استان ها

اتصال ۲ روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت

سرخط نیوز/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از اتصال دو روستای استان در شهرستان‌های رودبار جنوب و جیرفت به اینترنت پرسرعت و تکمیل پوشش شهر اندوهجرد شهرستان کرمان خبر داد.

حسین ساجدی‌فر امروز، ۲۲ مهرماه در جمع خبرنگاران از احداث سایت جدید در روستای مختارآباد بخش مرکزی شهرستان رودبار جنوب با ۳۴۳ خانوار و جمعیتی معادل ۱۲۲۱ نفر و ارتقاء تکنولوژی سایت روستای عنایت‌آباد بخش مرکزی شهرستان جیرفت با ۲۰۱ خانوار شامل ۷۱۹ نفر جمعیت در هفته‌ گذشته خبر داد و اظهار کرد: ارتقاء و احداث سایت‌های یادشده با اعتباری معادل ۹۵ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات صورت پذیرفته است.

او افزود: ارتقاء تکنولوژی و احداث سایت‌های مزبور بهره‌مندی مجموع ۵۴۴ خانوار از ساکنین روستاها با جمعیتی معادل ۱۹۴۰ نفر را در بر داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های اداره‌کل ارتباطات استان و همراهی اپراتور ایرانسل، مشکل پوششی شهر اندوهجرد شهرستان کرمان نیز برطرف شد و با احداث یک سایت جدید و تمام‌تکنولوژی، ساکنین محترم محله گودیز آن شهر نیز از نعمت ارتباطات با کیفیت بهره‌مند شدند.

انتهای پیام