«آلودگی هوا» در راس تماس های مردمی با استاندار اصفهان

آلودگی هوا | استاندار | اصفهان

به گزارش سرخط نیوز از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، مطالبه گری در حوزه هوای پاک توسط مردم را به حق دانست و از پیگیری مستمر موضوع آلودگی هوای اصفهان توسط مدیریت استان در سطح ملی خبر داد.

به گفته استاندار اصفهان، بیش از نیمی از تماس‌های مردمی به مباحث آلودگی هوا، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اختصاص داشت که با شهروندان به تفصیل در خصوص آلودگی هوا و اقدامات انجام شده گفت و گو شد.

وی در حاشیه این گفتگوی مردمی افزود: با پافشاری مدیریت استان تاکنون پلمب مازوت در نیروگاه شهید منتظری باز نشده و مدیریت استان بر این امر تأکید دارد تا بار اضافه‌ای بر آلودگی هوای اصفهان افزوده نشود.

وی متذکر شد: محدود کردن صنایع بزرگ و کوچک استان و جدیت در اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، از جمله موارد مورد تأکید است که امروز به دغدغه و مطالبه مردمی حتی در سامانه ارتباط مردمی تلفنی راه پیدا کرده است.

مرتضوی بیان داشت: مسائلی از جمله چالش‌های حوزه توسعه کسب و کار، طرح نهضت ملی مسکن و اشتغال از جمله موارد دیگری بود که در گفت‌وگوی تلفنی با مردم در سامد مطرح شد.