تنظیم درجه یخچال قدیمی ارج

تنظیم درجه یخچال قدیمی یا معمولی

در واقع تمام یخچال فریزر ها چه معمولی و چه دیجیتال، به یک صورت کار می‌کنند و با یک سیستم سرمایشی مشابه، داخل یخچال و فریزر را خنک می‌کنند، اما بخش مربوط به مدیریت کردن دمای داخل یخچال و فریزر و تنظیم دمای یخچال فریزر در یخچال های معمولی با استفاده از ترموستات انجام می‌شود و در یخچال فریزر های دیجیتال با استفاده از صفحه نمایش دیجیتالی انجام می‌شود.

کارمین با نیم قرن تجربه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و ارائه خدمات نصب، تعمیر و گارانتی قطعه و کالا؛ با بهره‌گیری از مجرب‌ترین کارشناسان در زمینه سرویس، تعمیر و نگهداری انواع لوازم خانگی و صنعتی آماده به خدمت‌رسانی است. برای مشاوره و درخواست تعمیر از طریق فرم زیر و یا شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

تنظیم دمای یخچال با ترموستات

برای تنظیم دمای یخچال فریزر های معمولی با استفاده از ترموستات، می‌توانید طبق مراحل زیر این کار را انجام دهید:

توجه : پس از تنظیم درجه یخچال، انتظار نداشته باشید که خیلی زود نتیجه آن را مشاهده نمایید، معمولاً پس از 24 ساعت، دمای یخچال متناسب با دمای جدید، سرد تر و یا گرم تر می‌شود.

چند نکته مهم قبل از تنظیم درجه یخچال قدیمی و جدید

گاهی افراد بعد از اینکه متوجه گرم شدن یخچال خود می شوند به سراغ تنظیم دمای آن می روند چرا که فکر میکنند حتما مشکلی در تنظیم دمای یخچال وجود دارد و با تنظیم مجدد آن میتوان مشکل را برطرف کرد.

هرچند که بهتر است برای افزایش کارایی یخچال،دمای یخچال را در فصول مختلف تغییر دهید اما گرم شدن یخچال اغلب به دلیل مشکلات فنی رخ می دهد و همیشه تغییر درجه یخچال مشکل را حل نخواهد کرد.

پس اگر یخچال فریزر شما گرم شده بهتر است مواردی را که خود میتوانید بررسی کنید را مورد بررسی قرار دهید و از نبود مشکل در آنها اطمینان حاصل کنید. سپس اقدام به تغییر و تنظیم درجه یخچال و فریزر نمائید.

در زیر به مواردی اشاره میکنیم که میتوانید خودتان بررسی کنید:

اگر دفترچه راهنمای یخچال خود را گم کرده اید و در دسترس شما نیست میتوانید از مقالات نوشته شده توسط فیکسی، معانی ارور های نمایش داده بر روی نمایشگر یخچال خود را تشخیص دهید. موقعیت کارمین مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی را در گوگل مپ کارمین ببینید.

خروج از نسخه موبایل