فروش الاستومری با بالاترین کیفیت

خرید فوم الاستومری را با بالاترین کیفیت در فروشگاه ما ثبت کنید. ما همواره انواع عایق های الاستومری را در مدل های متنوع به شما ارائه می دهیم. شما می توانید مناسب ترین قیمت را برای خرید انواع فوم های الاستومری عایق حرارتی و رطوبتی بپردازید.
پیشنهادات ما برای شما راهی برای صرفه جویی ویژه در بودجه خریدخواهند بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بهترین فوم های الاستومری عایق حرارتی

برای خرید فوم الاستومری با کیفیت بالا پیشنهادات عالی برای شما داریم.
در اینجا می توانید بهترین محصولات عایق کاری را از ما خریداری نمایید.

در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین عایق های الاستومری را از سراسر بازار ایران به شما پیشنهاد می کنیم.
ما هیچ محدودیتی در ارائه بهترین پوشش های حرارتی مدرن و باکیفیت به شما نداریم.

در اینجا می توانید از میان تنوع بسیار عالی خریدتان را ثبت نمایید.
خط قرمز ما در تجارت فوم عایق های الاستومری 2 مورد است:

  1. ارائه محصول اصل و باکیفیت
  2. ارائه بهترین قیمت برای این محصول باکیفیت

مطلبی که شاید به آن نیاز داشته باشید: قیمت عایق درجه یک

قیمت عالی خرید فوم الاستومری

آیا بودجه شما برای خرید فوم الاستومری محدود است؟
اگر برای خرید و فروش انواع فوم های سلول بسته الاستومری دارای محدودیت مالی هستید به هر فروشگاهی مراجعه نکنید!

در فروشگاه های واسطه قیمت های بسیار بالا برایتان محاسبه می شود.
در اینجا همواره می توانید قیمتی عالی را برای باکیفیت ترین فوم عایق های الاستومری بپردازید.

افتخار ما این است که منصفانه ترین قیمت پخش را در سراسر کشور به مشتری ارائه می دهیم.

خرید از واردکننده یا تولید کننده فوم الاستومری

برای خرید فوم الاستومری چه برندی را مد نظر قرار داده اید؟
پیشنهاد ما به شما برند های مختلفی است.

در اینجا می توانید محصولاتی از برند های خارجی و داخلی را که دارای کیفیت مطلوبی هستند بررسی نمایید.
مطمئنا قیمت های ما برای تمام فوم عایق های الاستومری در هر برندی عالی است.

خرید اینترنتی عایق الاستومری | عایق الاستومری حرارتی | عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

همواره می توانید انواع الاستومری را در برند های مختلف از داخلی و خارجی در فروشگاه ما کاملا بدون واسطه خریداری نمایید.

مطلب پیشنهادی برای شما: بهترین قیمت در بازار

خرید اینترنتی بهترین فوم عایق الاستومری

برای ثبت سفارش خرید فوم الاستومری به صورت اینترنتی با نا همراه شوید.
تمامی موارد خرید اینترنتی در اینجا برایتان بسیار آسان خواهد بود.

کافی است با کلیک بر روی گزینه مشاوره و فروش فرایند ثبت سفارش تان را آغاز نمایید.

عایق الاستومری 16میلیمتر

صدابرداران با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه  و ایزولاسیون صدا، با افتخار عایق الاستومری را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهد. عایق الاستومری یکی از بهترین و جدیدترین عایق‌های صوتی برای جلوگیری از انتقال صدا از طریق اسکلت ساختمان است. این محصول با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، همچنین با ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد کاربردها و خرید آن، بهترین گزینه برای تجهیزات صوتی شما خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر، درخواست بازدید و اجرای انواع پروژه آکوستیک و عایق صوتی با کارشناسان صدابرداران تماس بگیرید. ۰۲۱۶۶۳۴۲۵۵۰

عایق الاستومری چیست؟

عایق الاستومری یک نوع عایق صوتی است که از مواد الاستومریک ساخته می‌شود. این عایق صوتی به دلیل ویژگی‌های فیزیکی خود، مانند:

  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و آتش
  • و عدم نفوذپذیری به صدا و امواج صوتی

برای جلوگیری از انتقال صدا از طریق اسکلت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد عایق الاستومری

برای خرید ، می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه صدابرداران فروشگاه مراجعه کرده و عایق الاستومری 16 میلیمتری را به صورت آنلاین خریداری کنید. این محصول با قیمت مناسب و با کیفیت عالی در دسترس است و بسته به نیاز شما، می‌توانید حجم مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و مشاوره درباره استفاده از عایق الاستومری، می‌توانید با تیم پشتیبانی صدابرداران تماس بگیرید و به صورت حضوری یا تلفنی از آنها راهنمایی بگیرید.

قیمت عایق الاستومری 16 میلیمتری

قیمت عایق الاستومری 16 میلیمتری بسته به مقدار مورد نیاز و نوع کاربرد متفاوت است. با این حال، صدابرداران با توجه به رقابتی بودن قیمت‌ها، عایق الاستومری 16 میلیمتری را با بهترین قیمت و کیفیت برای مشتریان خود در دسترس قرار می‌دهد. برای دریافت قیمت به روز و اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، می‌توانید با تیم پشتیبانی صدابرداران تماس بگیرید.

عایق الاستومری یک نوع عایق صوتی و حرارتی است که از مواد الاستومری تولید می‌شود. این عایق با توجه به ویژگی‌های خاص خود، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کنترل صدا و حرارت در ساختمان‌ها، واحدهای صنعتی و تجهیزات صوتی استفاده می‌شود.

عایق الاستومری به دلیل ویژگی‌هایی مانند نرمی، انعطاف پذیری، ارتجاعی بودن و عدم جذب آب و رطوبت، قابلیت پاسخگویی به نیازهای مختلف در ساختمان‌های مختلف را دارا می‌باشد. همچنین با توجه به عدم جذب آب و رطوبت، نسبت به بسیاری از مواد دیگر که ممکن است در معرض آب و رطوبت قرار بگیرند، مقاومت بیشتری در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد.

عایق الاستومری به دلیل خواص ضد صوتی و عایق حرارتی‌اش، در صنعت ساختمان، ایزولاسیون صوتی و حرارتی، کف‌پوش و دیوارپوش و در تجهیزات صوتی مانند استودیوهای ضبط صدا، تئاترها، سالن‌های کنفرانس و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مورد عایق الاستومری 16 میلیمتری نیز باید گفت که این نوع عایق، با توجه به ضخامت آن، توانایی بهبود کنترل صدا و حرارت را داراست و برای کاربردهایی مانند ایزولاسیون دیوارها، سقف، کف‌ها و دیوارهای جداره‌ای کاربرد دارد. همچنین، با توجه به مقاومت بالای آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی، می‌تواند در شرایط سخت صنعتی نیز از این محصول استفاده کرد. ما در صدابرداران محصولات مختلف و مناسب آکوستیک را دراختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید این محصولات را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

نقاط قوت

  • بسیار قدرتمندتر از پشم سنگ
  • عایق صدا و دما
  • قابلیت برش با کاتر و غیره
  • بدون عوارض شیمیایی و بهداشتی

نقاط ضعف عایق الاستومری چیست؟

برای پاسخ به این سوال که عایق الاستومری چیست در ابتدا به ذکر این نکته می پردازیم که از این عایق برای عایق بندی کانال ها، لوله خرطومی هوا و تاسیسات مکانیکی و سایر تجهیزات، طراحی و تولید می گردد.

این نوع از عایق به سرعت جانشین سایر عایق های حرارتی موجود در بازار مانند پشم شیشه و پشم سنگ شد. بنابراین این یک نیاز ضروری است تا بدانیم عایق الاستومری چیست و چه کاربرد هایی دارد. عایق الاستومری یا همان عایق الاستومریک در اندازه و ضخامت های متفاوت به بازار عرضه می گردد و کاربردهای بسیار زیادی نیز در صنایع مختلف دارد.

برای پاسخ به سوال عایق الاستومری چیست می توان به ویژگی های منحصر به فرد عایق الاستومر اشاره نمود. وزن کم عایق نسبت به سایر نمونه ها، انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی آن، و ساختار سلولی عایق الاستومریک از جمله مهم ترین ویژگی های این نوع از عایق ها می باشد. پس از آگاهی از پاسخ عایق الاستومری چیست می بایست به شناخت انواع عایق الاستومری بپردازیم.

عایق الاستومری چه انواعی دارد؟

عایق الاستومری در دو نوع کلی عایق الاستومری پتویی یا رولی و عایق الاستومری لوله ای تولید و به فروش می رسد.

عایق الاستومری رولی در ابعاد بزرگ تر و در برخی موارد ضخامت های متفاوت تولید می شود. این نوع از عایق بیشتر برای عایق کاری لوله های در سایز های بزرگ مانند لوله اسپیرال و سطوح بزرگ مانند مخازن آب و … و هم چنین سایر تجهیزات و اتصالات کانال اسپیرال و موارد دیگری که در کانال کشی و نصب کانال اسپیرال استفاده می شود مانند دریچه گرد و دریچه چهارگوش؛ کاربرد دارد.

در ادامه به شناخت نوع دیگری از این عایق تحت عنوان عایق الاستومری لوله ای می پردازیم. این عایق برای عایق بندی لوله خرطومی و کانال فلکسیبل و یا در برخی موارد کانال های فلزی مانند کانال اسپیرال گالوانیزه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اما باید توجه داشت که عایق الاستومری لوله ای ساده بیشتر به منظور عایق بندی لوله ها و کانال ها در سایز های کوچک و معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا این عایق قطر و ضخامت مشخصی دارد. بنابراین برای عایق کاری لوله ها در سایز های بسیار بزرگ مثل لوله خرطومی مکنده و یا هواکش سایز بزرگ می بایست از عایق الاستومری رولی استفاده نمود.

عایق الاستومری در کجا تولید می شود؟

عایق الاستومری در مدل های خارجی و ایرانی در بازار موجود می باشد. ولی در هر دو مدل کیفیت و سطح عملکرد مطلوبی از آن را می توان انتظار داشت.

در برخی موارد مشاهده می شود که فروش عایق الاستومری در نمونه های خارجی بیشتر از نمونه های ایرانی می باشد. اما باید در نظر داشت که عایق الاستومری ایرانی نیز کیفیت بالایی در محافظت از لوله ها و تاسیسات از خود نشان داده است. و پایین بودن عایق الاستومری ایرانی در بعضی موارد دلیلی بر کیفیت پایین آن نمی باشد. بلکه محصولات خارجی به دلیل تولید در خارج از کشور هزینه های جانبی بیشتری را تا رسیدن به دست مشتری شامل می شوند.

باید به این نکته نیز اشاره نمود که این عایق مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت دارد و به راحتی می تواند از بروز هر گونه نم زدگی و ایجاد کپک و سایر آلودگی های ناشی از رطوبت، جلوگیری نماید.

یکی دیگر از ویژگی های عایق الاستومری، مقاومت بسیار بالای این عایق در برابر اشعه ماورای بنفش (UV) می باشد. این امر موجب می گردد تا از این عایق بتوان در شرایط مختلف آب و هوایی بیشترین استفاده را نمود. و نیازی به هزینه های جانبی و اضافی نمی باشد.

عایق الاستومری چه کاربرد هایی دارد؟

این عایق چندکاره در سیستم های تبرید و گرمایش، جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی، در سیستم تهویه مطبوع به منظور ممانعت از افت فشار داخل داکت اسپیلت و کانال هوا و در بسیاری موارد دیگر نیز به منظور افزایش استحکام و مقاومت کانال ها و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد.

در برخی موارد از عایق الاستومری به عنوان عایق صوتی نیز استفاده می گردد. البته برای استفاده از این عایق به عنوان عایق صوتی نیاز است تا حتما از عایق الاستومری پتوی و نوع خاصی از آن تحت عنوان عایق الاستومری شانه تخم مرغی استفاده شود. این نوع از عایق الاستومری دارای برجستگی هایی بر روی سطح آن می باشد که به راحتی می تواند مانع از ورود و یا خروج صدا از یک محیط به محیطی دیگر شود.

در بسیاری از مکان ها مانند منازل مسکونی و اتاق های داخل  و یا همچنین مکان های ادارای نیاز است تا آرامش بیشتری وجود داشته باشد و صدایی از خارجی از این محیط وارد نشود. در مقابل در بسیاری موارد مانند استودیو های ضبط و پخش صدا لازم است تا از خروج هر صدا به خارج از محیط جلوگیری به عمل آید. بنابراین در کلیه این موارد ذکر شده می توان از عایق الاستومری رولی شانه تخم مرغی استفاده نمود.

عایق الاستومری چگونه نصب می گردد؟

همانطور که گفته شد به دلیل سبک بودن و خاصیت ارتجاعی این عایق، نصب آن به سهولت و در کمترین زمان انجام می پذیرد. از سوی دیگر همین امر موجب می گردد تا در بسیاری موارد برای نصب عایق الاستومری نیازی به نیروی متخصص نیز نباشد. اما بهتر است تا قبل از اقدام برای نصب آن به چند مورد توجه داشت باشیم تا در حین کار و یا پس از اتمام مراحل نصب مشکلی برای عایق به وجود نیاید. و از کیفیت عملکرد آن کاسته نشود.

در ابتدا می بایست سطحی که قرار است عایق بر روی آن قرار بگیر به طور کامل تمیز شود. چرا که وجود آلودگی مانع از چسبندگی خوب و مناسب عایق بر روی سطح و یا لوله می گردد. پس از آن باید به آماده کردن وسایلی نظیر چسب عایق الاستومری و خطر کش و … پرداخت.

در بسیاری موارد می توان از عایق الاستومری پشت چسب دار استفاده نمود. در این صورت دیگر نیازی به استفاده از چسب عایق جهت نصب و اجرا عایق الاستومری نمی باشد. نکته مهم دیگر به خصوص در رابطه با عایق بندی لوله ها با عایق الاستومری لوله ای ساده این است که باید توجه داشت که به هیچ عنوان چسب عایق را نباید به سطح لوله بزنیم. بلکه تنها لبه عایق را که به صورت طولی بر روی لوله قرار گرفته ست را چسب کاری می نماییم.

نحوه اتصال عایق الاستومری به سطوح چگونه است؟

اگر خودمان قصد نصب عایق را داریم می بایست به نحوه نصب آن نیز بپردازیم. به طور کلی برای نصب عایق الاستومری بر روی سطوح نیاز است تا در ابتدا سطح را کاملا تمیز نماییم تا آلودگی های موجود بر روی سطح مانع از اتصال و محکم شدن عایق بر روی سطح نگردد.

سپس لازم است تا با اندازه گیری دقیق تمام ابعاد سطح  مورد نظر خود را بدست آوریم. وب ا انجام برش هایی بر روی عایق الاستومری رولی، قطعات متناسب با آن را آماده چسباندن بر روی سطح نماییم. در مرحله بعد عایق را بر روی سطح قرار داد و در صورت لزوم لبه های آن را دوباره چسب کاری نموده و به آرامی بر روی سطح می چسبانیم.

عایق الاستومری چه برند هایی دارد؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی و هم چنین استفاده از آن در صنایع مختلف، همه جوامع بشری به ویژه کشور های پیشرفته و در حال توسعه به فکر راه هایی برای جلوگیری از اتلاف انرژی بودند. تا امروزه که عایق بندی به امری ضروری و حیاتی در صنعت ساختمان سازی و سایر صنایع تولید و … جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی، تبدیل شده است.

بنابراین نیاز است تا آگاهی رسانی درباره ی عایق الاستومری را روز به روز گسترش داده تا بتوان سهم بزرگ تر و بیشتری را در جلوگیری از اتلاف انرژی در جهان داشته باشیم. عایق الاستومری برای کاربردهای صنعتی و عمرانی که نیاز به استفاده از مواد عایق دارند مناسب بوده و در عایقکاری تهویه مطبوع، تبرید، گرمایش، لوله کشی، مخازن، اتصالات و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند.و به دو صورت لوله ای و رولی موجود می باشند.

عایق الاستومری لوله ای:

طول عایق الاستومری لوله ای ۲ متر و ضخامت آن ۹, ۱۳, ۱۹, ۲۵ میلیمتر می باشد.عایق های الاستومری لوله ای در قطرهای ۶mm تا ۱۱۴mm تولید و عرضه می گردند.

عایق الاستومری رولی:

عایق های رولی با پهنای ۱۰۰۰ mm برای عایقکاری کانال های آلومینیومی، سطوح بزرگ و لوله هایی باقطر بزرگ ایده آل می باشند. با کاهش تعداد مراحل مورد نیازجهت عایقکاری، نصب ساده تر و صرفه جویی در زمان و هزینه کار را خواهیم داشت.عایق الاستومریک انعطاف پذیر بوده و دوام بالایی دارد ضخامت استانداردبرای عایق های رولی۶,۱۰,۱۳,۱۶,۱۹,۲۵,۳۲,۵۰ میلیمتر می باشد . همچنین عایق الاستومریک رولی بصورت ساده و چسبدار موجود می باشد.

در این میان کشور های زیادی دست به تولید عایق الاستومری زدند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبود. امروزه در شهر های بزرگ همچون اصفهان ، تبریز ، شیراز ، مشهد و اهواز به تولید انواع و نمونه های پیشرفته ای از این نوع از عایق ها می پردازند.

 

  • قیمت بالا به نسبت سایر عایق های ایزولاسیون