کاشت مژه موقت چقدر ماندگاری دارد

اگر شما جز آن دسته از خانم‌هایی باشید که از ایجاد تغییرات کوچک روی صورتتان برای زیبایی بیشتر لذت می‌برید، احتما کاشت مژه هم جز تغییرات مورد علاقه‌تان خواهد بود. کاشت مژه می‌تواند با اندکی تغییر، تاثیر قابل توجهی در زیبایی چشم‌هایتان به وجود بیاورد به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. اما بیشترین سوالی که در ارتباط با آن پیش می‌آید این است که کاشت مژه چقدر دوام دارد. به همین دلیل ما در این مقاله از رادیومدا برای شما پاسخ سوال‌ کاشت مژه چقدر دوام دارد را شرح خواهیم داد. ولی این تمام ماجرا نیست! زیرا چند ترفند برای افزایش ماندگاری اکستنشن مژه و پیشنهاداتی پر از تخفیف و مقرون به صرفه برای خرید مژه مصنوعی و موقت برای شما خواهیم داشت.

حتما ببینید:

افزایش ماندگاری اکستنشن مژه

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه یا اکستنشن مژه روش و تکنیکی است که به شما کمک می‌کند مژه‌هایتان را به حالت دلخواه‌تری برسانید. کاشت مژه می‌تواند مژه‌های شما را پرپشت‌تر، بلندتر، خوش فرم‌تر و مشکی‌تر کند، با این کار به زیبایی چشم‌هایتان بیافزاید و نگاهتان را جذاب‌تر سازد. کاشت مژه یا اکستنشن مژه روشی است که متخصص زیبایی با اضافه کردن مژه‌های دانه‌ای با بافتی مصنوعی اما ظاهری طبیعی، نقاط ضعف مژه‌هایتان را برطرف می‌کند.

حتما ببینید:

افزایش ماندگاری اکستنشن مژه

کاشت مژه برای چه کسانی مناسب است؟

بیشتر دغدغه و مشکل خانم‌ها با مژه‌هایشان، مشکل کم پشتی و کم حجمی مژه‌هایشان است. استفاده از ریمل‌ها می‌تواند برای چند ساعت این دغدغه را از بین ببرد اما اگر به دنبال راه حلی هستید که کمی بلند مدت‌تر باشد، کاشت مژه برایتان گزینه مناسبی است.

مژه‌های کوتاه معمولا ما را راضی نمی‌کنند، زیرا وقتی مژه‌های بلندتری داریم چشم‌هایمان زیباتر به نظر می‌رسند. افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند معمولا با ریمل‌هایی که طول مژه‌ها را بلندتر می‌کنند، این کوتاهی را از بین می‌برند. بنابراین یکی دیگر از مواقعی که کاشت مژه می‌تواند برایتان کارساز باشد زمانی است که مژه‌های کوتاهی دارید.

یکی از دلایلی که افراد به سراغ کاشت مژه می‌روند این است که مژه‌های بی‌حالت یا بد حالتی دارند. یعنی مژه‌هایشان انحنای لازم را برای فرم بخشیدن و زیباتر کردن چشم‌هایشان را ندارد. در این حالت کاشت مژه می‌تواند حالت دلخواهی را به مژه‌هایتان ببخشد و زیبایی چشم‌هایتان را دو چندان کند.

حتما ببینید:

افزایش ماندگاری اکستنشن مژه

عمر مفید کاشت مژه

اولین سوالی که برای علاقه‌مندان به کاشت مژه پیش می‌آید این است که کاشت مژه چقدر دوام دارد؟ معمولا دوست داریم پاسخ این سوال مدت زمان زیادی را در بر بگیرد. اما متاسفانه کاشت مژه هم مانند بسیاری دیگر از اقدامات زیبایی دارای ماندگاری محدودی است. کاشت مژه معمولا از دو هفته تا بیست روز می‌تواند برای شما ماندگاری داشته باشد و این مدت زمان تا حدود زیادی به نوع مراقبت و نگهداری شما از مژه‌هایتان بستگی دارد. اگر شما به مژه‌هایی که کاشته‌اید، اهمیت چندانی ندهید احتمالا بعد از گذشت دو هفته دچار ریزش خواهند شد و اثری از حالت اولیه‌اش نخواهند داشت. اما اگر کمی در نگهداری از آن دقت به خرج دهید می‌توانید بیش از دو هفته و تا ۲۰ روز مژه‌هایتان را حفظ کنید.

حتما ببینید:

درست است که کاشت مژه عمر کوتاهی دارد اما شما می‌توانید با کمی مراقبت از آن‌ها این بازه زمانی را کمی بیشتر کنید. حالا در زیر به مواردی که مدت زمان کاشت مژه‌تان را بیشتر می‌کند اشاره خواهیم کرد:

  • زیاد زیر دوش نایستید.
  • سرتان را زیر دوش کمی بالاتر بگیرید که جریان آب مستقیما به سمت چشم‌هایتان نریزد.
  • با صورت روی بالش نخوابید.
  • هنگام شستن صورتتان به چشم‌هایتان فشار نیاورید.
  • از ریمل روی مژه‌هایی که کاشته‌اید استفاده نکنید.
  • سعی کنید با براش مخصوص مژه، مژه‌هایتان را شانه کنید تا مرتب شود.

حتما ببینید:

افزایش ماندگاری اکستنشن مژه

پیشنهاد کمدایی برای خرید مژه مصنوعی با تخفیف ۵۰%

زیبایی چشم تا حدود زیادی به کیفیت و زیبایی مژه‌های شما بستگی دارد. بنابراین اگر بتوانید دائما مراقب مژه‌هایتان باشید و با تقویت‌شان آن‌ها را در وضعیت بهتری قرار دهید، دیگر به کاشت مژه نیازی نخواهید داشت. اما گاهی نیز کاشت مژه یا خرید مژه مصنوعی و موقت در برخی شرایط به دادمان می‌رسد. ما در این مقاله برای شما پاسخ‌هایی برای این سوال که کاشت مژه چقدر دوام دارد صحبت کردیم و حالا نیز پیشنهادهای جذابی برای خریدی آسان و پر از تخفیف برای خرید مژه مصنوعی خواهیم داشت. شما می‌توانید خرید مژه مصنوعی را از اپلیکیشن پر از تخفیف کمدا انتخاب کنید. اگر هنوز کمدا را خوب نمی‌شناسید لازم است بگوییم که شما با کمک اپلیکیشن کمدا می‌توانید تمام کالاهای مورد نیازتان را با تخفیف‌های فوق‌العاده و همیشگی بخرید و خاطرتان جمع باشد که کمدا با گارانتی پرداخت، فضای امنی را برای خرید و فروش شما فراهم کرده است. کافی است در کمدا نام محصول و کالای مورد نیازتان را در قسمت جستجو سرچ کنید، تا ما به شما صدها نمونه از آن کالا را با قیمت‌هایی باور نکردنی نشان دهیم. اما فراموش نکنید که شما در کمدا می‌توانید هم یک خریدار باشید و هم یک فروشنده! به این شکل که می‌توانید کالای نو و در حد نو خود را که دیگر در کمدتان جایی ندارد با قیمتی مناسب در کمدا بفروشید و هزینه‌اش را به راحتی دریافت کنید و به این ترتیب اشیای بلا استفاده‌تان را به پول تبدیل کنید. حالا با هم نمونه‌های از محصولات موجود و قابل فروش در کمدا را خواهیم دید.

حتما ببینید:‌ eyelash transplant youtube

خرید مژه مصنوعی از کمدا

خرید مژه مصنوعی از کمدا

خرید مژه مصنوعی از کمدا

برای شما کاشت مژه چقدر دوام دارد؟

کاشت مژه نیز مانند بسیاری از اقدامات زیبایی عمر و ماندگاری مشخصی دارد بنابراین اگر می‌خواهید از آن همچنان استفاده کنید باید به فکر ترمیمش باشید. ما در این مقاله تا حدودی پاسخ سوال کاشت مژه چقدر دوام دارد را با چند راهکار برای افزایش ماندگاری آن به شما دادیم. حالا شما از تجربیات خود در زمینه نگهداری از مژه‌های کاشت شده‌تان برای ما بگویید. کاشت مژه شما چقدر دوام دارد؟ آیا ترجیح شما کاشت مژه است یا خرید مژه مصنوعی موقت؟

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه یا اکستنشن مژه روش و تکنیکی است که متخصص زیبایی با اضافه کردن مژه‌های دانه‌ای با بافتی مصنوعی اما ظاهری طبیعی مژه‌هایتان را پرپشت‌تر، بلندتر، خوش فرم‌تر و مشکی‌تر می‌کند.

کاشت مژه برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت مژه برای افرادی که مژه کم پشت، کوتاه یا بی‌حالتی دارد می‌تواند موثر و کمک‌کننده باشد.

چگونه عمر اکستنشن مژه را زیاد کنیم؟

زیاد زیر دوش نایستید وسرتان را کمی بالاتر بگیرید که جریان آب مستقیما به سمت چشم‌هایتان نریزد. با صورت روی بالش نخوابید، هنگام شستن صورتتان به چشم‌هایتان فشار نیاورید و از ریمل روی مژه‌هایی که کاشته‌اید استفاده نکنید. رعایت این نکاآیا تصمیم دارید کاشت مژه موقت انجام دهید؟ همه به دنبال داشتن مژه‌های بلندتر و پرپشت‌تر هستیم. ریمل زدن یکی از این گزینه‌هاست. اما آرایش هر روز چشم‌ها خصوصاً اگر وقت کمی هم داشته باشیم واقعاً حوصله سر بر است. به همین خاطر کاشت مژه موقت این روزها خیلی ترند شده‌است و محبوبیت زیادی دارد.

نه‌تنها برای زیبایی بیشتر، بلکه گاهی برای پوشاندن نقص‌های چهره مانند مژه‌های کوتاه و فاصله‌دار، چشمان پف‌کرده و پلک‌های افتاده و غیره گزینه کاشت مژه یکی از مواردی است که طرف‌داران بسیار زیادی دارد. اما منظور از کاشت مژه موقت چیست و دقیقاً چه فرایندی برای کاشت مژه به این روش انجام می‌شود؟ در این مقاله شما را با نحوه کاشت مژه‌هایی به روش موقت بیشتر آشنا می‌کنیم.

اگر در مورد کاشت مژه و مراقبت‌های بعد آن سوالی دارید، می‌توانید با متخصص پوست و مو مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشک وجود دارد.

کاشت مژه موقت چیست؟

مژه موقت همان‌طور که از نام آن هم مشخص است قرار نیست برای مدت زمانی طولانی قابل‌استفاده باشد. این مژه‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که برای یک تا دو روز و نهایتاً بسته به نوع نگهداری یک هفته دوام بیاورند. کاشت آنها بسیار راحت‌تر است و نصب موقتی‌شان تنها با چسب مخصوص مژه در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. مژه‌های موقت را می‌توان از مواد مختلفی تهیه کرد.

اکستنشن موقت مژه از مواد مختلفی ساخته می‌شود و در آن تارهای مژه یکی‌یکی به مژه‌های طبیعی متصل می‌شود، به‌گونه‌ای که شبیه به مژه واقعی به نظر می‌رسد.

انواع مدل کاشت مژه موقت

مژه‌های موقت می‌توانند ظاهری بی‌عیب و نقص و بسیار خیره‌کننده را به چهره شما ببخشند و مژه‌ها را بلندتر و جذاب‌تر نشان دهند. آنها در مدل‌ها و حالت‌های مختلفی کاشت می‌شوند و می‌توان در طیف وسیعی از سبک‌ها بسته به نوع چهره و سلیقه آنها را انتخاب کرد. در ادامه را معرفی می‌کنیم.

۱. کاشت مژه موقت چشم گربه ای

یکی از سبک‌ها یا مدل‌های جذاب و پرطرف‌دار کاشت مژه موقت، مدل چشم‌گربه‌ای است. با مژه‌هایی که با این سبک کاشته می‌شوند چشم‌ها جذابیت دوچندان پیدا می‌کنند. مدل همان‌طور که از نام آن هم مشخص است چشم‌ها را مانند چشمان گربه حالت می‌دهد.

در گوشه خارجی چشم‌ها مژه‌ها بلندترند و هر چه به سمت بخش‌های داخلی‌تر چشم می‌رویم طول مژه‌ها کوتاه‌تر می‌شود. کسانی که می‌خواهند چشمان گرد خود را کشیده‌تر و بزرگ‌تر نشان دهند بهتر است کاشت مژه موقت گربه‌ای را در نظر بگیرند.

۲. کاشت مژه موقت کایلی

کایلی یک استایل جدید و پرطرف‌دار در کاشت مژه است که در آن تارهای مژه به تعداد دلخواه و بر اساس نیاز به مژه‌های طبیعی افزوده می‌شوند. در واقع استایل کایلی افزودن دانه‌دانه تارهای مژه مصنوعی روی مژه‌های طبیعی است. به‌این‌ترتیب با این سبک کاشت موقت مژه، می‌توان تارهای مژه را به‌صورت مجزا بلندتر، ضخیم‌تر و پررنگ‌تر کرد.

۳. کاشت مژه موقت کلاسیک

سبک یا همان مدل طبیعی یکی از رایج‌ترین فرم‌های کاشت مژه موقت است. در این سبک همان‌طور که از نام آن مشخص است مژه‌ها مانند فرم مژه‌های طبیعی کاشت شده و فرم خاصی ندارند. همین سادگی و طبیعی بودن مژه‌ها حالت زیبایی به چشم‌ها می‌دهد. کسانی که به دنبال یک فرم طبیعی مژه هستند مدل کلاسیک را انتخاب می‌کنند.

۴. کاشت مژه موقت هیدن

این مدل کاشت مژه موقت هم همان‌طور که از نام آن مشخص است، نوعی کاشت نامرئی است به این معنی که مژه‌ها به‌صورت کاملاً نامشخص به مژه‌های طبیعی فرد اضافه می‌شوند تا با یک ظاهر طبیعی، مژه‌هایی پر پشت و بسیار زیبا داشته باشند. مژه‌های استفاده شده در کاشت هیدن به‌صورت تارهای ریز و نازکی است که یکی‌یکی به زیر مژه‌های طبیعی فرد اضافه خواهد شد. تارهای اضافه‌شده به مژه‌ها کاملاً قرینه بوده و ظاهرشان طبیعی است. نتیجه نهایی کار، مژه‌هایی بسیار بلند و پرپشت است. در بین سبک‌های مختلف کاشت مژه هیدن یکی از محبوب‌ترین‌هاست.

۵. کاشت مژه موقت ریسه ای (ریلی)

فرم دیگر کاشت موقت مژه، کاشت ریسه‌ای است که به آن کاشت ریلی هم گفته می‌شود. در این روش مژه‌ها به‌صورت یک ریسه از تارهای مژه مصنوعی به‌صورت یک‌دست به چشم‌ها اضافه می‌شوند. متخصص آنها را با توجه به سایز و حالت چشم فرد در اندازه‌های مختلف انتخاب می‌کند. از سایز کوچک گرفته تا متوسط و بزرگ ممکن است برای کاشت انتخاب شود. بعد از چسباندن مژه‌ها، مژه‌کار بنا به تشخیص و نیاز ممکن است بخش‌هایی از مژه ریسه‌ای را کوتاه کند یا حالت دهد.

۶. کاشت مژه موقت عروسکی

یکی دیگر از فرم‌های پرطرف‌دار و محبوب کاشت مژه موقت فرم عروسکی است که محبوبیت زیادی هم دارد. در فرم عروسکی طول تارهای مژه در ابتدا و انتهای چشم کوتاه‌تر است و در بخش میانی طول مژه‌ها بلند می‌شود. در نتیجه این سبک از کاشت مژه می‌تواند چشم‌های ریز را درشت‌تر نشان دهد و حتی برای پلک‌های افتاده هم گزینه خوبی است.

کاشت موقت مژه برای کسانی مناسب است که می‌خواهند برای یک مناسبت موقتی کاشت مژه داشته باشند؛ اما تحمل کاشت دائمی مژه را ندارند. همچنین کسانی که نمی‌توانند زمان زیادی را صرف کاشت دائمی مژه کنند یا نمی‌توانند مراقبت‌های بعد از کاشت دائمی را انجام دهند، بهتر است به کاشت موقت مژه فکر کنند.

کاشت مژه موقت برای چه کسانی مناسب نیست؟

کسانی که نسبت به چسب‌های مژه حساسیت دارند و دچار می‌شوند یا این که به دنبال یک راه‌حل دائمی‌تر برای زیبایی مژه‌هایشان هستند، کاشت مژه موقت برای آنها گزینه مناسبی نیست. مژه‌های موقت دوام زیادی ندارند و زود کنده می‌شوند.

آیا کاندید مناسبی برای کاشت موقت مژه هستی؟

هر سوالی داری از متخصص بپرس.

مزایای کاشت مژه موقت

استفاده از مژه‌های موقت مزیت‌های زیادی دارد. مزایای استفاده از اکستنشن موقت مژه عبارت‌اند از:

  • اکستنشن موقت مژه به مژه‌های طبیعی شما حجم بیشتری می‌دهد.
  • اکستنشن‌های موقت چشمان شما و ظاهر کلی شما را بهبود می‌بخشد.
  • کاشت موقت مژه باعث بلندتر نشان‌دادن مژه‌های شما می‌شود.
  • این اکستنشن مژه‌های شما را بلندتر کرده و توجه را به چشمان شما جلب می‌کند.
  • اکستنشن موقت مژه برای مژه‌های طبیعی شما مضر نیست.
  • این اکستنشن‌ها ضد آب هستند.
  • اکستنشن موقت مژه سبک و طبیعی است.
  • این اکستنشن‌ها برای به‌دست‌آوردن نتایج کوتاه‌مدت، معمولاً ۱ تا ۲ روز، استفاده می‌شوند.
  • هزینه آنها نسبت به کاشت دائمی مژه بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
  • اگر بخواهید آنها را تغییر دهید به‌راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

نحوه انجام کاشت مژه موقت آموزش کاشت مژه موقت

تکنیک کاشت مژه موقت بسته به نوع مژه و سبک انتخابی متفاوت است. مژه کار ابتدا بر اساس اندازه چشم‌ها و حالت پلک‌های فرد متقاضی کاشت مژه، بهترین سبک و مناسب‌ترین اندازه مژه‌ها را انتخاب کرده و سپس با استفاده از چسب مخصوص مژه‌های مصنوعی را به مژه‌های طبیعی می‌چسباند. قبل از شروع کار ابتدا باید مژه‌ها و پلک‌ها کاملاً برای چسباندن مژه‌های مصنوعی آماده شوند.

کاشت مژه موقت در منزل

یکی از مزیت‌های کاشت مژه موقت این است که برای انجام آن الزامی به رفتن به آرایشگاه نیست و افراد با کمی مهارت می‌توانند در منزل هم این کار را انجام دهند. مژه‌های مصنوعی موقت در فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی در دسترس‌اند و باید آنها را خریداری کنید. علاوه بر مژه برای کاشت مژه موقت در منزل به وسایل دیگری هم نیاز است که باید آنها را تهیه کرد تا بتوانید در خانه مژه‌های موقت را بچسبانید.

لوازم کاشت مژه موقت

برای کاشت مژه موقت علاوه بر مژه مصنوعی موردنظر به یک سری ابزارهای دیگر هم نیاز است. مهم‌ترین چیزی که به آن نیاز است یک چسب باکیفیت، ضد حساسیت و بادوام است تا مژه‌ها به‌خوبی بچسبند. علاوه بر این به یک پنس مژه هم نیاز است تا بتوان با آن تارهای مژه را برداشت و روی مژه‌های طبیعی قرار داد. برس مژه و ابزارهایی مانند پد چشم و غیره هم می‌تواند برای کاشت موقت مژه موردنیاز باشد.

چسب کاشت مژه موقت با ماندگاری بالا

اصلی‌ترین چیزی که برای کاشت موقت مژه به آن نیاز است یک چسب باکیفیت با ماندگاری بالاست. هر چقدر چسب مورد استفاده قدرت و کیفیت بالاتری داشته باشد، دوام مژه‌های کاشت شده نیز بیشتر است. با کمی بررسی و تحقیق می‌توانید برندهای مختلفی را پیدا کنید که چسب‌های بسیار باکیفیت و بادوامی را تولید می‌کنند. این چسب‌ها اختصاصاً برای چسباندن مژه‌ها طراحی شده‌اند و بهترین مدل‌های آنها معمولاً ضد حساسیت‌اند.

کجا کاشت مژه موقت انجام دهیم؟

از سالن‌های آرایش و زیبایی گرفته تا مراکز اختصاصی کاشت مژه همگی می‌توانند گزینه‌ای برای کاشت موقت مژه باشند. علاوه بر این می‌توان با تجهیزات اولیه و کمی مهارت کاشت مژه موقت را در خانه هم انجام داد.

کاشت مژه موقت چقدر ماندگاری دارد؟

کاشت مژه موقت طول عمر زیادی ندارد و معمولاً بین یک تا دو روز دوام دارد. البته بااین‌حال میزان ماندگاری آن تا حدود زیادی به میزان نگهداری و مراقبت بعد از کاشت هم‌بستگی دارد.

آمادگی قبل از کاشت مژه موقت

برای کاشت مژه موقت به آمادگی خاصی نیاز نیست و تنها مورد مهم این است که چشم‌ها آرایش نداشته باشند و قبل از کاشت کاملاً تمیز شده باشند. چربی و وجود مواد آرایشی می‌تواند مانع چسبیدن مژه‌های مصنوعی به مژه‌های طبیعی شود.

مراقبت های بعد از کاشت مژه موقت

برای افزایش طول عمر مژه‌ها باید به توجه داشته باشید. بعد از کاشت مژه‌های مصنوعی نباید از ریمل و لوازم آرایشی روی آن استفاده کرد. علاوه بر این اگر مژه‌ها را بیش از حد لمس کنیم یا این که تا ۲۴ ساعت بعد از کاشت به آنها آب و بخار بخورد، احتمال افتادن و جداشدن مژه‌ها زیاد است.

بعد از کاشت مژه موقت دچار مشکلات چشم و پوست شدی؟ با متخصص مشورت کن.

کاشت مژه به عنوان یک عمل زیبایی می‌تواند به همراه برخی عوارض باشد. در کل کاشت موقت مژه در مقایسه با کاشت دائمی ضرر بسیار کمتری دارد. اما بااین‌حال در برخی از افراد ممکن است در اثر حساسیت به چسب مژه، قرمزی، خارش و سوزش چشم ایجاد شود. تحریک با مواد موجود در چسب است.

در صورت درآوردن نادرست مژه‌ها هم احتمال کنده‌شدن مژه‌های طبیعی زیاد است. انجام این کار اگر مداوم باشد می‌تواند به خود مژه‌ها هم آسیب برساند و باعث بروز شود. در مواردی ممکن است به دلیل استریل نبودن محیط کار مژه کار و مهارت نداشتن او، عفونت چشم هم ایجاد شود؛ بنابراین مهم است که کاشت مژه موقت را در کجا و توسط چه کسی انجام می‌دهید. ؟ این علامت می‌تواند زنگ خطر عفونت چشم باشد و باید سریعا چشم‌ها توسط چشم پزشک معاینه شوند.

بعد از کاشت موقت مژه ممکن است مژه های طبیعی بریزد؟

در کل کاشت مژه موقت موجب ریزش مژه‌ها نمی‌شود. اما بااین‌حال درصورتی‌که مژه کار به‌درستی کار خود را انجام ندهد یا از چسب‌های بی‌کیفیت برای چسباندن مژه‌ها استفاده شود، می‌تواند به مژه‌های طبیعی آسیب برساند و موجب ریزش آنها شود. بهتر است درصورتی‌که از قبل مشکل ریزش مژه دارید حتماً در خصوص کاشت مژه چه دائمی و چه موقت با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

فرق کاشت مژه موقت با کاشت مژه دائم

در جدول زیر تفاوت کاشت مژه موقت و دائم را به طور کامل شرح داده‌ایم.

مراحل کاشت مژه کاشت مژه موقت کاشت مژه دائمی
محل کاشت مژه سالن‌های آرایشی مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی کاشت مژه
مراقبت قبل و بعد از کاشت مژه مراقبت کمی دارد. به مراقبت زیادی نیاز است.
امکان انجام کاشت در منزل وجود دارد. امکان کاشت در منزل نیست.
ماندگاری کم زیاد
هزینه مقرون‌به‌صرفه گران
مناسب بودن برای اکثر افراد بیشتر افراد می‌توانند این روش را امتحان کنند. امکان استفاده از آن برای همه وجود ندارد.
مدت زمان کاشت یک ساعت دو تا چهار ساعت
میزان سختی کار و میزان تخصص موردنیاز معمولی زیاد
میزان عوارض، ریسک و مشکلات بعد از کاشت مژه بسته به نوع انجام کار کمی ریسک و عوارض دارد. احتمال بروز عوارض بیشتر و ریسک بالاتر است.

تفاوت کاشت مژه موقت و دائم

فرق اکستنشن مژه و کاشت موقت مژه

اکستنشن مژه یک روش دائمی است که در آن مژه‌ها به مژه‌های طبیعی اضافه می‌شوند؛ اما در کاشت موقت مژه‌ها تنها موقتاً با چسب اضافه شده و سریعاً هم جدا شده و دائمی نیستند.

هزینه کاشت مژه موقت

هزینه کاشت موقت مژه‌ها بسته به سبک انتخابی و نوع مژه، جنس چسب مورداستفاده و هزینه‌هایی که در سالن یا مرکز کاشت مژه می‌گیرند، متفاوت است. بااین‌حال در کل هزینه کاشت موقت مژه کمتر از کاشت دائمی است.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

کاشت مژه موقت این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده و یک روش کاربردی برای زیباتر کردن چشم‌ها و پوشاندن ایرادات چهره است. کاشت مژه را می‌توان به دو صورت موقت و دائم انجام داد. روش موقت به دلیل صرف زمان کمتر و امکان تغییر راحت‌تر آن محبوبیت زیادی دارد و معمولاً این روش کمترین آسیب را به مژه‌های طبیعی وارد می‌کند. بااین‌حال باید انتخاب سبک و مدل‌ها را بر اساس حالت چشم‌ها و سایز آنها انجام داد تا بهترین نتیجه را گرفت.

اگر بعد از کاشت موقت مژه دچار مشکلاتی مانند سوزش و خارش چشم یا حساسیت پوست شدید، حتما به یا مراجعه کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امک

امروزه با پیشرفت در عرصه مد و زیبایی بسیاری از خدماتی به وجود آمده است که یکی از این این خدمات کاشت مژه موقت یا همان اکستنشن مژه می باشد و بسیار در بین خانم ها محبوبیت دارد. البته در کنار فواید و زیبایی خاصی که به چهره ی شما می بخشد معایبی نیز دارد. در عین حال بسیاری از افراد دوست دارند که مژه های بلند و پر پشتی داشته باشند تا چشمانشان جذاب تر شود. در این باره بسیاری از سرم ها و تقویت کننده هایی برای رشد مژه ی طبیعی و موادی وجود دارد ولی راهی که می توان سریع تر به نتیجه رسید کاشت مژه ی موقت یا می باشد. با همراه باشید تا بیشتر درباره کاشت مژه موقت بدانید.

قیمت کاشت مژه 6 ماهه نی نی سایت | قیمت کاشت مژه موقت | قیمت کاشت مژه یک ماهه

کاشت مژه موقت چیست؟

اکستنشن یا مژه ی موقت را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی که از جنس مو می باشند می سازند و آن ها را در میان مژه قرار می دهند. در واقع اکستنشن  مژه فیبرهای مصنوعی می باشد که با کمک چسب مخصوص و طبی به مژه های طبیعی چسبیده می شود. معمولا مژه هایی که در اکستنشن مزه استفاده می شوند اندازه های مختلفی دارند که از 6 میلی متر تا 18 میلی متر می باشد و هر کدام از آن ها یک انحنا و خمیدگی دارند که بر اساس نظر مشتری در اندازه های مختلفت اکستنشن می شود. با انجام درست اکستنشن  مژه چشم ها درشت تر و چند برابر زیبا تر به نظر می آید و به این ترتیب دیگر نیازی نیست از مژه های مصنوعی و یا آرایش زیاد استفاده کنید.

انواع کاشت مژه

به دو روش انجام می شود. این دو روش عبارتند از کاشت دائم ( آرایشگاهی و کلینیکی) و کاشت موقت مژه.

کاشت موقت مژهدر این نوع کاشت با استفاده از مژه های مصنوعی که در نگاه اول تشخیص داده می شوند که مصنوعی می باشند ولی وقتی بر روی مزه کاشته می شود با مژه های طبیعی تفاوت ندارد. در این کاشت از چسب مخصوصی استفاده می شود که ماندگاری موقت دارد و بستگی به پرپشتی مزه ها نیز دارد. به این صورت که اگر مژه های طبیعی کمی داشته باشید می توانید میزان کاشت مژه موقت و مصنوعی خود را زیاد کنید. در کاشت موقت ، مژه های طبیعی حذف نیم شوند بلکه بین مژه های طبیعی و میان ان ها مزه های مصنوعی چسبیده می شوند.

کاشت دائمدر این روش فردی که قصد انجام این کار را دارد باید به مرکزی که از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مجوز را برای این کار را دارد مراجعه کند. در این عمل می توان مزه های کوتاه و کم پشت خود را با لیتیس درمان کرد و انجام این عمل خیلی تخصصی می باشد و باید با دقت توسط فردی که در این زمینه با تجربه و ماهر باشد انجام شود. نکته ای که باید بدانیم این است که هر کسی داوطلب برای این روش نمی باشد و بیشتر افراد به سمت روش کاشت موقت می روند. البته کسانی که از این روش استفاده می کنند و بیماری پوستی داشته باشند باید بعد از معاینه و تجویز پزشک متخصص این کاشت انجام شود. البته آزمایش هایی که توسط دکتر مربوطه تجویز می شوند قبل از انجام کاشت دائم حتما باید انجام شود. در این روش با استفاده از موی سر و آناتومی و زیبایی شناسی توانایی و مهارت هایی هستند که پزشکان متخصص پوست مو در این زمینه دارند و هر کسی قادر به انجام این کار نمی باشد. اگر قصد انجام این کار را دارید باید قبل از عمل داروی انعقاد خون ، مکمل ورزشی و الکل مصرف نکنید. مصرف آنتی بیوتیک ها هم باید زیر نظر پزشک مربوطه مصرف شود.

با توجه به این روش ها متصدی این کار باید تک تک مژه های مصنوعی را به مژه های طبیعی با چسب مخصوص بچسباند. البته باید توجه کرد که این کار باید با حوصله و با دقت انجام شود تا حاصل کار تمیز و با کیفیت باشد. باید در اکستنشن و یا کاشت موقت مژه حتما به طول و رنگ و حالت و ضخامت مژه های طبیعی توجه کنیم تا حاصل کار در اصلاح به ذوق نزند و یا اصلا قابل تشخیص نباشد که مژه ای کاشته شده است یا خیر. بلندی مزه های مصنوعی به فرم و شکل چشم و مزه های طبیعی شما بستگی دارد. ولی باید توجه کرد که نباید 2 برابر طول مزه ی شما بیشتر باشد. اگر بیشتر از این مقدار باشد فانتزی می شود و طبیعی نمی باشد و در این حالت احتمال ریزش را افزایش می دهد. البته در برخی موارد دیده شده است که آرایشگر که ماهر نمی باشد اکستنشن را جوری می کارد که مزه های پلک پایینی به مزه های پلک بالایی می چسبد و این یکی از مواردی می باشد که مزه های طبیعی کنده می شود.
اکستنشن ها باید از مواد با کیفیت و تاریخ مصرف باشند و در بعضی موارد از جنس ابریشم و یا حتی موی انسان نیز می باشد. اگر برای کاشت موقت مزه می خواهید به مرکزی مراجعه کنید و کاشت را انجام دهید نباید انتظار داشته باشد که چند ماه ماندگاری دارد. معمولا با مراقبت و نگهداری از آن می تواند تا 4 تا 6 هفته ماندگاری داشته باشد. ترفندی که برخی از مژه کاران بعد از انجام کاشت مزه انجام می دهند این است که یک برس بعد از این کار بر روی مژه می کشند که باعث می شود استحکام و دوام مژه بیشتر شود. البته باید این برس شخصی باشد و از تمیز بودنش اطمینان حاصل کنید.

عوارض کاشت موقت مژه

اولین چیزی که در اکستنشن مزه اولویت می باشد اکستنشن کار ماهر می باشد. اگر اکستنشن کار شما ماهر نباشد احتمال دارد مژه های پلک بالا و پایین به هم بچسباند و در نتیجه مژه های طبیعی هم بریزند و کنده شود.
همچنین یکی از مواردی که می تواند جزو عوارض این کار باشد ورود چسب به داخل چشمی می باشد که منجر به عفونت چشمی و آلرژی می باشد که این مورد احتمال پایینی دارد زیرا در طول مدت اکستنشن چشمان شما بسته می باشد ولی اگر اکستنشن کار حرفه ای نباشد احتمال این کار نیز وجود دارد. نکته ای که در این باره باید به آن توجه کرد این است که چسبی که برای مژه های شما به کار می رود نباید برای چشمان شما ضرری داشته باشد.
چسب مژه ی مصنوعی می تواند باعث به وجود آمدن التهاب پوست و یا پلک شما شود و همین امر منجر به اگزما و حساسیت می شود. البته این عوارض ممکن است در اولین نوبت نشان داده نشود ولی بعد از اینکه فرد چندین بار این عمل را انجام داد ممکن است دچار مشکل شود. در ضمن برخی از این چسب های بی کیفیت که توسط برخی اکستنشن کار غیر ماهر استفاده می شود حاوی ماده ی سرطان زا می باشد.
در برخی موارد دیده شده است افرادی که به چسب مخصوص مژه حساسیت داشته باشد و دچار عفونت لایه ی نازک بالای چشم شود. معمولا این نوع عفونت بینایی افراد را تهدید نمی کند ولی ممکن است تا مدتی که عفونت ان خوب شود فرد دچار تاری دید شود. این نکته را همیشه قبل از انجام اکستنشن مژه در نظر داشته باشید که مطمئن شوید چسب استفاده شده در مژه های شما به چشمانتان آسیبی نمی زند. بعد از چندین باز استفاده از مژه مصنوعی و اکستنشن مژه به دلیل اینکه فشار زیادی بر روی پیاز مژه وارد می شود ممکن است فرد به مراتب مزه های طبیعی خود را از دست بدهد و دچار ریزش مژه شود. خصوصا در مواردی که مژه تعداد بالا و تراکم بیشتر می باشد و چسبی که استفاده می شود باعث می شود فشار بیشتری به پلک وارد شود.
این نکته ی مهم را فراموش نکنید که نباید بر روی مزه مصنوعی ریمل زد. این به این دلیل می باشد که احتمال ابتلا به عفونت و التهاب شدید را در چشم بالا افزایش می دهد و اگر بعد از اکستنشن مژه با علائمی مانند پرخونی چشم ، خارش پلک ، ترشح از لبه پلک ، درد چشم و قرمزی در لبه ی پلت مواجه شدید باید هر چه سریعتر اقدام به برداشتن آن کنید. معمولا  کاشت مژه در فردیس و اکستنشن مژه به وسیله ی چسب های مخصوص و بسیار قوی انجام می شود که به راحتی قابل کندن نیستند و این احتمال وجود دارد که عوارضی مانند تغییر رنگ پلک در ناحیه ی اطراف چشم و خصوصا تیره شدن رنگ پوست در ناحیه ی پلک به وجود آید.
برای کاشت مژه در فردیس کرج به سایت ما مراجعه کنید

استفاده از مژه مصنوعی

اگر قصد دارید برای یک الی دو شب و یا مدت خیلی کمی چشمان زیبایی با مزه داشته باشید می توانید از مژه های مصنوعی استفاده کنید ولی در این باره باید توجه کنید که مژه های مصنوعی باید علاوه بر اینکه با کیفیت باشند چسبی که برای چسباندن ان ها به مژه را انتخاب می کنید نیز با کیفیت و استاندارد باشد که به چشمانتان آسیبی نرساند. اگر در زندگی روزمره ی خود با شوینده ها و یا پاک کننده ها سر و کار دارید و کاشت مزه انجام دادید باید توجه داشته باشید که اگر در فضای کوچکی مانند حمام و یا دست شویی باشید و این مواد با چسب مژه ی مصنوعی ترکیب می شوند باعث به وجود آمدن گاز های خطرناکی مانند کلر می شوند که برای سلامت دهان و چشم و مژه مناسب نیست و منجر به اتفاقات خطرناکی از جمله التهاب و عفونت در ناحیه ی چشم افراد می شود.