اقتصادی

اجازه خروج کاغذ تحریر از چرخه دولتی را نمی‌دهیم

سرخط نیوز/مازندران مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران خطاب به دلالان کاغذ در کشور، گفت: اجازه خروج کاغذ تحریر از چرخه دولتی را نمی‌دهیم.

به گزارش روابط عمومی صنایع چوب و کاغذ مازندران، امید نیک‌نژاد، اظهار کرد: با توجه به همه فشارهای موجود برنامه تولید تحریر نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

وی افزود: امسال به‌رغم قطع برق و گاز تا پایان سال بیش از ۴۰ هزار تن تولید کاغذ خواهیم داشت.

نیک‌نژاد با تاکید بر اینکه برای سال آینده تولید کاغذ در مازندران را به ۶۰ هزار تن می‌رسانیم، تصریح کرد: در تاریخ چوب و کاغذ مازندران این تولید کاغذ تحریر ns بی‌نظیر خواهد بود.

وی همچنین از آمادگی رفع نیاز ۹۰ درصدی کاغذ تحریر کتب درسی را در سال آینده خبر داد و گفت: آمادگی عقد تفاهم نامه ۱۵ هزارتن کاغذ تحریر مورد نیاز ناشران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داریم.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران به دلالان کاغذ هشدار داد و گفت: تا زمانی که بنده در این مجموعه باشم اجازه خروج کاغذ تحریر از چرخه دولتی به دلالی و سوق دادن آن را به بازار آزاد و یا تعطیلی تولید این کالای استراتژیک مورد نیاز کشور را نخواهم داد.

این مسئول تصریح کرد: یکسال اخیر با همه مشکلات موجود با چنگ و دندان و خون دل خوردن این دست آورد بزرگ را حفظ کردیم و سال آینده میوه این زحمت همکاران متخصصم  برای کشور و مجموعه شیرین خواهد بود.

نیک‌نژاد یادآور شد: معتقدم عشق به میهن و سربلندی واعتلای آن حلال همه مشکلات موجود است، امیدوارم دست‌های پیدا و پنهان مقابله با این امر خطیر از دامان سالم فرهنگ، نشر و اقتصاد کشور قطع گشته و بتوانیم تولید تحریر را بدون دغدغه به حداکثر برسانیم.

وی از اهتمام دولت نیز قدردانی کرد و گفت: این گام بلند رسیدن به خودکفائی در کاغذ تحریر مرهون دستور شخص رئیس جمهوری و جلسات متعدد معاون اول ایشان و حمایت تخصصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از همه کسانی که در این مسیر با اعتماد خود این راه را هموار کردند؛ قدردانم.

انتهای پیام