ایران – قطر برای قلعه‌نویی و کی‌روش حیثیتی است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره مصاف ایران و قطر و تقابل قلعه‌نویی و کی‌روش گفت: این بازی برای قلعه‌نویی و کی‌روش حیثیتی است و می‌خواهند از اعتبار خودشان دفاع کنند.

سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن سابق تیم ملی در گفت‌وگو با سرخط نیوز، درباره عملکرد تیم ملی ایران مقابل اردن اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و به نظرم میل تهاجمی تیم ملی زیاد شده است و این یک اتفاق خوب است.

اردنی‌ها به راحتی مدافعان ایران را دریبل می‌زدند

او ادامه داد: باید بگویم عدم تمرکز در خط دفاع مشهود است؛ به نحوی که مهاجمان اردن به راحتی مدافعان ما را دربیل می‌کردند و اگر کمی با دقت بودند، می‌توانستند به پیروزی هم برسند. خوبی بازی‌های دوستانه این است که نقاط ضعف و قوت شناسایی می شود.

فریبا: شانس آوردیم حریفمان اردن بود!

سیدصالحی افزود: ما در این بازی روی ضدحمله غافلگیر شدیم و اشتباهات بچه‌گانه زیادی داشتیم. کادرفنی تیم ملی باید ساختار دفاعی تیم را درست کند و در این راه باید ممارست بیشتری صورت بگیرد.

تیم قلعه‌نویی تهاجمی است اما تیم کی‌روش تدافعی بود

بازیکن سابق تیم ملی درباره عملکرد زوج طارمی و آزمون در خط حمله بیان کرد: طارمی و آزمون در چند سال اخیر به خوبی همدیگر را پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند بهترین عملکرد را داشته باشند. به نظر می‌رسد کادرفنی تیم ملی و قلعه نویی بیشتر دوست دارند حمله کنند اما زمان کی‌روش بیشتر به دنبال دفاع کردن بودیم.

ایران – قطر برای قلعه‌نویی و کی‌روش حیثیتی است

او درباره تقابل تیم ملی با قطر و کی روش در فینال تورنمنت چهارجانبه تصریح کرد: تیم ملی قطر در بازی‌های دوستانه تمرکز لازم را نداشته و افت فاحشی داشته است. این بازی برای قلعه‌نویی و کی‌روش حیثیتی است و می‌خواهند از اعتبار خودشان دفاع کنند. مقابل قطر باید کمتر اشتباه داشته باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سیدصالحی درباره تعطیلی های مداوم لیگ برتر گفت: مسابقات لیگ باید باصلابت تر برگزار شود. امیدوارم در آینده مسابقات با نظم بیشتری برگزار شود. تعطیلی‌های زیاد منجر به فرسایشی شدن بازی‌ها می‌شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل