بین الملل

از لگد کی‌روش به چشمی و پنالتی جنجالی تا درگیری شدید ساپینتو با مربی گل‌گهر سیرجان+تصاویر

مرور اتفاقات بازی رفت استقلال و گل‌گهر سیرجان

بازی رفت تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان با حواشی متعددی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۶:۴۵ فردا در ورزشگاه آزادی با هم دیدار خواهند کرد. 

دو تیم تا به حال ۹ بازی با هم برگزار کرده‌اند که استقلال ۸ و گل‌گهر یک بار برنده شده‌اند و هیچ یک از بازی‌های دو تیم با تساوی همراه نشده است. دیدار رفت دو تیم نیز با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید که حواشی متعددی به شرح زیر داشت:

عزیزبک آمانوف که این روز‌ها در استقلال نیست در روز غیبت ۷ بازیکن استقلال برای نخستین بار در لیست تیمش قرار گرفت، اما وارد زمین نشد.

برخورد ریکاردو ساپینتو و امیر قلعه‌نویی گرم و صمیمی بود و این دو قبل از شروع بازی برای دقایقی با هم صحبت کردند.

گل‌گهر سیرجان

لگدی که کی‌روش استنلی دقیقه ۱۲ به روزبه چشمی زد کلید درگیری‌های دو تیم بود و به دنبال این اتفاق درگیری میان بازیکنان شکل گرفت.

تکل خشن محمد خدابندلو روی پای مهدی قائدی اعتراض بازیکنان و کادرفنی استقلال را به دنبال داشت.

گل‌گهر سیرجان

بازی با تساوی یک بر یک در جریان بود که در آخرین لحظات داور خطای امین قاسمی نژاد روی صالح حردانی را داخل محوطه جریمه دانست و اعلام پنالتی کرد تا جنگ تمام عیاری بین نیمکت‌های دو تیم شکل بگیرد.

گل‌گهر سیرجان

عوامل گل‌گهر معتقد به بیرون بودن خطا در خارج از محوطه جریمه بودند و استقلالی‌ها که نمی‌خواستند رأی داور عوض شود هم با کمک داور و داور وارد گفت‌وگو شدند. در این میان داور پس از آنکه نکاتی از سوی داور چهارم به وی گفته شد ریکاردو ساپینتو را با کارت قرمز مواجه کرد. سرمربی پرتغالی استقلال به شدت از این تصمیم عصبانی شد و به سمت داور چهارم و سعید الهویی مربی گل‌گهر رفت تا با آنها برخورد کند اما بیژن طاهری و چند نفر دیگر از اعضای کادرفنی استقلال، ساپینتو را به بیرون از زمین هدایت کردند. الهویی هم با حرف‌هایی که داور چهارم به عرب براقی زد با کارت قرمز زمین را ترک کرد.

گل‌گهر سیرجان

گل‌گهر سیرجان

نکته قابل توجه این بود که در میان این همه درگیری امیر قلعه‌نویی وارد کارزار نشد و تنها نظاره‌گر بود،‌ او پس از گلی که کوین یامگا به ثمر رساند سری به نشانه تأسف تکان داد.

گل‌گهر سیرجان

انتهای پیام/