بازی با تیم های بزرگ درتوان ما نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رحمان رضایی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن گفت: تورنمنت خوبی بود. تیم‌های خوبی که در قد و قواره خودمان در آسیا هستند، در این تورنمنت حضور داشتند. توانستیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و بازیکنان را محک بزنیم. مطمئنا تیم مشکلاتی در این دو بازی داشته ولی به نظرم برد این بازی‌ها خیلی مهم بود.

مربی تیم ملی فوتبال افزود: تیم اردن را سال‌ها به این شکل نمی‌تواسنتیم ببریم. ۳ بر یک، نتیجه خیلی خوبی بود. فینال هم که با قطر، بازی بی نقص و خیلی خوبی بود. بچه‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از نظر نتیجه‌گیری هم خوب بودیم و کارمان تکمیل شد.

وی در خصوص نداشتن بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ ادامه داد: حریف بزرگ نیاز به بودجه بیشتری دارد. فکر می‌کنم در توان تیم ملی ایران نیست. مردم قیاس می‌کنند و حق دارند. انتقادی است که می‌تواند از نظر بازی‌های دوستانه باشد ولی نیاز به بودجه سنگین دارد. فدراسیون حداقل باید دو سه میلیون دلار داشته باشد تا بتوانیم مثل ژاپن و کره جنوبی و استرالیا با حریفان قدرتمند بازی کنیم.

رضایی با اشاره به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی خاطرنشان کرد: متأسفانه مصدومیت بدی بود. امیدوارم هرچه سریع‌تر به تیم خودش و تیم ملی برگردد. این‌طور که دکتر می‌گوید و بر اساس تست‌هایی که گرفته شده، از ناحیه رباط صلیبی است. هنوز آزمایش دقیق نگرفته‌اند.

خروج از نسخه موبایل