اقتصادی

ارسال بیش از ۳۸۰ هزار پیامک مدیریت مصرف برق به مشترکان اهواز

سرخط نیوز/خوزستان سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از ارسال بیش از ۳۸۰هزار پیامک مدیریت مصرف به مشترکان برق در اهواز خبر داد.

علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با سرخط نیوز، اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت مشترکان برق جهت صرفه‌جویی و با رصد لحظه‌ای به منظور تحقق اهداف طرح‌های مدیریت مصرف برق بویژه از نیمه دوم خردادماه بیش از ۳۸۰ هزار پیامک به مشترکان در اهواز ارسال شده است.

وی افزود: از زمان آغاز طرح پاداش صرفه‌جویی با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اعم تبلیغات میدانی، بیلبوردها، برگزاری جلسات با شهروندان، استفاده از ظرفیت ادارات و تریبون‌های نماز جمعه و مساجد تلاش شده است اطلاع رسانی کاملی به شهروندان و مشترکان انجام  شود.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی گفت: طرح پرداخت پاداش تا پایان شهریورماه ادامه دارد و مطابق مصوبه وزیر نیرو مشترکان خانگی به ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی نسبت به سال گذشته ۲۰برابر تعرفه منطقه خود پاداش دریافت می‌کنند و این طرح شامل تمام مشترکان بخش خانگی است.

شکرخدایی ادامه داد: تعداد پیام‌های ارسالی در بخش خانگی ۳۶۰ هزار، در بخش اداری و صنعتی بیش از ۱۹ هزار و در بخش کشاورزی بیش از ۲ هزار پیامک به مشترکان در راستای مدیریت مصرف و صرفه‌جویی ارسال شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پایداری شبکه با همکاری مردم و تلاش همکاران صنعت برق استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام