برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

بهترین فیلم طنز جدید خارجی

امسال پر از فیلم جذاب از ژانرهای مختلف و کارگردانان مشهوری مانند وس اندرسون است. در میان این آثار کمدی های فیلم حضور پررنگی دارند. اگر دنبال دانلود فیلم جدید هستید در زیر بهترین طنز و کمدی های خارجی فیلم 2023 را به شما معرفی می کنیم، این فیلم ها انواع سلیقه ها را پوشش می دهند و ساعات خوشی را برای شما فراهم می کنند.

بهترین فیلم های کمدی جهان | فیلم کمدی خارجی دوبله فارسی بدون سانسور جدید

بهترین کمدی های خارجی و فیلم سال 2023

فیلمA Guardians of the Galaxy جلد. 3- بهترین طنز فیلم 2023

لیست بهترین کمدی های خارجی فیلم 2023 را با جدیدترین اثر جیمز گان، قسمت سوم Guardians of the Galaxy آغاز می کنیم. فیلمA Guardians of the Galaxy جلد. 3 دومین فیلم از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است که ادامه ماجراهای نگهبانان کهکشان را این بار بدون گامورا روایت می کند.در سرتاسر فیلم، طنز بی نظیر جیمز گان که در دیگر آثار ابرقهرمانی او نیز وجود دارد، شما را می خنداند و اوقات خوشی را سپری می کند.

از صدای فراگیر با نوارهای صوتی DJland لذت ببرید: انواع نوارهای صوتی را بخرید

تماشای قسمت سوم Guardians of the Galaxy دو ساعت و 30 دقیقه زمان می برد. دیزنی بیش از 250 میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه کرد که 843 میلیون دلار از سینماهای سراسر جهان به ارمغان آورد. درست مانند قسمت های قبلی Guardians of the Galaxy، کریس پرت در نقش Star-Lord و Dave Bautista نقش دراکس را بازی می کنند. از دیگر ستاره های این فیلم می توان به بردلی کوپر و وین دیزل اشاره کرد که به ترتیب صداپیشگی Rocket و Groot را بر عهده داشتند.

معرفی بهترین کمدی خارجی فیلم 2023-فیلم Asteroid City

دو سال پس از The French Report، وس اندرسون فوق‌العاده با کار جدیدش، شهر سیارک‌ها، بازمی‌گردد تا طرفدارانش بتوانند بار دیگر نیم‌ساخت‌های خراشیده و دنیای کودکانه فیلم را ببینند. فیلم Asteroid City داستان نویسنده ای را روایت می کند که مشغول نوشتن یک داستان جذاب است.تمرکز اصلی این داستان روی شخصیتی به نام آگی اشتاین بک با بازی جیسون شوارتزمن است که به تازگی همسرش را از دست داده است.

داستان شهر سیارکی فیلم در ابتدا ساده به نظر می رسد، و وس اندرسون سعی می کند آن را چندین بار در فیلم به روش های مختلف بیان کند. با این حال، فیلم با موضوعات اساسی مانند دلیل و هدف زندگی در عین سادگی سروکار دارد. درست مانند کارهای قبلی این نویسنده و کارگردان، ستاره های هالیوود زیادی را در شهر سیارکی می بینیم. اسکارلت جوهانسون نقش یک ستاره محبوب به نام مج کمپبل را بازی می کند. فیلم Asteroid City با بازی جفری رایت در نقش نابغه آمریکایی، برایان کرانستون، ادوارد نورتون و البته تام هنکس فوق العاده.

فیلم The Blackening-بهترین کمدی خارجی فیلم 2023

فیلم The Blackening داستان هفت دوست در یک سفر آخر هفته را روایت می کند که توسط یک قاتل گرفتار می شوند و تصمیم می گیرند از دانش خود در مورد فیلم ترسناک برای رهایی از این مخمصه استفاده کنند، اما این کار آسانی نخواهد بود.کارگردانی این اثر بر عهده تیم استوری بوده که احتمالا او را به عنوان کارگردان فیلم Fantastic Four و Taxi می شناسید. از دیگر عوامل ایجاد این کمدی ترسناک فیلم نویسنده آن Devin Perkins است که سابقه نویسندگی چندین قسمت از سریال Brooklyn 99 را دارد.او در فیلم نقش شخصیتی به همین نام را بازی کرد. امتیاز متای این فیلم در زمان نگارش در وب سایت متاکریتیک 69 است.

فیلم Beau Is Afraid – بهترین کمدی خارجی فیلم 2023

آری استر را یکی از کارگردانان برجسته ده سال اخیر می دانند. در سال 2018، او با فیلم ترسناک فیلم Heritary سروصدا کرد و یک سال بعد دوباره طعم موفقیت را با فیلم Midsommar چشید. کار جدید او، فیلم Beau Is Afraid، یک کمدی-درام ترسناک با بازی خواکین فینیکس است. فیلم Bo Is Scared داستان مردی به نام بو را روایت می کند که به طور ناگهانی از مرگ مادرش مطلع می شود و به همین منظور سفری سورئال و پر از اتفاقات سرگرم کننده و هیجان انگیز را آغاز می کند.میانگین امتیاز این فیلم در وب سایت IMDB در حال حاضر 6.8 از 10 است.

فیلم Renfield – بهترین طنز و کمدی فیلم 2023

نیکلاس کیج در دو سال اخیر زمان زیادی را در سینما گذرانده و در آثار جذابی مانند فیلم Pig بازی کرده است. جدیدترین اجرای این ستاره مربوط به فیلم Renfield است که اثری در ژانر ترسناک است و پیچشی طنز دارد. نیکلاس کیج در این فیلم نقش کنت دراکولا را بازی کرد.

داستان فیلم رنفیلد حول محور خدمتکار دراکولا، رنفیلد است که تصمیم گرفته از دست دراکولا رها شود و بدین ترتیب با چالش های زیادی مبارزه می کند تا هویت جدید خود را در دنیای مدرن بیابد. جالب است بدانید که شهره آغداشلو در نقش یکی از شخصیت های اصلی این فیلم بازی می کند. فیلم Renfield یکی از بهترین کمدی های خارجی فیلم سال 2023 است که می تواند یک ساعت و نیم شما را سرگرم کند.

بلک بری فیلم
امروزه کمتر کسی بلک بری و تلفن های همراه آن را به یاد می آورد، اما زمانی میلیون ها نفر از گوشی های این شرکت استفاده می کردند.بلک بری فیلمA در عرض دو ساعت به شکلی جالب و با طنز داستان ظهور، موفقیت و افول شرکت بلک بری را روایت می کند. این اثر اخیرا پخش شد و توانست نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. مت جانسون علاوه بر کارگردانی فیلم، نویسندگی فیلم را نیز برای این اثر به عهده داشت و یکی از نقش های اصلی فیلم فیلم را بازی کرد. امتیاز متای این فیلم در حال حاضر 80 است.

خرس کوکائین فیلم
فیلمA Cocaine Bear آخرین اثر پیشنهادی ما در لیست بهترین طنز و کمدی خارجی فیلم 2023 است. فیلمA بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است که در آن یک خرس سیاه به دلیل اشتباه محموله ای به ارزش 14 میلیون دلار کوکائین را می بلعد. از یک قاچاقچی مواد مخدر از بازیگران این فیلم می توان به کری راسل، الدون ارنریچ و البته رائه لولیتا فوق العاده اشاره کرد. جالب است بدانید که بودجه تولید این فیلم 35 میلیون دلار و میزان فروش فیلم در سینماهای سراسر جهان بیش از 87 میلیون دلار است که نشان از موفقیت فیلم دارد.