه عامل راهی مناسب برای انتخاب بهترین رنگ است. ۱- رنگ پوست صورتتان ۲ – رنگ موها ۳ – رنگ چشم‌هایتان

1- رنگ پوست تأثیر زیادی در انتخاب رنگ‌ها دارد. رنگ شال یا روسری که انتخاب می‌کنید باید به نحوی باشد که پوست شما را باز کند. اگر شال یا روسری رنگ صورتتان را تیره کرد و یا حالت و فرم چشم‌هایتان عوض شد؛ آن رنگ مناسب شما نیست.

2- رنگ مو به طور مشخص نقش مهمی در انتخاب روسری ایده‌آل برای شما بازی می‌کند. بنابراین، نه‌تنها باید به رنگ پوست، لباس و اکسسوری‌های دیگر که با روسری خود می‌پوشید، بلکه باید به رنگ موهایتان نیز توجه داشته باشید.

خرید شال و روسری با توجه به رنگ مو

معمولاً رنگ موهای طبیعی مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای هر فرد است.

  • موی خاکستری: شال و روسری‌هایی با رنگ‌های سرد، آرام و ملایم بر سر کنید.
  • موی روشن‌تر از خاکستری: رنگ‌های پر رنگ و گرم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شال نخی حاشیه طلایی و روسری نخ ژاکارد طرح مارک
  • رنگ موی مسی: شما نباید رنگ‌های سرد و ملایم را بپوشید بلکه باید روسری‌هایی را که انتخاب می‌کنید از جمله رنگ‌های گرم و تند باشند. شال پلیسه شاین دار و روسری نخی هندی
  • موی قهوه‌ای: به دنبال روسری با تن شکلاتی، سایه‌های سیاه و آبی باشید. روسری نخ ژاکارد زنانه رنگ ملایم و شال راه راه رنگی
  • مو مشکی: خانم‌های مو مشکی می‌توانند تقریباً هر رنگی را تجربه کنند. تناژهای رنگ آبی و قرمز، زیبایی رنگ موی شما را بیشتر نمایان می‌کنند. روسری حریر نخ طرح توپ توپی و شال کرپ نخ تکرنگ
  • موی بلوند: انتخاب روسری‌هایی در طیف رنگی صورتی، خاکستری، قرمز و سیاه انتخاب شایسته‌ای است. شال نخ ژاکارد تکرنگ و روسری ابریشم یونیک
  • موی تم قرمز و شرابی: از پوشیدن روسری قرمز بپرهیزید. در عوض روسری خود را در طیف‌های قهوه‌ای، طلایی، زرد، سبز، آبی، سیاه و خاکستری انتخاب کنید. شال عربی و روسری نخ بامبو

خرید شال و روسری با توجه به رنگ چشم

علاوه بر رنگ پوست و رنگ مو، رنگ چشم‌ها نیز تأثیر بسزایی در انتخاب شال و روسری دارد. اگر جز افراد خوش‌شانس چشم رنگی هستید، انتخاب روسری با تن رنگی مشابه رنگ چشمانتان انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما محسوب می‌شود.

  • چشمان آبی و موهای بلوند: آبی، آبی – سبز، سبزهای روشن و فیروزه‌ای را انتخاب کنید.
  • چشمان سبز و موهای بلوند: رنگ‌های مناسب برای شما سبز، نارنجی و آبی است.
  • چشمان قهوه‌ای/عسلی و موهای بلوند: قهوه‌ای، بنفش، قرمز، صورتی و نارنجی بپوشید.
  • چشمان طوسی و موهای بلوند: هر رنگی به جز زرد برای شما ایده‌آل است.
  • چشمان آبی و موهای قهوه‌ای: قرمز، نارنجی، صورتی و زرد بهترین رنگ برای شما است.
  • چشمان سبز و موهای قهوه‌ای: همة رنگ‌های موجود به‌ویژه سبز عالی است.
  • چشمان قهوه‌ای/عسلی و موهای قهوه‌ای: رنگ‌های تیره طوسی، خاکی و آبی روشن رنگ‌های مناسبی هستند.
  • چشمان طوسی و موهای قهوه‌ای: هر سایه‌ای از آبی، بنفش، سیاه و خاکستری انتخاب مناسبی است.
  • چشمان آبی/سبز و موهای شرابی: نارنجی روشن، بنفش، سیاه و سبز
  • چشمان قهوه‌ای، سیاه و عسلی و موهای شرابی: هر سایه‌ای از بنفش، سبز تیره و روشن و رنگ‌های سرد طوسی خاکی
  • چشمان تیره و موهای سیاه: همة رنگ‌ها برای شما زیبا می‌شود.

برای تطبیق و هماهنگ‌سازی با رنگ شال و روسری یک آرایش معقول و مناسب تأثیر بسزایی خواهد داشت. برای دانستن نکات جالب در رابطه با آرایش‌های زیبا، مقاله هماهنگی آرایش با رنگ شال و روسری را از دست ندهید.

خانم های مو بلوند چه رنگ لباسی بپوشند؟

خانم‌هایی که رنگ موی بلوند دارند، می‌توانند طیف وسیعی از رنگ‌ها را انتخاب کنند. قرمز، قهوه ای، صورتی، آبی، مشکی و … بخشی از رنگ‎هایی است که برای افراد با موی بلوند مناسب است.

پوشیدن هر نوع رنگ و طرح لباس برای هر نوع پوستی مناسب نیست. اما چگونه مطمئن شویم که رنگ لباس برای پوست صورت و یا بدن ما مناسب است؟ کدام رنگ لباس برای خانم‌ های مو بلوند مناسب است؟ با مجله میس رز همراه باشید.

رنگ لباس برای خانم‌ های مو بلوند

قرمز

تقریبا تمام طیف‌های رنگ قرمز برای خانم‌‌های مو بلوند مناسب‌اند و ظاهری شیک و جذاب به شما می‌بخشد. اما نکته مهم، انتخاب یک طیف رنگ است.

رنگ قرمز جیغ و قرمز اناری هر دو برای خانم‌های خوش تیپ بلوند مناسب است، اما رنگ‌های قرمز بورگاندی (Burgundy) و قرمز متمایل به بنفش برای این رنگ پوست مناسب نیست.

سفید

سفید خالص می‌تواند یک رنگ مناسب برای لباس خانم‌‌های مو بلوند باشد، البته نباید فراموش کنیم که اضافه کردن یک رنگ با کنتراست بالا می‌تواند یک ست لباس زنانه شیک بسازد.

مشکی

لباس مشکی برای هر رنگ پوستی مناسب است. پوشیدن یک دست کت و شلوار زنانه مشکی و یا کت دامن مشکی و یا حتی لباس شب مشکی همگی از انتخاب‌های خانم‌ های مو بلوند است.

قهوه‌ای و خردلی

رنگ قهوه‌ای و بخصوص طیف‌های خردلی این رنگ برای خانم‌‌های مو بلوند مناسب است. البته برای اینکه در استایل شما تغییرات زیاد به وجود نیاید می‌توانید از اکسسوری مانند شال و روسری، و کیف و کفش استفاده کنید.

آبی و صورتی

اگر می‌خواهید در مرکز توجه قرار بگیرید، ست کردن رنگ آبی و صورتی را توصیه می‌کنیم، برای اینکار کافی است کت صورتی و شلوار جین زنانه آبی و یا برعکس را برای لباس مهمانی خود انتخاب کنید.

طوسی

پوشیدن لباس طوسی روشن یک انتخاب مناسب برای خانم ‌های مو بلوند است. می‌توانید خیلی ساده با اضافه کردن رنگ صورتی و یا طرح‌های مختلف پارچه یک ست مناسب به وجود آورید.

رنگ پاستلی

رنگ‌های پاستلی مانند صورتی، آبی، سبز و … بهترین انتخابی است که هر خانم مو بلوندی می‌تواند داشته باشد.