اجتماعیبرترین های کسب و کار

لباس شخصیت کارتونی پسرانه پی جی کدام است؟

پی جی ماسک (PJ Masks) و لباس آن برای تم تولد

پی جی ماسک (PJ Masks) نام کارتون جذاب و جدیدی است که در میان کودکان محبوبیت یافته است و بسیاری از والدین این کارتون را که به زبان انگلیسی است برای تقویت دوزبانه بودن کودکشان تهیه می کنند. این کارتون جذاب دارای سه شخصیت ابر قهرمان catboy – gekko – owlette است که روزها به مدرسه می روند و شب ها با لباس های نقابدار به دنبال حل مشکلاتی روزانه مردم می روند و با افراد شرور مبارزه می کنند.

سه شخصیت ابر قهرمان پی جی ماسک که به رنگهای آبی (catboy) و سبز (gekko) با شخصیت پسر و رنگ صورتی (owlette) که با شخصیت دخترانه است هر  سه کودک دارای ویژگیهای منحصر بفرد و بامزه ای هستند، برای جلوگیری از خراب شدن روز مردم، شب ها با به اشتراک گذاشتن ایده هاشان مجرم مبارزه و مشکل را حل می کنند. خرید لباس شخصیت های کارتونی این روزها با استقبال زیادی مواجه شده است که در ادامه دلایل آن را بررسی می کنیم.

ایده های تم تولد پی جی ماسک

برنامه­ ریزی برای جشن تولد می­تواند یک کار بسیار مهیج باشد.  اگر این جشن تولد برای یک کودک باشد، ماجرا هیجان­ انگیز­تر هم می­شود. قطعا همه پدر و مادر­ها دوست دارند تولدی به یاد ماندنی برای فرزند خود برپا کنند. آنها میهمانان زیادی را دعوت می­کنند، بزرگ­ترین کیک را تهیه می­کنند، شام مفصلی تدارک می­بینند و محیط شاد و مفرحی را فراهم می­کنند؛ اما این نهایت کاری­ست که می­توانیم انجام دهیم؟

شاید هنوز چیزی وجود داشته باشد که بتواند کودک شما را بیشتر خوشحال کند! تم تولد! تم تولد همان چیزی ست که می­تواند شور و هیجان کودک شما را برانگیزد. کارتون­ها در دنیای کودکان اهمیت ویژه­ای دارند، اگر در روز تولد همه چیز نشان­دهنده شخصیت کارتونی محبوب­شان باشد، قطعا تولد جذاب­تری خواهد بود. کودکان به ویژه پسران علاقه زیادی به شخصیت­های ابر قهرمان دارند. در این مقاله از میلی جون به ایده­ های تزیین تولد با تم پسرانه پی جی ماسک می­پردازیم.

لباس تم پی جی ماسک

پی جی ماسک داستان سه دوست جوان را روایت می­کند که وقتی لباس خواب خود را در شب می­پوشند، تبدیل به شخصیت­های ابر­قهرمان می­شوند. آنها با هم ماجراجویی را شروع می­کنند و در این راه رمز و رازهایی را حل می­کنند. برای پسرانی که عاشق این کارتون هستند، هیچ چیز به اندازه پوشیدن لباس این ابر­قهرمانان خوشحال کننده نیست!

کیک تولد پی جی ماسک

بچه­ها عاشق کیک تولد هستند، چه چیزی بهتر از اینکه در تزیین این کیک از کارتون مورد علاقه بچه­ ها کمک گرفته شود؟ می­توانید از سه رنگ اصلی این تم برای خامه یا فوندانت کیک استفاده کنید. سبز،آبی و قرمز ترکیب بسیار شاد و زنده­ای ایجاد خواهد­کرد.

دکور تم تولد پسرانه پی جی ماسک

شاید پر­دردسر­ترین و البته مهیج­ترین قسمت کار آماده­سازی دکور باشد. طبیعی ست که سه رنگ سبز، قرمز و آبی باید به صورت واضحی خودنمایی کنند! برای این کار از بادکنک­ها کمک بگیرید. بادکنک، این عضو همیشگی و دوست داشتنی جلوه چشمگیری به دکور تولد شما خواهد بخشید.

شاید اگر بادکنک­ها را در اندازه­های مختلف باد کنید، ترکیب زیباتری به وجود آورید.اما اگر آماده­ کردن بادکنک­ها برای شما سخت است، نصب پرده با تم تولد پسرانه پی جی ماسک نیز به خوبی می­تواند گویای این موضوع باشد.

پذیرایی و سرو شام

خبر خوب این است که امروزه در جشن تولد به جای شام مفصل، فینگر فود سرو می­شود؛ پس ظرف­های کمتری کثیف خواهند شد! اما خبر بهتر این است که می­توانید شام را در ظرف­های کاغذی سرو کنید. با هر تمی که شما بخواهید می­توانید این ظروف را پیدا کنید.

در صورتی که به هر دلیلی دقیقا این تم را نتوانستید تهیه کنید؛ کافی ست از ظرف­های مناسب با رنگ­های تم تولد پی جی ماسک استفاده کنید. بچه­ ها عاشق تنقلات هستند، پاپ­کورن، استمارتیز، ژله و… انتخاب­های سالم و مناسبی برای پذیرایی از کودکان هستند. می­توانید در ترکیب ژله یا پاپ­کورن از رنگ­های تم پی جی ماسک استفاده کنید. اگر هنگام تهیه پاپ­کورن کمی رنگ خوراکی اضافه کنید برای بچه­ ها جذاب­تر خواهد بود.

کوکی با تم پی جی ماسک

اگر می­خواهید تمام تلاش خود را کنید تا تم را اجرا کنید، از کوکی غافل نشوید! همیشه کوکی برای کودکان و بزرگسالان به عنوان یک میان وعده خوشمزه و دوست­داشتنی بوده است. برای تزیین کوکی­ها همان کارهای همیشگی را انجام ندهید! به جای طرح­های تکراری از ابرقهرمان­های پی جی ماسک کمک بگیرید.

ژله با تم پی جی ماسک

چه کسی را می­شناسید که ژله دوست نداشته باشد؟! ژله یکی از محبوب­ترین دسر­های دنیا ست و تمامی افراد از کوچک و بزرگ ژله را به سایر دسر­ها ترجیح می­دهند. شاید دلیل محبوب بودن ژله این است که به راحتی آماده می­شود، تنوع بسیاری دارد و می­تواند افراد مختلف با ذائقه ­های متفاوت را راضی کند. پس از این مورد نگذرید و ژله ­ها را با تم پی جی ماسک آماده کنید.

کیف هدیه با تم پی جی ماسک

اگر می­خواهید به میهمانان خود نشان دهید که چقدر از آمدن آنها خوشحال هستید؛ دادن یک هدیه کوچک می­تواند این پیام را به آنها برساند! در جشن تولدی که بیشتر میهمانان کودکان هستند یک اسباب بازی یا عروسک کوچک هدیه مناسبی است.

می­توانید عروسک­های کوچک ابر قهرمانان پی جی ماسک را تهیه کنید و در کیف­های مناسب تقدیم­شان کنید. همچنین می­توانید از تصاویر پی جی ماسک پرینت بگیرید و آنها را روی کیف­ها بچسبانید؛ البته روبان مناسب تم را فراموش نکنید.  ممکن است آنها به مرور زمان خاطره تولد را فراموش کنند، اما با دادن یک هدیه کوچک این خاطره خوش را برای همیشه در ذهن آنها ثبت خواهید کرد. خاطره یک تولد هیجان­انگیز و تکرار نشدنی با تم پی جی ماسک!

مشخصات لباس پی جی مکس پسرانه

لباس پی جی مکس پسرانه یک محصول فوق العاده جذاب برای علاقمندان به انیمیشن محبوب کارتونی PJ MASK که برای پسر بچه های خوش ذوق رنج سنی 5 و 6 سال طراحی شده است.این محصول به واسطه کیفیت ساخت بسیار بالا و البته محبوبیت خود انیمیشن کارتونی توانست فروش بسیار بالایی را تجربه کند و به یکی از محصولات برتر سال گذشته تبدیل شود.

این مجموعه یک ست متشکل از لباس سرهمی کانر، دستکش، جوراب و ماسک است که به فرزند شما این امکان را می دهند که ساعت ها در شخصیت مورد علاقه اش غرق شود و نقش آن را شبیه سازی کند.کودکان به سادگی نمی توانند از این محصول عبور کنند و دوست دارند آن را در میان دیگر وسایل بازی خود داشته باشند.

لباس پی جی مکس پسرانه به این دلیل فروش بالایی داشته است که کودکان دوست دارند وسایل مربوط به شخصیت کارتونی مورد علاقه خود را داشته باشند و از این رو همیشه به سراغ لباس، اکشن فیگور و کیف و کفش هایی آن می روند.

این تن پوش کارتونی در قد کلی تقریبا 1 متر طراحی شده که برای پسر بچه های بالای 5 سال کاملا مناسب است و به وسیله پارچه استرچ کشی طراحی شده که کیفیت ساخت بالایی نیز داشته است. این محصول را فرزندتان می تواند تا مدت طولانی استفاده کند، بار ها آن را بشورد و بدون نگرانی از پاک شدن طرح آن به بازی کردن ادامه دهد و لذت ببرد.

لباس پی جی مکس پسرانه یک مجموعه ماسک و تن پوش کارتونی جذاب برای پسر بچه های خوش ذوق 5 تا 6 سال است که در یک جعبه با کیفیت عرضه می گردد. شما والدین عزیز می توانید همین حالا نسبت به ثبت سفارش این محصول از فروشگاه میلی جون اقدام کنید و آن را به کودک دلبند خود هدیه دهید.

تاریخچه تولد در ایران

شاید واستون جالب باشه اما در منابع تاریخی ایران به عنوان اولین کشوری شناخته شده که جشن تولد میگرفتن. هردوروت در زمان هخامنشیان در کتاب خودش مینویسه که ایرانی ها بیشترین جشنی که در سال میگیرند جشن زادروزه (جشن تولد خودمون) هست. همچنین جالبه که بدونید در خیلی از کشور ها هنوز که هنوزه، مراسم تولد وجود نداره و وارد فرهنگشون چندان نشده. به طور مثال کردستان عراق زیاد با شمع و کیک و تزیین تولد میونه ی خوبی ندارن و تولد های اون ها اگر انجام بشه بیشتر حالت جشن داره و چندان خبری از شمع و آرزو کردن و … نیست.

تاریخچه تم تولد

اگر در اینترنت سرچ کنید میبینین که party decoration بیش از ۱۰ ساله که وجود داره. در ابتدا با گسترش کارتون های دیزنی ایده تم ها به وجود اومد و از کشورهای غربی شروع شد و حدود تنها ۵ ساله که وارد فرهنگ ما ایرانی ها شده. در طی ۱۰ سال گذشته با رشد صنعت چاپ و ارزون تر شدن اون کم کم گرایش به چاپ زیاد شد. همچنین کل دنیا به سمت اجرای بهتر مراسم تولد و با شکوه برگزار کردن اون رفتن. چون جشن تولد عزیزشون یکی از مهم ترین روزهای زندگیشونه و میخوان به بهترین شکل انجام بشه.

اگه بخوایم راجع به ایران بگیم با گسترش این سه جریان (چاپ، کارتون های دیزنی، گرایش به مراسم باشکوه) و همه گیر شدن جشن و تزیین و تم تولد در دنیا، برای اولین بار در مشهد، چند نفر خوش ذوق شروع کردن به تولید اولین تم های تولد ایران اما خیلی محدود و کوچیک. از همون اول کار تم تولد تو ایران خیلی بازخورد خوبی داشت و الان میشه گفت که ما در گذشته چطوری بدون تم تولد جشن میتونستیم بگیریم؟ ?

تم تولد چیست؟

به عنوان اولین سوال بیاید متوجه بشیم که اصلا تم تولد چیه؟

تم تولد یعنی چه؟ تم از کلمه انگلیسی Theme میاد که از نظر لغوی معنی “زمینه” رو داره. زمینه هم یعنی رنگ یا طرح یک چیز. حالا تم تولد یعنی طرح و تزیین تولد. یه جورایی ما با تم تولد سعی میکنیم که به تولد رنگ و طرح متفاوتی بدیم. اگر تولد یک نوزاد دختر هست سعی میکنیم از رنگ و طرح های مخصوص یک نوزاد دختر استفاده کنیم و قطعا با تم تولدی که برای جشن تولد یک آقای سالخورده استفاده می کنیم زمین تا آسمون متفاوت هست.

تم تولد باید جوری باشه که با دیدنش بشه متوجه شد شخص که تولدش هست چند سال داره و جنسیتش چیه و احتمالا به چیا علاقه داره. بله تم تولد میتونه شامل همه چیز مخصوص شخصی که تولدش هست بشه.

پس تم تولد یک نوع تزیین هست که برای تولد استفاده داره. این تزیین چند ساله که وارد فرهنگ ما ایرانی ها شده و با استقبال زیادی هم روبه رو شده. غالب تم تولدها به یک میز و کیک تولد نیاز داره و به همین راحتی جشن و مهمانی هارو خاص می کنه.

البته باید بگیم که که کاربرد تم تولد درحال حاضر به تولد محدود نمیشه و در بسیاری از مراسم های دیگه هم استفاده داره.