برترین های کسب و کارعمومی

بهترین پارچه برای لباس کار

هر تیم به دلایل مختلف برای کارکنان، مسئولان یا هواداران خود لباس تهیه می کند که نیاز به تهیه پارچه خود دارد، به نوعی مانند لباس واحد برق. روش دوخت، نوع پارچه، وزن پارچه، رنگ پارچه، همه اینها را باید با دقت بررسی کرد.

چه کیت هایی به لباس فرم نیاز دارند؟

این مجموعه ها ممکن است شامل ارتش یک کشور، اداره، موسسات، احزاب، باشگاه های ورزشی، حامیان یک حزب یا جنبش فکری، کارخانه ها و آتش نشانان باشد. مجتمع های پزشکی، سایت های صنعتی، معادن، شرکت های خصوصی و دولتی، دانشجویان مراکز آموزشی و مدارس، رستوران ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ و …. نیز از جمله این مجموعه ها هستند.

اهمیت لباس یا لباس کار برای یک سازمان یا موسسه

با توجه به عنوان، این امر به دلایلی از جمله الزامات قانون، تمایز پرسنل از یکدیگر، رعایت مسائل بهداشتی، حفظ سلامت کارکنان و کارگران با پوشش خاص، نظم، اصول مدیریت، کنترل و ایجاد انضباط، تفکیک پرسنل از هر دسته، شناسایی تخصص افراد و سایر موارد ذکر شده.
جدای از این موارد، لباس فرم برای هر مجموعه یا دسته ای می تواند با مزایایی مانند استفاده تبلیغاتی و نمایشی، ایجاد حیثیت کاری، افزایش اعتماد به آن موسسه و ایجاد احساس مسئولیت در افراد همراه باشد.لباس کارکنان که در جامعه به یکنواخت معروف است باید با توجه به اهداف سازمان، اقلیم و آب و هوای محیطی، محیط کار با در نظر گرفتن مسائل ایمنی و بهداشتی، خطرات احتمالی در محیط کار و حفظ محیط کار تهیه شود. شخصیت

چه پارچه ای برای لباس کار و یکنواخت مناسب است پارچه و مشخصات لباس کار

سفارش لباس کار یا یونیفرم معمولا به تولیدی لباس کار پوشاک و گلدوزی ها داده می شود. اما چه نوع پارچه و چه رنگی برای دوخت لباس شخصی مناسب تر است؟ واضح است که پارچه لباس کار مردانه یا زنانه کار مناسب برای محیط معدن باید تفاوت هایی با پارچه لباس کار در مغازه داشته باشد.

بهترین پارچه برای لباس کار

روانشناسی رنگ پارچه

رنگ لباس فرم بسیار مهم است و باید با توجه به موارد ذکر شده، رنگ لوگو و برند مجموعه، سرد یا گرم بودن محیط و حتی رده های جنسیتی و شغلی انتخاب شود. بهتر است به هر کدام از پارچه های به کار رفته در لباس فرم بیشتر توجه شود.

1. پارچه ترگال ساده
پارچه ترگال ساده با وزن تقریبی 240 گرم و عرض 150 سانتی متر برای مدرسه و مهدکودک، لباس اداری، لباس کارکنان سازمانی، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.کیفیت این پارچه شامل بیش از صد رنگ به همراه نمونه مشابه پارچه تار است که هر مجموعه ای می تواند با توجه به سلیقه و معیارهای مشخص شده رنگ مورد نظر را از این پارچه ارزان انتخاب کند. در قیمت گذاری پارچه ترگال و کجاراه، رنگ پارچه به دلیل هزینه رنگرزی مواد اولیه یکی از معیارهای مهم است، بنابراین رنگ های روشن و متوسط ​​قیمت کمتری نسبت به رنگ های سیر دارند.

2. پارچه ویسکوز پلی استر
پارچه ترگال کجراه به قدری در صنعت پوشاک استفاده می شود که به پارچه خیاطی معروف است. پارچه کگره با این الیاف دارای ارزش حرارتی 280 گرم بوده و به دلیل ضخامت بیشتر از استحکام کششی بالاتری نسبت به ترگال معمولی برخوردار است.

همچنین این پارچه برای دانش آموزان در مناطق سردسیر، لباس کار برای کارمندان بدون جرقه، لباس کار در محیط های غیر خطرناک، مانتو کارکنان زنانه، شلوار کارکنان، کارکنان آشپزخانه، مراکز خرید بزرگ و … بسیار مفید است. . قیمت این پارچه نسبت به ترگال همرنگ آن کمی بالاتر است اما بدون شک به صرفه ترین پارچه برای دوخت لباس های یک تکه و دو تکه است. هنگام خرید عمده از نماینده فروش پارچه در مورد «ثبات رنگ پارچه در شستشو» سوال کنید.پارچه ترگال ساده و پیچ خورده به صورت چاپی نیز موجود است که به عنوان مثال در لباس نظامی طرح پلنگی یا خال خالی برای لباس مدارس استفاده می شود.
لازم به ذکر است که از دو پارچه فوق به عنوان اکسسوری لباس نیز استفاده می شود.

3. پارچه لباس کار 30-70
دو نوع پارچه جناغی نخی 370 وجود دارد که هر دو به نام 30-70 شناخته می شوند.
• پارچه کجراه 30% پنبه و 70% پلی استر می باشد
• پارچه کجراه 70% پنبه و 30% پلی استر می باشد
در هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید و مراقب رازهایی باشید که تولیدکنندگان و فروشندگان پارچه به شما نمی گویند.
برخی از کارخانه ها نیز این پارچه را با درصد 20-80 تولید می کنند، یعنی. 80% پنبه و 20% پلی استر.
توجه داشته باشید که وزن متوسط ​​این نوع پارچه بین 300 تا 480 گرم است و در هنگام خرید پارچه را طبق سفارش سازمان مورد نظر تهیه کنید.

پارچه لباس کار می تواند الیاف طبیعی خالص یا الیاف مصنوعی یا مخلوطی از هر دو باشد.
اگر از مزایای الیاف طبیعی به خصوص پنبه اطلاع داشته باشید، واضح است که هر چه درصد پنبه در پارچه بیشتر باشد، کیفیت پارچه نیز بالاتر است.همانطور که می دانید هر چه درصد پنبه بیشتر باشد تبادل حرارتی بدن با محیط بهتر می شود و طبیعتاً فرد کمتر عرق می کند. پارچه نخی در جلوگیری از پرتاب جرقه به لباس واکنش بسیار خوبی دارد و در صورت پرتاب جرقه به لباس کارگر به دلیل وجود پنبه از سوراخ شدن آن جلوگیری می کند. برای لباس کارمندانی که در محیط گرم کار می کنند به خصوص در مناطق جنوبی، مجتمع های نفتی، سایت های گاز، جوشکاری، پالایشگاه ها، سنگبری ها و … بهتر است از پارچه نخی استفاده شود.

4. پارچه کجراه 100% پنبه است
این نوع پارچه (پارچه لباس کار) در بازار با نام های پاکویی یا پاکویی نیز شناخته می شود و برخی آن را به عنوان پارچه نسوز معرفی می کنند.
پارچه 100% نخی برای کارهای سنگین و خطرناک و یا برای لباس کار در محیط های بسیار گرم مناسب است.
به طور کلی در هنگام خرید پارچه های نخی به این توجه کنید که آیا پارچه رسوب دارد یا در مراحل ساخت رسوب گرفته شده است. در صورتی که پارچه بارندگی داشته باشد باید به نسبت مقدار آن 5 سانتی متر نقش و نگارها را افزایش داد تا پس از شستن لباس تنگ نشود.

5.پارچه پنبه ای
پارچه‌های کتانی ساده یا نخی در معادن، بخش‌های برق یا بخش‌های گاز بسیار محبوب هستند. لباس زیر نخی ماده ای است که در برابر پارگی یا خطرات احتمالی برای فرد بسیار مقاوم است. هنگام خرید لباس زیر نخی، از نمک زدن یا نبودن آن مطلع شوید.

6. پارچه ایرانی
پارچه پرشین که به آن پارچه مکانیکی نیز می گویند، پارچه ای ضد چروک است که حتی پس از شستشو نیز تغییر رنگ نمی دهد. برای لباس اداری کارمندانی که هر روز صبح وقت اتو کشیدن ندارند بهتر است از پارچه ایرانی استفاده کنید. از آنجایی که این پارچه اندام را نشان نمی دهد، در بیشتر موارد برای کت پرسنل زنانه متناسب با حجاب دوخته می شود.

7. انواع پارچه لباس کار فاستونی
فاستونی شیک ترین پارچه لباس کار یا یونیفرم کارمندان ادارات شرکت ها، ادارات، شهرداری ها و بانک ها می باشد. در خرید پارچه فاستونی باید به درصد پشم دقت کرد. با توجه به قیمت، سازمان ها معمولا از پارچه های غیر پشمی برای کت و شلوارهای فرم مردانه استفاده می کنند. سرعت خرید و فروش پارچه فاستونی در انواع مختلف تفاوت چشمگیری دارد و همه اینها به بودجه آن سازمان بستگی دارد.

8. پارچه تترون برای لباس کار
پارچه تترون در 5 عرض هر کدام متناسب با الگوی دوخت تهیه و مونتاژ می شود. این پارچه در انواع رنگ ها از پوشش لباس زنانه سازمان گرفته تا پیراهن کارمندان مرد استفاده می شود.

9. پارچه برای پیراهن
پارچه های چک شده و راه راه با سه نوع پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه ای و پنبه ای به عنوان پارچه اصلی یا هزینه کار لباس فرم استفاده می شود و عموماً توسط تولید کنندگان لباس برای لباس فرم مدارس یا جشن های یک روزه استفاده می شود.

10. پارچه های بافتنی
پارچه های بافتنی در انواع مختلف برای تی شرت های فست فود، هواداران تیم های ورزشی، لباس های ورزشی باشگاهی و … نیز مناسب است. شلوارک، لباس ورزشی و تی شرت های تبلیغاتی معمولا از تریکو ساخته می شوند.

11. پارچه های دیگر
در مواردی مانند اطفاء حریق، کار با مواد شیمیایی، محیط های کاری که احتمال انفجار وجود دارد، افرادی که در معرض تشعشعات خطرناک هستند و … پارچه های ضد تشعشع، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر حرارت و حتی ضد آب تولید می شود. در اینجا جایی برای آنها وجود ندارد.

تخصص در انتخاب پارچه و فروش
پارچه فروشی های خرده فروشی و عمده و از همه مهمتر تولیدکنندگان پوشاک و پوشاک برای موفقیت در کسب و کار، بهتر است از انتخاب پارچه برای لباس کار و لباس فرم آگاه باشند.آنها حتی باید به مشتریان و طرفین خود مشاوره دهند. مدیران هر مجموعه باید سلیقه شخصی خود را کنار بگذارند و بر انتخاب پارچه، نوع دوخت و طرح لباس نظارت کافی داشته باشند. برای اطلاع از قیمت انواع پارچه لباس کار به فروشگاه روچی مراجعه کنید.

هزینه خرید پارچه لباس کار
تهیه پارچه یکنواخت با کمترین بودجه برای هر اداره، مدرسه، سازمان و حتی تولیدکننده مهم است. برای مجموعه های خصوصی و دولتی بسیار مهم است که بهترین پارچه و لباس کار را با کمترین هزینه برای کارکنان خود تهیه کنند. این مهم انجام نمی شود مگر اینکه پارچه را از کانال های فروش مستقیم و نمایندگی های معتبر خریداری کنید بنابراین علاوه بر خرید قیمت کارخانه، مسئولیت ارسال را نیز بر عهده خواهند گرفت.