بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون

بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان

ساعت طرح اپل واچ ارزان  پرچمدار قیمت بالایی دارند و بسیاری از کاربران به دلیل هزینه یا عدم نیاز به امکانات ویژه آن‌ها ترجیح می‌دهند گزینه‌هایی با قیمت کمتر را خریداری کنند. در ادامه بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از خوان این مطلب، مقاله را بخوانید تا با فاکتورهای مهم در خرید آشنا شوید.

مچ بند هوشمند مدل Honor band 6

اپل واچ اولترا کپی روز به روز به گجت‌های محبوب‌تری تبدیل شدند تا حالا می‌توانیم آن‌ها را یکی از پر طرفدارترین گجت‌های موجود در بازار بدانیم. این دستبند تنها 18 گرم وزن دارد تا شما بتوانید آن را بدون هیچ خستگی به صورت دائمی مورد استفاده قرار دهید. متریال استفاده شده در ساخت آنر بند 6 پلاستیک است اما با این وجود کیفیت ساخت مناسبی را شاهد هستیم. در بخش صفحه نمایش آنر به سراغ یک پنل امولد با رزولوشن 368 در 194 رفته و این نمایشگر دارای ابعاد 1.47 اینچی و در نتیجه تراکم مناسب 283 پیکسل بر هر اینچ است.

آنر این برند را به صورت مستطیلی طراحی کرده و شما از طریق بلوتوث 5.0 می‌توانید با گوشی اندرویدی یا ایفون خود به این دستبند متصل شوید. آنر بند 6 از حسگر ضربان قلب و حسگر سنجش اکسیژن خون برخوردار است و همچنین می‌تواند وضعیت خواب شما را پایش کند. این دستبند توانایی خوبی هم در پیگیری فعالیت‌های ورزشی و نمایش دیتاهای مرتبط با آن دارد و به دلیل وزن کم و حسگرهای خوب می‌توانید به روی این محصول برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی حساب باز کنید.

این دستبند هوشمند از یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و به گفته‌ آنر می‌تواند با یک بار شارژ تا دو هفته یا 14 روز دوام بیاورد که عملکرد خوبی به حساب می‌آید. شما می‌توانید از طریق برنامه نصب شده به روی گوشی هوشمندتان واچ فیس‌های متنوعی برای این دستبند دانلود کرده و آن را با آنر بند 6 همگام سازی کنید. همه‌ی این موارد در کنار هم باعث شده این دستبند ارزش خرید بالایی پیدا کند و به گزینه‌ی خوبی برای خرید بدل شود.

مشخصات ساعت هوشمند Honor band 6  
صفحه نمایش یک پنل امولد با اندازه 1.47 اینچی و رزولوشن 368 در 194
فعالیت‌های ورزشی 10 نوع
شکل ظاهری مستطیلی
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 14 روز استفاده نرمال، 10 روز استفاده سنگین

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

هایلو GTS مستطیلی‌ است، 42 گرم وزن دارد و از یک پنل TFT با اندازه 1.69 اینچی با رزولوشن 280 در 240 میزبانی می‌کند. کیفیت این صفحه نمایش به نسبت یک ساعت هوشمند زیر یک میلیون خوب و قابل قبول است، هرچند که در سطح پایین‌تری نسبت به مدل‌های بالا قرار می‌گیرد؛ چرا که نوع پنل از امولد به TFT تغییر کرده است. این محصول از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی دارد.

مانند ساعت‌های دیگر موجود در لیست این مدل هم از حسگر سنجش ضربان قلب و حسگر سنجش اکسیژن خود برخوردار است و می‌تواند وضعیت خواب و 12 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری کند. باتری 220 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند می‌تواند 9 روز فعالیت نرمال و 20 روز فعالیت ساده را دوام بیاورد و از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به امکان تغییر واچ فیس، نمایش اعلانات، بلوتوث 5.1، شارژر آهنربایی و امکان کنترل موزیک اشاره کرد.

مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل GST  
صفحه نمایش یک پنل TFT با اندازه 1.69 اینچی و رزولوشن 280 در 240
فعالیت‌های ورزشی 12 نوع
شکل ظاهری مستطیلی
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 9 روز استفاده نرمال، 20 روز فعالیت ساده

ساعت هوشمند هایلو GS

هایلو یکی از بهترین زیرمجموعه‌های شیائومی است و احتمالا آن را به دلیل هندزفری‌های بسیار خوب می‌شناسید. این برند ساعت‌های هوشمند هم تولید می‌کند و محصولات آن از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. این ساعت طراحی گرد دارد و وزن آن به 38 گرم می‌رسد و هایلو برای متریال آن از آلومینیوم استفاده کرده که حس مرغوبیت بالایی را انتقال می‌دهد. این محصول از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند که به معنای ضد آب بودن است اما مقاومت آن کمتر از ساعت‌هایی با گواهی 5ATM یا 3ATM است.

پنل استفاده شده در این ساعت اندازه 1.28 اینچی دارد و از نوع IPS LCD است و به لطف رزولوشن 240 در 240، تراکم مناسبی را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد تا محتوا کیفیت خوبی داشته باشد. هایلو GS می‌تواند فعالیت ورزشی شما را در 12 رشته مختلف پیگیری کند و به لطف سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون کنترل کاملی به روی وضعیت سلامت شما داشته باشد. انرژی مورد نیاز این ساعت از طریق یک باتری با ظرفیت 220 میلی آمپر ساعت تأمین می‌شود. این ظرفیت می‌تواند ساعت را با استفاده عادی یک هفته سرپا نگه دارید و این عدد با استفاده ساده تا 20 روز قابل افزایش است.

پیگیری وضعیت خواب، برخورداری از واچ‌فیس‌های متنوع، دریافت اعلان‌های مختلف، تمرین تنفس، آلارم، کنترل موزیک، برنامه هواشناسی، امکان یافتن گوشی و قابلیت‌های مرسوم دیگر از ویژگی‌های اصلی این ساعت هستند.

مشخصات ساعت هوشمند هایلو GS  
صفحه نمایش یک پنل IPS با اندازه 1.28 اینچی و رزولوشن 240 در 240
فعالیت‌های ورزشی 12 نوع
شکل ظاهری دایره‌ای
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 7 روز استفاده نرمال، 20 روز استفاده ساده

ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S

اگر ساعت هوشمند تا یک میلیون از هایلو می‌خواهید ولی طراحی مستطیلی برای شما جذابیت ندارد می‌توانید به جای مدل بالایی به سراغ این ساعت بروید. این محصول نمایشگری دایره‌ای با اندازه 1.28 اینچ از نوع TFT دارد و در زمینه‌های دیگر مانند قابلیت‌ها و سنسورهای مختلف مانند مدل قبلی است، البته با این تفاوت که در این ساعت سنسور سنجش اکسیژن خون یا همان SPO2 حذف شده است.

 

مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S  
صفحه نمایش یک پنل TFT با اندازه 1.28 اینچی
فعالیت‌های ورزشی 12 نوع
شکل ظاهری دایره‌ای
سنسورها سنجش ضربان قلب
باتری 15 روز استفاده نرمال، 20 روز فعالیت ساده

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند ایمیلب W01

یکی دیگر از برندهایی که در بازه قیمتی اقتصادی ساعت‌های هوشمند خوب و جذابی تولید می‌کند همین برند ایمیلب است. ساعت W01 از ایمیلب نمایشگری 1.69 اینچی با رزولوشن 280 در 240 از نوع TFT دارد و با این وجود وزن آن تنها 38 گرم است. این محصول از گواهی 3ATM پشتیبانی می‌کند تا عمق 30 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است تا شما بتوانید بدون مشکل با این ساعت ورزش‌های آبی خود را پیگیری کنید. حال که صحبت از ورزش کردن شد بد نیست یادآور شویم که این دستگاه می‌تواند بیش از 70 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری و دیتاهای آن را به شما نمایش دهد.

ایمیلب ادعا کرده که باتری 220 میلی آمپر ساعتی W01 می‌تواند شارژدهی دو هفته‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد که نکته مثبت و جذابی است، به‌خصوص با در نظر گرفتن اندازه بزرگ نمایشگر این ساعت و مصرف بالاتر انرژی آن. این ساعت هوشمند از سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون نیز برخوردار است و می‌توانید وضعیت شما را حین ورزش کردن و انجام کارهای روزمره در نظر داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پیگیری عادت ماهانه بانوان، نمایش اعلان‌ها، کنترل موزیک و قابلیت‌های مرسوم دیگر اشاره کرد.

ساعت هوشمند ایمیلب W01  
صفحه نمایش یک پنل TFT با اندازه 1.69 اینچی و رزولوشن 280 در 240
فعالیت‌های ورزشی 70 نوع
شکل ظاهری مستطیل
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 14 روز استفاده نرمال

ساعت هوشمند میبرو مدل A1

به آخرین مدل از مطلب معرفی ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان می‌رسیم، ساعتی از میبرو که 42 گرم وزن دارد و از پنلی 1.28 اینچی از نوع TFT استفاده می‌کند. برای این محصول سنسور سنجش ضربان قلب در نظر گرفته شده که می‌تواند وضعیت شما را به صورت 24 ساعته تحت نظر داشته باشد. همچنین برای این مدل سنسور سنجش اکسیژن خون هم در نظر گرفته شده که به نسبت بازه قیمتی قطعا یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید

منبع : اروس دیجیتال

خروج از نسخه موبایل