علمی و پزشکی

آغاز به کار بخش اورژانس بیمارستان غدیر

بخش اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش سرخط نیوز دکتر علیرضا زالی در حاشیه بازدید از اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر واقع در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش که از صبح امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: پس از افتتاح بیمارستان غدیر با حضور رییس جمهوری در روز عید غدیر خم، اورژانس این بیمارستان به صورت رسمی و عملیاتی از صبح امروز با ۶٨ تخت فعال در مدار ارایه خدمت قرار گرفت.

به گفته وی اورژانس بیمارستان غدیر با حمایت و پشتیبانی معاونت توسعه و مدیریت منابع، معاونت درمان دانشگاه و تلاش کادر بیمارستان خدمت رسانی را آغاز کرد.

زالی از پذیرش ۲۲ بیمار از صبح امروز در اورژانس بیمارستان غدیر خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این بخش از بیمارستان غدیر ۳۰ تا ۴۰ درصد نسبت به ادوار گذشته پذیرش بیمار اورژانسی افزایش داشته باشد، به طوری که ماهانه بالغ بر ۱۰ هزار بیمار از این بخش خدمت دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دیگر مزایای این بخش از بیمارستان غدیر را وجود امکانات و فضای مناسب تشخیصی و درمانی دانست و گفت: اورژانس بیمارستان به بخش سی تی اسکن، آزمایشگاه، رادیولوژی، تصویربرداری و تمامی خدمات پاراکلینیک و درمانی مجهز است. در کنار این عوامل حضور تیم اورژانس اعم از پزشکی، پرستاری و تیم‌های پشتیبانی منجر خواهد شد که این بخش از بیمارستان غدیر میزبان تعداد بیشتری از بیماران باشد.

وی ادامه داد: تاکنون ۶۷ هزار بیمار در واحدهای کلینیکی درمانگاه، ۱۰۷ بیمار در مرکز اطفال و ۱۱۷ بیمار در مرکز پوست ویزیت شده‌اند. به تدریج با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی بخش‌ها به بیمارستان جدید منتقل خواهد شد و سعی می‌شود فرآیند انتقال همراه با پشتیبانی لازم بدون خلل در روند خدمت رسانی به بیماران همراه باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  زالی در پایان اظهار کرد: اگر بیماری از طریق نظام ارجاع به سیستم درمانگاهی این بیمارستان انتقال داده شود همچون سایر مراکز خدمات را رایگان دریافت می‌کند.

انتهای پیام

نشر علمی پزشکی

به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، می‌خواهم با ارائه مطالبی که بر اساس پژوهش‌های روز و رویکردهای معتبر تهیه شده‌اند، به شما در درک بهتر و مدیریت بهتر سلامتی کمک کنم.