ورزشی

اعزام تیم ملی فوتبال الکترونیک به جام ملت‌های آسیا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری نخستین جلسه کارگروه فوتبال الکترونیک در فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون گفت: با توجه به برگزاری دور نخست مسابقات فوتبال الکترونیک همزمان با بازی‌های جام ملت‌‎های آسیا ۲۰۲۳ قطر تحت عنوان AFC eASIAN CUP 2023، تیم ملی ایران نیز به عنوان یکی از ۲۴ کشور حاضر در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به مهم بودن موضوع، نخستین کارگروه فوتبال الکترونیک در فدراسیون تشکیل شد تا مقدمات لازم را جهت انتخاب بازیکنان و اعزام تیم ملی بررسی و انجام دهیم. بر همین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک فدراسیون در هفته آتی و با محوریت فدراسیون برگزار خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: در این مسابقات که بر رویconsole PS5 و با استفاده از eFootball 2024 video game برگزار خواهد شد، تعداد ۱۲۸ بازیکن حرفه‌ای و منتخب استان‌های سراسر کشور که دارای بالاترین امتیازات در رتبه‌بندی کشوری هستند با یکدیگر به رقابت کرده و نفرات برتر به عنوان نماینده تیم ملی ایران در بازی‌های جام ملت‌‎های آسیا ۲۰۲۳ قطر حضور خواهند داشت.

ممبینی در پایان گفت: اطلاعات تکمیلی مسابقات مذکور، از طریق سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.