اقتصادیبرترین های کسب و کار

هزینه مشاوره کنکور چقدر است؟

در شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از دانشجویان و داوطلبان کنکور سراسری به دنبال مشاوران ارزان قیمت برای موفقیت در کنکور سراسری هستند. متقاضیان ترجیح می دهند از خدمات مشاوره تلفنی به جای مشاوره حضوری و خطر ابتلا به بیماری کرونا بهره مند شوند. در همین راستا مرکز مشاوره تحصیلی ماهر پاسخگو دپارتمان مشاوره تلفنی را برای داوطلبان کنکور دایر کرده است و هزینه مشاوره ماهانه آزمون در این مرکز مشاوره بسیار کم است و هزینه سایر مراکز مشاوره تحصیلی را ندارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. جزئیات بیشتر در زیر

قیمت مشاوره ماهانه در ایام کنکور

به غیر از حضوری برای دریافت بهترین مشاوران در برنامه ریزی کنکور، اعلام نتیجه و انتخاب رشته، در مرکز مشاوره تحصیلی به ما پاسخ دهید، دارای واحد مشاوره تلفنی است و برای اجرای عدالت راه اندازی شده است. داوطلبان گرامی و بسیاری از داوطلبان کشور می توانند از تجربیات ارزنده مشاوران نمونه کشوری بهره مند شوند. .

مناسب ترین قیمت خدمات مشاوره کنکور و کیفیت بالای جلسات مشاوره اولویت اول ماست تا داوطلبانی که منابع مالی کافی ندارند نیز بتوانند با حداقل هزینه از خدمات مشاوره تخصصی کنکور استفاده کنند. پایین بودن هزینه ماهانه مشاوره کنکور دلیل بر کیفیت پایین آن نیست و شاید کیفیت جلسات مشاوره در چند جمله قابل بیان نباشد و با یک تماس ساده با مشاوران از کیفیت و جزئیات مربوطه مطلع شوید و ، در صورت رضایت برای آزمون ورودی ماهانه با مشاور خصوصی خود تماس بگیرید.

اگرچه بسیاری از مراکز مشاوره برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور برای هر مشاوره یک ساعته بیش از 1.5 میلیون تومان هزینه می گیرند. هزینه مشاوره برای برنامه ریزی درسی و انتخاب دوره حضوری با ما تقریبا نصف سایر مراکز مشاوره است. حدود 500 تا 700 هزار تومان است و تفاوت هزینه زمانی مشخص می شود که در یک ماه حداقل 5 جلسه با مشاور داشته باشید.

در حالی که هزینه مشاوره حضوری ما در مرکز مشاوره پاسخگویی بسیار مناسب است، تیم مجرب ما در بخش مشاوره تلفنی نیز هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد.

هزینه و فایده مشاوره تلفنی کنکور

در ماه های اخیر، مشاوره تحصیلی کنکور بیش از گذشته شاهد تلاش افراد برای ابتلا به ویروس کرونا بوده است و مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری مزایایی دارد.

هزینه کمتری برای جلسات مشاوره روزانه، هفتگی و ماهانه پرداخت می کنید.

در مشاوره تلفنی نیازی به مراجعه مستقیم و پرداخت هزینه سفر نیست.

مشاوره تلفنی در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب در دسترس شماست و هر زمان که نیاز داشتید می توانید با مشاور اختصاصی تماس بگیرید.

مشاور تلفنی محدودیتی در ساعات جلسه مشاوره ندارد و می توانید چندین ساعت در روز با مشاور خود تماس بگیرید.

در مشاوره تحصیلی آنلاین می توانید انتخاب کنید که با یک مشاور ارتباط برقرار کنید یا از تجربیات چندین مشاور به طور همزمان بهره مند شوید.

خدمات مشاوره تلفنی کنکور کلیه امور مربوط به کنکور سراسری از ابتدا تا برنامه ریزی درسی و آزمون تا زمان انتشار نتایج و انتخاب رشته را پوشش می دهد و مشاوران متخصص ما در تمامی این موارد دانش قابل توجهی دارند. و آنها نیز به شما خواهند گفت.

کسب اطلاعات بیشتر در وب سایت https://pourdastmalchi.net برای مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری با تضمین قبولی امکان پذیر است.