ست ایمنی دوچرخه سواری کودک

خرید لوازم ایمنی دوچرخه یکی از مواردی‌ست که حتما باید مدنظر داشته باشید به‌خصوص اگر برای کودک خود دوچرخه خریداری می‌کنید. اما این‌که خرید لوازم ایمنی دوچرخه شامل خرید چه مواردی می‌شود سوال مهمی‌ست که قصد داریم به توضیح آن بپردازیم.

اگر دارید به این موضوع فکر می‌کنید که قیمت لوازم ایمنی دوچرخه تا کجا می‌تواند پیش برود، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت دوچرخه  در مقابل هزینه‌ی ناشی از جراحت و آسیب فرزندتان در حین دوچرخه‌سواری هزینه‌ی ناچیزی‌ست.

خرید لوازم ایمنی دوچرخه شامل خرید چه قطعاتی می‌شود؟

محافظ زانو

خرید لوازم ایمنی دوچرخه با خرید محافظ زانو آغاز می‌شود. یکی از ضروری‌ترین لوازم ایمنی دوچرخه سواری کودکان زانوبند یا محافظ زانوست.

بهتر است همواره زانوبند خود را پوشیده باشید به‌خصوص اگر زمان زیادی را به دوچرخه‌سواری اختصاص می‌دهید. اما زانوبند هم مانند سایر وسایل ایمنی دوچرخه سواری تنها در یک مدل خاص تولید نمی‌شود. انواع زانوبند را می‌توانیم به سه دسته تقسیم کنیم:

  • زانوبند نرم آستین‌دار

این مدل زانوبند فضای بالا و پایینی زانو را هم پوشش می‌د‌هد و برای دوچرخه‌های ساده‌تر و پدالی مناسب هستند اما درعین‌حال به‌دلیل پدال‌زدن ممکن است این زانوبند کمی جابه‌جا شود و به سمت پایین بیاید.

  • زانوبند سپردار

لوازم ایمنی دوچرخه سواری کودکان به‌گونه‌ای تهیه شده‌اند تا از کودکان در مقابل حوادثی که ممکن است در حین دوچرخه‌سواری ایجاد شود محافظت کنند.

زانوبند سپردار گزینه‌ی مناسبی برای خرید لوازم ایمنی دوچرخه برای کودکان است. این زانوبند در قسمت زانو یک پوسته‌ی پلاستیکی دارد که از زانو در مقابل ضربات و ساییدگی ناشی از زمین‌خوردن محافظت می‌کند.

پس اگر قصد دارید که در زمین‌های سخت و آسفالتی دوچرخه‌سواری کنید یا می‌خواهید حرکات نمایشی با دوچرخه را یاد بگیرید این زانوبند گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

  • کاور ساق پا و زانو

قیمت لوازم ایمنی دوچرخه به موارد متعددی بستگی دارد. یکی از این موارد همین تفاوت در انواع لوازم ایمنی دوچرخه سواری کودکان است.

کاور ساق پا و زانو همان‌طور که از نام آن مشخص است هم زانو و هم ساق پا را پوشش می‌دهد. این می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای محافظت از سطح وسیعی از پاها باشد.

بااین‌حال حجیم‌بودن این نوع زانوبند، گرمای بیشتر و حتی اعمال محدودیت در حرکت شما می‌تواند از معایبی باشد که حتما باید در زمان خرید لوازم ایمنی دوچرخه مدنظر داشته باشید.

قیمت کلاه دوچرخه سواری ارزان | قیمت کلاه دوچرخه سواری معمولی | کلاه دوچرخه سواری بچه گانه پسرانه

آرنج‌بند و تاثیر آن در خرید لوازم ایمنی دوچرخه

یکی‌دیگر از تجهیزات ایمنی دوچرخه‌ سواری، آرنج‌بند است. آرنج‌بند مورد مهمی‌ست که باید حتما برای تکمیل وسایل ایمنی دوچرخه سواری خود و یا فرزندتان خریداری کنید.

حضور یک آرنج‌بند در حین دوچرخه‌سواری می‌تواند مانع از ساییدگی پوست، زخم و یا در بدترین حالت شکستگی آرنج و دست شما شود.

اهمیت دستکش دوچرخه‌سواری خرید لوازم ایمنی دوچرخه

شاید عجیب باشد که یکی از تجهیزات ایمنی دوچرخه سواری را دستکش دوچرخه‌سواری شامل شود. این مساله را در نظر بگیرید:

زمانی‌که دوچرخه‌سواری می‌کنید دستان شما دور فرمان قرار می‌گیرند و در تمام مدت دوچرخه‌سواری فرمان را محکم می‌گیرید. پوشیدن دستکش هرچند نازک باشد کمک می‌کند تا آسیبی به پوست داخل کف دستان شما وارد نشود.

استفاده از مدل‌های دیگر دستکش دوچرخه‌سواری می‌تواند فواید بیشتری را نیز برایتان به ارمغان بیاورد. یکی از انواع دستکش‌های دوچرخه‌سواری به‌این‌صورت طراحی شده است که از تعدادی پد برای محافظت از انگشتان شما در برخورد با زمین یا مانعی مانند درخت استفاده می‌کند.

 

آیا خرید لوازم ایمنی دوچرخه شامل محافظ باسن هم می‌شود؟

قسمت‌های مشخصی از بدن که ممکن است در حین دوچرخه‌سواری دچار آسیب شوند شامل زانو، آرنج، دست و باسن است. بله باسن هم می‌تواند آسیب ببیند.

یکی از لوازم ایمنی دوچرخه سواری کودکان که بسیار ضروری جلوه می‌کند محافظ باسن است. این وسیله یک شلوار کوتاه (شرتک) است که داخل خود پد دارد.

خرید اینترنتی لوازم دوچرخه؛ چطور و از کجا؟

یکی از دغدغه‌هایی که هر فرد در این روزها دارد این است که مجبور باشد زمان نسبتا زیادی را برای خرید وسیله‌ای مثلا تجهیزات ایمنی دوچرخه سواری صرف کند.

اگر شما هم این دغدغه را دارید بهتر است خرید اینترنتی لوازم دوچرخه را امتحان کنید. فروشگاه تخصصی آریا دوچرخ  این امکان را برای شما فراهم کرده است.

قیمت لوازم ایمنی دوچرخه در این صفحه مشخص شده است و نیازی نیست برای فهمیدن قیمت لوازم ایمنی دوچرخه، مغازه‌ها را یکی یکی بگردید. حتی می‌توانید با مشاور ما به‌صورت رایگان مشورت کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.