پرنسسي دخترانه شیک لباس عروس بچه گانه از کجا بخرم

پرنسسهایی که همه آبی هستند

اگر دقت کنید می‌بینید که لباس بسیاری از پرنسس‌های دیزنی رنگ آبی آسمانی داشته و دارد.

 قیمت لباس مرد عنکبوتی: بر اساس تئوری رنگ، آبی، یکی از سه رنگ اصلی است و نه تنها به عنوان رنگ نمایانگر آسمان و دریا شناخته می‌شود، بلکه نشانی از روحیه و رفتار آدم‌ها هم هست.

به عنوان مثال، آبی انعکاس دهنده شخصیت عمیق و با ثبات است و در طول دهه‌ها نماد اعتماد، وفاداری، خرد، اطمینان، هوش، ایمان، حقیقت و حتی بهشت بوده است.

 قیمت لباس بتمن: همچنین باور ا بر این است که آبی اثر آرام بخش برای ذهن و بدن دارد و نمادی از صداقت نیز هست. به اینها اضافه کنید احساس پاکیزگی؛ سلامتی، شفا، درک، نرمی و… البته «قدرت» که پرنسس‌های دیزنی هر کدام به نوعی آن را داشته اند.

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

 لباس شخصیت های کارتونی: حالا با این حساب، نباید تعجب کرد که چرا تقریباً همه پرنسس‌های دیزنی آبی می‌پوشند. از سفید برفی، سیندرلا، گرفته تا السا، آلیس در سرزمین عجایب و موارد دیگر.

پرنسسهایی که دامن میپوشند

بیشتر شاهزاده خانم‌های دیزنی سال‌های سال پیراهن یا دامن می‌پوشیدند اما در سال ۱۹۹۲، پرنسس جاسمین اولین پرنسس دیزنی بود.

 بعد از او مولان بود که سال ۱۹۹۸ خلق شد و شلوار هم در میان لباس های‌اش بود.

 لباسهایی برای پرنسسهای همیشه لاغر

تا به امروز که ۹۹ سال از عمر دیزنی گذشته است همه پرنسس‌ها لاغر بوده‌اند و در لباس‌هایی که برای اندام آن‌ها طراحی شده درخشیده اند.

 البته سازندگان داستان هاتوضیح بسیار منطقی برای هیکل شیک پرنسس‌ها داشته اند. آن‌ها گفته‌اند بیشتر داستان‌های دیزنی در دوره زمانی اتفاق می‌افتاده که مردم- زن و مرد- در کل لاغرتر بودند.

 پرنسس‌های رسمی دیزنی هم به استثنای پرنسس تیانا، همگی قبل از قرن نوزدهم زندگی می‌کردند و برای همین دلایل سازنده‌ها معقول است.

معجزه رنگ سفید لباس عروس و تاثیر آن بر کودکان

انتخاب رنگ مناسب لباسی که کودک دوست داشته باشد و برای هر موقعیتی نیز مناسب باشد کار ساده‌ای نیست. اما رنگ سفید انواع لباس عروس بزرگسالان برای کودکان الهام بخش است و به همین دلیل رویکرد اکثر آن‌ها نسبت به لباس عروس بچه گانه ایرانی سفید و رنگ روشن مثبت‌تر است.
رسم پوشیدن لباس عروس به رنگ سفید به عصر ویکتوریا برمی‌گردد و از همان دوره انتخاب رنگ سفید برای مراسم عروسی نهادینه شد. یکی از موثرترین و چشمگیرترین مزایایی که رنگ لباس عروس بچه گانه ایرانی می‌تواند داشته باشد اثری است که رنگ به طور مستقیم بر احساسات و مغز کودکان دارد.

انواع لباس عروس بچه گانه ایرانی با رنگ سفید یا روشن نقش مهمی در ابراز هیجان درونی کودک دارند. کودک با پوشیدن لباس عروس، خودش را در جایگاهی که هرگز نبوده تصور و شکوه لباس عروس را با لباس عروس بچه گانه ایرانی تجربه می‌کند.

جنس لباس عروس بچه گانه ایرانی در بازار

گستردگی دنیای مد باعث شده تا هیچ محدودیتی در طراحی و انتخاب لباس عروس وجود نداشته باشد. همین موضوع نیز در طراحی لباس عروس بچه گانه ایرانی صدق می‌کند و با جستجو کوتاهی می‌توانید انواع لباس ساتن، حریر، پنبه‌ای و … را خریداری کنید.

برخی از از انواع لباس عروس بچه گانه ایرانی پارچه، طرح و مدل مشابهی با نمونه‌های بزرگسال دارند و از جنس گیپور و دانتل تولید می‌شوند.

لباس عروس بچگانه ساتن

لباس عروس بچه گانه ایرانی ساتن معمولا بافت نرم، لیز و لطیف‌تری دارند. این نوع لباس عروس‌های بچگانه را معمولا ساده‌تر از مدل‌های دیگر طراحی می‌کنند. این طراحی ساده می‌تواند با وجود یک پاپیون یا انواع سنگ دوزی و مروارید دوزی زیباتر شود.

استفاده مداوم از ساتن باعث تعریق زیاد بدن و کاهش تبادل هوا می‌شود. بنابراین در صورت خرید پارچه ساتن به صورت مداوم از آن استفاده نکنید. اگر احساس می‌کنید که پارچه ساده سفید ساتن ممکن است به عنوان لباس عروس بچه گانه ایرانی کمی برای کودک خسته کننده باشد از مدل‌های دو رنگ استفاده کنید. یک کمربند یا پاپیون رنگ روشن، یکنواختی ظاهر لباس عروس را در هم می‌شکند.

خروج از نسخه موبایل