پاکسازی نقاط آلوده در اسفراین از وجود توزیع‌کنندگان مواد مخدر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسفراین | سفر

سرهنگ سید سعید عزیزی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مواد مخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های تابعه این طرح را در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی، اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۳ خرده فروش مواد مخدر و ۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.