اجرای تئاتر خیابانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میزبان بازدیدکنندگان است که یکی از این برنامه‌ها، اجراهای متعدد تئاتر خیابانی در محل پل آزادی است که به‌همت معاونت فرهنگی مجموعه برگزار می‌شود.

به گزارش سرخط نیوز٬ حمیدرضا صفار٬ مسئول اجرایی ویژه‌برنامه همایش تئاتر خیابانی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توضیح داد: در ایام نوروز ۱۴۰۲ در فضای باز موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ دوم تا یازدهم فروردین از ساعت ۱۳ الی ۱۸، گروه‌های نمایشی به اجرای برنامه‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌پردازند.

وی ادامه داد: اغلب هنروران این گروه‌ها از دانشجوها و فعالان عرصه تئاتر و نمایش هستند که نمایشنامه‌هایی را با نگاهی به مقوله عید نوروز در دوران جنگ تحمیلی به‌جهت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم عزیز اجرا می‌کنند.

صفار با اشاره به جذابیت تئاتر خیابانی برای مخاطبان موزه افزود: این اجراها که در مقابل در ورودی تالارهای موزه انجام می‌شود به یک ایستگاه فرهنگی تبدیل شده و نسل جوان و نوجوان ارتباط خوبی با این نمایش‌ها برقرار کرده است.

مسئول اجرایی ویژه‌برنامه همایش تئاتر خیابانی در پایان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری تئاتر خیابانی اظهار امیدواری کرد که با همت مسوولان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این اتفاق فرهنگی در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل