جروزالم پست: رزمایش ذوالفقار پیام واضح ایران به اسرائیل است

به گزارش گروه خبرگزاری آنلاین سرخط نیوز، در پی اجرای کمپین «1401» توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، رسانه های رژیم صهیونیستی به تحلیل این حوزه پرداخته اند.

روزنامه «جروزالم پست» روز یکشنبه نوشت: هواپیماهای ایرانی با یک کشتی باری سنگین و یک انبار مورد حمله قرار گرفتند. ین کستی به کستی رزمی «صاعر ۶» نیروی دریایی (رجیم) اسرائیل به نصر رشید.

این روزنامه نوشت، این بدان معناست که ایران نه تنها از ظاهر کشتی، بلکه از نحوه تجهیز آن توسط اسرائیل نیز نمونه برداری کرده است. به می‌رسد آین کیمیا کی سوی ایران به کمی کشتی

به جوروزالم بست، بریک آنیلاسترین ماکت ایرانی در آن رزمیش را کیش را ایلات نیروی دریایی معرفی کرد. در ماه اوت، نیروی دریایی آمریکا و اسرائیل یک رزمایش دریایی چهار روزه در دریای سرخ برگزار کردند. گفته می شود پهپادهای شهید 136 حدود 2000 کیلومتر برد دارند و این یعنی می توانند به مردم دسترسی پیدا کنند.

این گزارش حاکی از آن است که ایران یک پایگاه دریایی در نزدیکی بندر جاسک در جنوب ایران ایجاد کرده است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز در این گزارش بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که کاربران در فضای مجازی منتشر کردند، از شبیه سازی آن در عملیات نظامی اخیر ارتش ایران خبر داد.

تایمز اسرائیل نوشت: «در یک هشدار آشکار به اسرائیل، یک پهپاد حامل مواد منفجره از عرشه یک کشتی به سمت پایگاه نیروی دریایی اسرائیل پرتاب شد.

این روزنامه در ادامه با استناد به تصاویر منتشر شده در رسانه های ایران مدعی شد که این تصاویر مربوط به «کلاس ما» است و پهپاد «ابابیل» به پایگاه نیروی دریایی اسرائیل ارسال شده است. در کنار هدف، مدل ناو جنگی «سائر کلاس 6» در ارتباط با نیروی دریایی و ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

پیام پایانی




این مطالب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

خروج از نسخه موبایل