برترین های کسب و کارعمومی

طرز تهیه پنکیک موزی با نوتلا

با ما همراه باشید تا ساده ترین و سریع ترین روش تهیه پنکیک را به شما آموزش دهیم! پنکیک به شکل معمول، پنکیک با شکلات، پنکیک با مربا و پنکیک با موز و نوتلا از محبوب ترین و اغلب گیج ترین جسدها هستند! حتی مردانی که طرز تهیه نیمرو در تابه را بلد نیستند با این دستور به راحتی پنکیک های خوشمزه و پفی درست کنند. البته نوع دیگری از پنکیک به نام پنکیک پفی وجود دارد که طرز تهیه آن کمی با این نوع پنکیک متفاوت است. پنکیک ها می توانند یک صبحانه یا شام خوشمزه و سیر کننده درست کنند که در عین حال سالم و تمیز باشد.

طرز تهیه پنکیک موزی با نوتلا

1- موز را به شکل دلخواه برش دهید. به یاد داشته باشید که یک اندازه استاندارد برای همه موزها تعیین کنید. مواظب باشید که آن را خیلی نازک و ضخیم نکنید. (در بسیاری از دستور العمل ها موز پوره شده است. اما اگر به زیبایی یا تزیین غذا علاقه دارید. موز را باید له کنید) هنگام برش دادن موز مراقب باشید).

اولین مرحله این است که تمام مواد خشک را در یک کاسه با هم مخلوط کنید سپس تخم مرغ، شیر و کره را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

2- برای این مرحله از ملاقه استفاده کنید. بعد از گرم شدن روغن در تابه، وسط ماهیتابه را نشانه بگیرید و به آرامی مواد را داخل تابه بریزید. (اگر میزان ریختن مواد یکسان باشد، مواد به آرامی و یکنواخت پخش می شوند).

3- اگر یک طرف مواد به میزان دلخواه پخته شود، حباب های کوچکی در پنکیک ظاهر می شود که نشانه خوب پخته شدن کیک ماست. لبه های پنکیک را به آرامی از تابه بلند کنید. اگر مواد به راحتی از سطح تابه جدا شد، وقت آن است که پنکیک را بچرخانید تا طرف دیگر آن طلایی شود و حالت پوسته ای خود را از دست بدهد.

4- برای اینکه صبحانه مان سالم باشد، امروز توصیه می کنیم کیک را روی یک حوله جاذب روغن (می توانید از دستمال کاغذی ساده هم استفاده کنید) قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

5- این کار رو تا آخر مخلوطمون ادامه میدیم تا کیک خیلی لایه لایه و استاندارد درست بشه.

6- این مرحله خوشمزه ترین مرحله و مهم ترین مرحله برای طعم پنکیک است، موارد اساسی که در پنکیک های ساده استفاده می شود موز شکلاتی و نوتلا است.

7- پنکیک ها را یکی یکی در هر بشقاب بگذارید و یک لایه نازک شکلات نوتلا روی آن بمالید. (در این مرحله می توانید مربا یا شکلات مایع دیگری را به دلخواه اضافه کنید

پس از این مرحله، میوه ها یا آجیل های برش خورده را روی سطح شکلات پوشانده خود قرار می دهیم.

8- لایه به لایه این کار را تا آخر ادامه می دهیم و سپس برای شیک تر شدن این کیک شگفت انگیز می توانید از انواع تزیینات خوراکی که برای تزیین شیرینی استفاده می شود استفاده کنید تا شکل کیک منحصر به فرد شود. . مثل طعم

9- این پنکیک ها روش پخت خاصی دارند. حالا با دو انگشت موز را به مایع کیک تبدیل می کنیم تا سطح موز کاملاً پوشانده شود و چیز دیگری روی موز مشخص نباشد سپس هر کدام را بپزید. روغن.

اگر زمان زیادی ندارید، یک تابه بزرگتر باعث می شود که مواد سریعتر تمام شوند و پنکیک های بزرگتری درست شوند.

این کیک بهتر است به صورت تازه و گاهی یک روز بعد از پخت سرو شود، زیرا بافت کیک نرمی اولیه را ندارد.

در صورت تمایل، نوتلا یا شکلات دیگری را با پنکیک خود بخورید، می توانید پنکیک خود را با ایده های خلاقانه ای مانند تصاویری که در زیر به اشتراک می گذاریم تزئین کنید. همچنین می توانید از انواع مرباها از جمله مربای توت فرنگی روی پنکیک استفاده کنید. البته ممکن است برای تزیین به مواد دیگری غیر از مواردی که در قسمت مواد مورد نیاز مشخص شده نیاز داشته باشید. این ایده ها می تواند برای کودکان موثر باشد و به خصوص آنها را به خوردن صبحانه یا شام تشویق کند.