بهترین کادو تولد برای همسر مرد

یکی از بهترین راهکارها برای نشان دادن عشق و علاقه به کسی که دوستش دارید، خرید یک کادو است. اگر شما هم در انتخاب خرید هدیه تولد برای شوهر دچار سردرگمی شده‌اید، خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در رابطه با بهترین ایده جهت خرید کادو تولد برای شوهر راهنمایی کنیم تا تصمیم‌گیری بهتری برای خرید کادو داشته باشید. ما را در ادامه همراهی کنید.

محتوای این خبر مخفی
1 بهترین ایده جهت خرید هدیه تولد برای شوهر

بهترین ایده جهت خرید هدیه تولد برای شوهر

اگر شما هم فکر می‌کنید که هدیه گرفتن برای خانم‌ها سخت‌تر از هدیه گرفتن برای آقایان است، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. آقایان نیز همانند خانم‌ها نسبت به گرفتن هدیه در روزهای خاص مانند تولد بسیار حساس هستند. آنها هم دوست دارند تا با هدایای کوچک و بزرگ از طرف همسرشان غافلگیر شوند. برای کادو دادن به آقایان توجه به سلیقه و روحیات آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرقی نمی‌کند که سالیان طولانی از کنار هم بودن شما گذشته است یا در اول راه قرار دارید؛ هدیه گرفتن در مناسبت‌های خاص به بهبود رابطه شما کمک بسیار زیادی می‌کند. طرف مقابل شما از محبت و توجه‌ ویژه‌ای که به او می‌شود نهایت لذت را خواهد برد.

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که ” برای تولد شوهرم چی بخرم ” و به دنبال خرید هدیه تولد برای شوهر خود هستید و می‌خواهید با یک هدیه خاص او را سوپرایز کنید، در ادامه لیستی از هدایای جذاب را معرفی کرده‌ایم که می‌تواند برای هر مردی با هر سلیقه‌ای دوست‌داشتنی باشد.

 1- لیوان آینه ای، بهترین یادگاری و کادو تولد شوهر

یک هدیه خاص برای تولد همسر مرد می‌تواند یک لیوان آینه‌ای باشد. این لیوان مانند ماگ‌های معمولی نیست که تنها یک طرح و رنگ ساده داشته باشد. لیوان آینه‌ای به همراه زیر لیوانی آن به فروش می‌رسد. قسمت جذاب این لیوان آینه‌ای، همان زیر لیوانی آن است. شما می‌توانید عکس مورد دلخواه خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن را بر روی این زیر لیوانی چاپ کنیم.

زمانی که شما این لیوان آینه‌ای را بر روی زیر لیوانی آن می‌گذارید، طرح چاپ شده روی زیر لیوانی، بر روی لیوان انعکاس پیدا می‌کند. این لیوان شگفت‌انگیز قطعا برای همسر شما شگفت‌انگیز خواهد بود.

2- لوازم شخصی برقی، هدیه‌ای کاربردی برای آقایان

بهترین کادو تولد برای همسر مرد می‌تواند از لوازم شخصی برقی آقایان باشد. با توجه به نیاز همسرتان می‌توانید انواع ماشین اصلاح سر و صورت، ریش‌تراش، مو زن گوش و بینی و… را خریداری کنید. تنوع مدل‌های لوازم شخصی برقی در بازار بسیار زیاد است. در خرید هدیه تولد برای شوهر با توجه به بودجه خود می‌توانید یکی از این مدل‌ها را برای همسرتان خریداری کنید.

3- مچ‌بند هوشمند، هدیه‌ای لاکچری برای آقایان

اگر همسر شما ظاهر شیک و اسپرتی دارد، قطعا با خرید یک مچ‌بند هوشمند خوشحال خواهد شد. مچ‌بندهای هوشمند برخلاف ساعت‌های معمولی از امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند. امکانات این گجت پوشیدنی از جمله امکان برقراری تماس، دریافت پیام، پایش وضعیت خواب، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، ضربان قلب و… آن را به یک هدیه ارزشمند و عالی تبدیل کرده است.

تنوع ظاهری مچ‌بندهای هوشمند بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه همسرتان نسبت به خرید یکی از آنها اقدام کنید.

4- تابلو سه بعدی کرنر، یک هدیه جذاب برای تولد شوهر

تابلو سه بعدی کرنر، یک هدیه عاشقانه و رمانتیک برای همسر شما است. این دکوری جذاب می‌تواند یادآور بهترین روزها و خاطرات دو نفره شما باشد. برای سفارش این مدل از کافی است تا سه عکس زیبا از زندگی مشترکتان را برای ما ارسال کنید تا ما این تابلوی شگفت‌انگیز را برای شما طراحی کنیم.

شما می‌توانید یک عکس از همسر، یک عکس از خودتان و یک عکس دو نفره که با آن خاطره دارید را برای ما بفرستید. همسر شما مطمئنا با دیدن این تابلو سه بعدی خوشحال خواهد شد.

5- خرید ست لباس ورزشی، هدیه‌ای جذاب و کاربردی

اگر همسر شما به ورزش علاقه دارد، بهترین ایده برای تولد شوهر می‌تواند خرید یک لباس ورزشی باشد. حتی اگر او چندین تیشرت ورزشی داشته باشد، بدون شک با دیدن ست لباس ورزشی جدید خوشحال خواهد شد.

6- کفش چرم برای آقایان شیک‌پوش

زیبایی کفش‌ها برای آقایان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک ایده جهت خرید هدیه تولد برای شوهر هستید، خرید کفش چرم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگرچه بسیاری از آقایان طرفدار کفش‌های اسپرت هستند، اما خرید کفش‌های چرمی نیز می‌تواند نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. تنوع کفش‌های چرمی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با خرید یک جفت کفش چرمی کلاسیک همسرتان را خوشحال کنید.

7- ساعت سه بعدی، یک کادو تولد خاص برای شوهر

یکی دیگر از هدیه‌های دکوری مورد توجه ساعت سه بعدی است. ساعت سه بعدی ساعتی است که از دور دارای ابعاد به نظر می‌رسد و به دیوار محل کار همسر شما ابهت می‌دهد.

شما می‌تونید علاوه بر طرح‌های عادی، ساعت سه بعدی رو با عکس دلخواه خود را برای به عوان کادو تولد شوهر سفارش بدید.

8- عطر و ادکلن، هدیه‌ای ماندگار

خرید ادکلن به عنوان کادو برای تولد همسر مرد می‌تواند یک ایده جذاب باشد. اغلب آقایان عادت دارند به صورت روزانه از اسپری، عطر و ادکلن استفاده کنند. شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای شوهر یک عطر با رایحه خاص برای او خریداری کنید. هر زمانی که همسر شما از این عطر و ادکلن استفاده کند، به یاد شما خواهد افتاد.

9- کتابخوان دستگاهی برای هدیه تولد شوهر شما

دستگاه کتابخوان وسیله‌ای الکترونیک است که برای خواندن کتاب با فرمت ای بوک طراحی شده‌است. این دستگاه‌ها با جوهر اکترونیک کار می‌کنند.

استفاده از جوهر الکترونیک در صفحه نمایش باعث می‌شود تا نوری از صفحه به چشم بازتاب نشود. به همین خاطر موقع خواندن کتاب چشم دیرتر خسته می‌شود و حسی شبیه خواندن کتاب‌‌های کاغذی دارد.

پیشنهاد مطالعه:

10- تابلو سه بعدی کانتن

شما می‌توانید برای کادو تولد شوهر او را با یک تابلو سه بعدی کانتن سوپرایز کنید. این تابلوی سه بعدی به صورت زیبا و خاص طراحی شده است. داخل این تابلوی سه بعدی سه عکس از سه جهت مختلف قرار می‌گیرد. به طوری که وقتی از زوایای مختلف به این تابلو نگاه می‌کنید، عکس‌ها متفاوت به نظر می‌رسند. برای سفارش این تابلو به عنوان کادو تولد برای شوهر می‌توانید سه عکس خاطره‌انگیز از خودتان را برای ما ارسال کنید.

11- ست کمربند و کیف پول چرم، هدیه‌ای کاربردی و لاکچری

بهترین هدیه برای تولد همسر مرد می‌تواند اکسسوری‌های بسیار شیک مانند کمربند و یا کیف پول چرم باشد. تنوع مدل‌های ست کیف و کمربند چرمی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به استایل همسرتان یک مدل شیک برای او خریداری کنید.

12- محصولات مراقبتی از پوست، بهترین ایده به عنوان هدیه

یک ایده متفاوت جهت خرید کادو تولد برای همسر مرد می‌تواند محصولات مراقبتی از پوست و مو باشد. آقایان نیز مانند خانم‌ها به زیبایی پوست و موی خود اهمیت می‌دهند. شما با خرید این هدیه تولد برای شوهر این حس را به او منتقل خواهید کرد که سلامت پوست و موی او برای شما اهمیت دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود محصولاتی مانند کرم مرطوب‌کننده، اسپری ضد تعریق، افتر شیو، ژل اصلاح و… را خریداری کنید و در یک بسته بندی شیک و زیبا در روز تولد همسرتان به او هدیه دهید.

13- طاقچه مجازی هدیه تولد برای مردهای هنردوست

هرچقدر که جذابیت هدیه بالاتر باشد، همسر شما از دیدن این کادو لذت بیشتری خواهد برد. اگر به دنبال خرید یک کادوی خاص برای روز تولد همسرتان هستید، طاقچه مجازی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این طاقچه مجازی شباهت بسیار زیادی به استیکرهای دیواری دارد. اما به دلیل طراحی سه بعدی، احساس زنده بودن را به اتاق می‌دهد. به خصوص اگر همسر شما در یک محیط تکراری و خسته‌کننده کار می‌کند، این طاقچه می‌تواند تغییر بسیار بزرگی را ایجاد کند.

تنوع طرح طاقچه‌های مجازی بسیار زیاد است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت، طرح مورد دلخواه خود را برای سفارش انتخاب کنید.

14- هدفون بی‌سیم بلوتوثی

اگر شوهر شما اهل موسیقی است و یا عادت دارد همراه با ورزش آهنگ گوش کند، می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای شوهر او را با یک هدفون بی‌سیم شگفت‌زده کنید. لذت راحتی استفاده از این هدفون به خصوص در زمان ورزش کردن به اندازه‌ای است که قطعا همسر شما از داشتن چنین وسیله‌ای خوشحال خواهد شد.

15- کنسول بازی هدیه تولد جذاب برای شوهر

اگر شوهر شما هم برای بازی کردن جان می‌دهد در خرید این هدیه درنگ نکنید. کنسول‌های بازی با قابلیت بازی چند نفره می‌تواند وسیله‌ای جدید و جذاب برای خانه شما هم باشد.

کنسول‌ها برای وقتی که مهمانی به خانه شما می‌آید هم سرگرمی‌های جذابی‌اند.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با کادوی تولد برای شوهر صحبت کردیم. فرقی نمی‌کند که هدیه شما گران‌قیمت و یا یک وسیله معمولی باشد. همین که در روز تولدش به یاد او هستید، محبت و توجه شما را به همسرتان نشان می‌دهد. برای سورپرایز کردن همسرتان در روز تولدش گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. اگر شما هم کادویی متفاوت از لیست بالا به عنوان هدیه تولد برای شوهر خریداری کرده‌اید، می‌توانید زیر اینروز تولد همسر یکی از مهم ترین مناسبت هاست و سعی همه براینه که بهترین کادو تولد رو برای همسرخود تهیه کنند و عشق خود را غافلگیر و شگفت زده کنند. اما گاهی انتخاب بهترین کادو تولد سخت میشه و بین ایده های مختلفی که به ذهن مون میرسه، سردرگم میشیم. اما نگران نباشید. ما در این مقاله سعی داریم شما را در انتخاب بهترین کادو تولد برای شوهر راهنمایی کنیم و کلی پیشنهاد متنوع با قیمت های متفاوت در اختیارتون قرار بدیم. پس با ما همراه باشید…

همسر، مهم ترین فرد زندگیه. آقایون در طول زندگی همواره درحال زحمت کشیدن برای رفاه و آسایش خانواده خود هستند که گاها ممکنه تولد خودشون رو از یاد ببرند.

اما یک خانوم باسلیقه و نمونه سعی می کنه روز تولد مرد زندگیش رو حتما به یاد داشته باشه و با مقدار پولی که داره، تولد جذابی برای شوهرش بگیره و بهترین کادو تولد ممکن رو تهیه کنه.

همین تولدگرفتن باعث بیشتر شدن عشق زن و مرد به همدیگر میشه و به مرد نشون می ده که خانومش خیلی حواسش بهش هست.

آقایون هم مثل خانوما با دیدن کادو تولد کلی ذوق می کنند و خوشحال میشن. حتی اگر خانومشون شاغل نباشه و این کادو با پول آقا تهیه شده باشه.

ایده کادو تولد برای شوهر

اگر می پرسید که بهترین کادو تولد برای شوهر چیست؟ باید بهتون بگم که برای انتخاب بهترین کادو تولد برای شوهر باید چند مورد رو درنظر بگیرید:

درست نیست که موقع تولد جوگیر بشید و هرچی که پس انداز کردید رو خرج تولد همسرتون کنید و بعدش پشیمان بشید.

مثلا بعضی آقایون اهل ورزش و باشگاه هستن که شما می توانید با خرید یک دست لباس ورزشی خوشحال شون کنید، یا اینکه بعضی آقایون عاشق ادکلن های خاص هستند که شما می توانید با خرید ادکلن موردعلاقه شوهرتون شگفت زده اش کنید.

بیشتر بخوانید:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای خرید کادو تولد مردانه کلیپ زیر رو از دست ندین…

انواع شطرنج ها به نسبت کیفیتی که دارند، قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال در صورتی که از وسایل و ابزارآلات منبت کاری شده و یا خاتم کاری شده در تولید و ساخت استفاده شود، بدیهی است که قیمت آن ها بیشتر خواهد بود. قیمت انواع شطرنج ها با توجه به مواد اولیه مورد استفاده در آن مورد محاسبه قرار می گیرد. در ادامه با ما باشید با خرید و قیمت شطرنج

کادو تولد برای عشقم

همانطور که گفتیم آقایون هم با دیدن کادو تولد کلی ذوق می کنن و خوشحال میشن، این احتمال هم وجود داره که بعضی آقایان به خاطر غرور مردونه شون، ذوق و خوشحالی شون رو خیلی نشون ندن و خیلی عادی رفتارکنن. اما مطمئن باشید که با دیدن کادو قند تو دلشون آب شده و خیلی خوشحالن.

سعی کنید نامه کوتاه و یا چند جمله از احساسات خوبتون نسبت به همسرتون رو یادداشت کنید و در کنار کادو به همسرتون تحویل بدین. همین جملات قشنگ، باعث برقراری محبت بیشتری بین شما و همسرتون میشه و بین کلی دغدغه های زندگی، به همسرتون آرامش میده.

درسته که برای خوشحال کردن همسر، نیازی به مناسبت نیست و در هرروز و هرلحظه ای می توانیم با کارهای ساده ای مثل پخت غذای موردعلاقه شوهر، احترام به او در تنهایی و در جمع و… خوشحالش کنیم، اما بهتره مناسبت های مهمی مثل تولد و سالگرد ازدواج رو همیشه به یاد داشته باشیم و جشن بگیریم. اینطوری عشق و علاقه خود را به همسرمون نشان میدیم و می فهمه که خیلی برای ما مهمه.

شما می توانید در کنار خرید کادو برای همسرتون، کیک تولد هم سفارش بدین و یا اینکه خودتون کیک خانگی و خوشمزه بپزین و همسرتون رو غافلگیر کنید.

مرتب بودن خونه و تزئین اون با بادکنک و تم تولد و همچنین دعوت کردن مهمان های صمیمی با شوهرتون هم برای غافلگیر کردن همسرتون به کمک شما می آیند.

بیشتر بدانید:

پیشنهاد کادو تولد برای شوهر

قطعا شما به دنبال پاسخ به این سوال ها هستید که کادو تولد برای همسرم مرد چی بخرم ؟ و یا بهترین کادو برای تولد شوهرم چیست ؟

ما در ادامه این راهنمای خرید کادو تولد مردانه به معرفی نمونه هایی از بهترین کادو تولد برای شوهر می پردازیم. این پیشنهادها بسیار متنوع هستند. پس حتما به این پیشنهادها توجه کنید.

1.پیراهن مردانه

پیراهن مردانه میتونه بهترین کادو تولد برای آقایان باشه. در انتخاب پیراهن به رنگ و مدل موردعلاقه همسرتون حتما توجه کنید. مثلا بعضی آقایون عاشق پیراهن های جین هستند، ولی بعضی دیگر از پیراهن جین خوششان نمی آید.

سایز پیراهن همسرتون رو هم که حتما باید بدونید، اما اگر فعلا نامزد هستین و سایز پیراهنش رو نمی دونید، بهتره که از مادر و یا خواهر همسرتون کمک بگیرید.

می توانید یک کار خلاقانه هم انجام بدین، پیراهن ست مردانه و زنانه سفارش بدین و یا می توانید عکس همسرتون رو روی یک پیراهن چاپ کنید و به این شکل، همسرتون رو غافلگیر کنید.

2.تیشرت

در فصول گرم سال، تیشرت از بهترین انتخاب ها برای کادو تولد شوهر هست. اکثر آقایون به پوشیدن تیشرت در گرما علاقمندند. شما می توانید با خرید تیشرت خوشرنگ و جذاب، همسرتون رو شگفت زده کنید.

3.کفش مردانه

اگر همسرتون اهل پیاده روی و ورزش است، خرید یک کفش ورزشی می تونه بهترین کادو تولد برای شهر شما باشه. و اگر در فصول گرم سال هستید، خرید یک صندل مناسب و راحت می تونه انتخاب مناسبی باشه.

اگر هم در فصول سرد سال هستین، خرید یک نیم بوت شیک و مناسب می تونه انتخاب ایده آلی باشه.

4.شلوار مردانه

برای خرید شلوار باید سلیقه همسرتون رو بدونید. بعضی آقایون عاشق شلوارهای جین هستند، اما بعضی دیگر شلوار کتان را بیشتر ترجیح می دهند و بعضی دیگر هم با شلوارهای پارچه ای راحت هستند.

در انتخاب رنگ شلوار هم دقت کنید. مثلا ممکنه شما از شلوار کتان سبز خوشتان بیاید و خرید کنید، اما همسرتون اصلا از این رنگ خوشش نیاد و بخوره تو ذوقش. پس بهتره که در خرید شلوار، رنگی رو انتخاب کنید که مطمئن هستید شوهرتون از اون رنگ خوشش میاد.

5.کیف پول

اگر ذهن شما مشغول این سواله که کادو تولد برای همسرم چی بگیرم ؟ باید بهتون بگیم که کیف پول هم میتونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

درواقع مزیت کیف پول برای آقایان اینه که بهشون نظم میده. مثلا همه کارت ها و کارت ملی و پول هاشون و حتی گوشی همراهشون رو مرتب می چینن داخلش و دیگه هرروز دنبال یه کارت نمی گردن.

در خرید کیف پول برای همسرتون سعی کنید مدلی بخرید که جا برای گوشی، کارت ها و… داشته باشه و در عین حال جمع و جور و به راحتی قابل حمل باشه.

6.کیف اداری

اگر همسرتون کارمند یک اداره هستند، خرید کیف اداری می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

در خرید کیف اداری دقت کنید که اندازه کیف متناسب با وسایلی باشه که همسرتون با خودش به اداره می بره. مثلا اگر همسرتون هرروز با خودش لپ تاپ به اداره می بره، کیفی خرید کنید که جا برای گذاشتن لپ تاپ داشته باشه.

7.پاور بانک

امروزه پاور بانک از وسایل ضروری برای همه محسوب میشه. با داشتن پاور بانک دیگه نگران تمام شدن شارژ گوشی مون نیستیم و می تونیم در هرجایی خیلی سریع گوشی مون رو شارژ کنیم.

داشتن پاور بانک به خصوص برای بعضی افراد ضروری تره. مثلا اگر همسر شما راننده اینترنتی و یا راننده ماشین های سنگین است و یا شغلش جوریه که باید مدام به سفر بره، خرید پاور بانک می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

وقتی همسرتون پاوربانک داشته باشه، دیگه گوشیش به خاطر کمبود شارژ خاموش نمیشه و شماهم دیگه نگرانش نمی شید.

بیشتر بخوانید:

8.گوشی

اگر به دنبال کادو تولد لاکچری برای شوهر خود هستید، گوشی موبایل می تونه گزینه مناسبی باشه.

اگر همسرتون به گوشی های جدید خیلی علاقمنده و یا گوشیش خیلی قدیمی شده و درست حسابی کار نمی کنه، خرید یک گوشی جدید می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

البته بهتره که به طور غیر مستقیم نظر شوهرتون رو درباره اینکه به چه مدل گوشی علاقمنده بپرسین و همون مدل رو براش خرید کنید.

البته خرید گوشی یه مقدار تخصص می خواد تا بتونید با مقدار پولی که دارید، بهترین گوشی ممکن رو خرید کنید. پس سعی کنید با پرس و جو و اطلاع از نظرات دیگران اقدام به خرید گوشی کنید.

9.هدفون

اگر همسرتون از اون دسته افرادیه که دوست داره در کنار کاری که انجام میده، موزیک گوش کنه، مثلا دوست داره همراه با پیاده روی به یه موسیقی دلنوازی گوش بده و یا موقع رانندگی به قرائت قرآن و یا تلفظ کلمات و جملات انگلیسی گوش کنه، می توانید با خرید یک هدفون همسرتون رو شگفت زده کنید.

10.لپ تاپ

خرید لپ تاپ تقریبا بودجه بالایی می خواد و اگر پول کافی برای خرید یک لپ تاپ مناسب رو داشتید، می توانید با خرید یک لپ تاپ همسرتون رو خوشحال کنید.

البته خرید لپ تاپ خوب و مناسب هم تخصص و مهارت می خواد. پس سعی کنید با کسب اطلاعات از افراد مطلع و خواندن نظرات دیگران، بهترین لپ تاپ ممکن رو خرید کنید.

11.ادکلن

اگر دنبال پاسخ به این سوال هستین که کادو تولد برای عشقم چی بخرم ؟ باید بهتون بگیم که ادکلن از لوازم مورد علاقه آقایونه. پس می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

اگر همسرتون صرفا از یک مدل ادکلن استفاده می کنه، بهتره که از همون مدل براش بخرید. اما اگر همسرتون به ادکلن هی مختلف علاقمنده، می توانید با سلیقه خودتون یک ادکلن خاص رو انتخاب و خرید کنید و همسرتون رو شگفت زده کنید.

12.ساعت مچی

اگر دنبال کادو تولد لاکچری برای شوهر خود هستید، ساعت مچی پیشنهاد خوبی برای شماست.

آقایون با دیدن یک ساعت مچی شیک و جدید حتما ذوق زده می شوند. پس ساعت مچی هم میتونه بهترین کادو تولد برای مرد شما باشه.

البته چون ساعت مچی ها مدل های مختلفی دارند، بهتره که سعی کنید به طور غیر مستقیم از سلیقه همسرتون مطلع بشید تا ساعتی رو بخرید که مورد علاقه همسرتون باشه.

13.کلاه

اگر همسرتون به کلاه گذاشتن علاقمنده، می تونید در فصول گرم سال کلاه آفتاب گیر و در فصول سرد سال، کلاه بافتی و گرم به همسرتون هدیه بدین.

14.لباس ورزشی

اگر همسرتون اهل ورزش و باشگاه رفتنه، خرید لباس ورزشی می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

حتی اگر همسرتون اهل ورزش نیست، شما می تونید با خرید لباس ورزشی همسرتون رو به ورزش کردن تشویق کنید.

15.کاور گوشی

اگر به دنبال بهترین کادو تولد برای شوهر خود هستید و می خواهید با مقدار پول کمتری کادو مناسبی برای مرد خود بخرید، کاور گوشی پیشنهاد مناسبی برای شماست.

خرید کاور گوشی شیک و جدید، می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه. می توانید دو قاب گوشی ست برای خودتون و همسرتون بخرید و به این ترتیب همسرتون رو غافلگیر کنید.

16.ماگ

شما می توانید با خرید یک ماگ زیبا و شیک همسرتون رو شگفت زده کنید. همچنین می توانید عکس همسرتون رو روی ماگ چاپ کنید و به این ترتیب همسرتون رو غافلگیر کنید.

17.فلاسک 

اگر شغل همسر شما طوریه که بیشتر اوقات در اداره و یا ماشین است، فلاسک می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه. چون همسرتون با داشتن فلاسک، آب خنک و یا چای داغ و حتی دمنوش و آبمیوه رو داخل فلاسک می ریزه و هرزمان که بخواد، از آن استفاده می کنه.

بیشتر بخوانید:

18.ماشین ریش تراش

پیشنهاد دیگر ما در این راهنمای خرید کادو تولد مردانه، ماشین ریش تراش است.

داشتن ماشین ریش تراش برای همه آقایون الزامیه. اگر شوهرتون ماشین ریش تراش نداره و یا ماشین ریش تراش او کهنه و یا غیرقابل استفاده شده، می تونید با خرید یک ماشین ریش تراش همسرتون رو شگفت زده کنید.

19.سشوار

اگر همسرتون روی موهاش حساسه و مدام در حلت حالت دادن به موهاشه، خرید سشوار می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه. چون همسرتون با سشوار خیلی راحت به موهاش حالت میده و همچنین در مدت زمان کوتاهی میتونه موهای خیس خود را خشک کنه.

مطالعه بیشتر:

20.حوله

پیشنهاد دیگر ما در این راهنمای خرید کادو تولد مردانه، حوله دستی یا حوله حمام است.

خرید حوله دست و صورت و یا حوله حمام میتونه بهترین کادو تولد برای همسرتون باشه. اگر حوله همسرتون خیلی کهنه شده ، شما می توانید با خرید حوله خوشرنگ و جدید همسرتون رو شگفت زده کنید.

21.هودی

پیشنهاد دیگر ما در این راهنمای خرید کادو تولد مردانه ، هودی است.

اگر تولد همسرتون در فصل بهار و یا پاییز هست، هودی می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

22.چراغ مطالعه

اگر همسرتون بسیار اهل مطالعه است و گاهی شب ها هم مطالعه می کند، چراغ مطالعه می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشه.

چون همسرتون با داشتن چراغ مطالعه می تونه شب ها بدون روشن کردن چراغ اتاق و ایجاد مزاحمت برای بقیه اعضای خانواده، به مطالعه خود برسه.

23.پالتو

اگر هنوز این سوال تو ذهن شما هست که کادو تولد برای همسرم مرد چی بخرم ؟ پالتو می تونه بهترین کادو تولد برای شوهر شما به خصوص در فصل زمستان باشه.

البته موقع خرید پالتو، جنس و طرحش رو متناسب با سن و سلیقه همسرتون انتخاب کنید و سعی کنید پالتویی بخرید که همسرتون حسابی ازش خوشش بیاد، چون پالتو لباسیه که احتمالا همسرتون چند سالی ازش استفاده می کنه.

24.انگشتر مردانه

اگر به دنبال کادو تولد لاکچری برای عشق خود هستید، انگشتر مردانه هم می تونه بهترین کادو تولد برای همسر مرد شما باشه.

بعضی آقایان به انگشترهای نقره مثل عقیق شرف الشمس، عقیق یمن، یاقوت و… علاقمندند. پس شما می توانید با خرید انگشتر مورد علاقه همسرتون، ایشان را شگفت زده کنید.

البته قبل خرید بهتره که به طور غیرمستقیم و خیلی زیرکانه از مدل و رنگ و طرح مورد علاقه همسرتون مطلع بشیدتا انگشتری رو خرید کنید که مورد پسندش باشه و با دیدنش غافلگیر بشه.

  1. کت

اگر در این راهنمای خرید کادو تولد مردانه، دنبال بهترین کادو تولد برای شوهر خود هستید، کت می تونه پیشنهاد مناسبی برای شما باشه.

اگر همسرتون به کت تک علاقمنده و در مهمانی ها و… کت می پوشه، شما می توانید با خرید یک کت شیک و خوش رنگ همسرتون رو غافلگیر کنید.

26.عینک آفتابی

اگر در این راهنمای خرید هدیه به دنبال بهترین هدیه تولد برای مرد هستید، عینک آفتابی می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

اگر همسر شما موقع رانندگی و یا قدم زدن در زیر آفتاب اذیت می شود، می توانید با خرید یک عینک آفتابی، چشمان همسرتان را از نور شدید خورشید خلاص کنید و ایشان را غافلگیر کنید.

  1. کتاب

اگر همسر شما جزو افرادیه که اهل مطالعه است و از مطالعه لذت می برد، کتاب می تواند بهترین کادو تولد برای شوهر شما باشد.

هنگام خرید کتاب دقت کنید که موضوع کتاب را طبق سلیقه و علاقه همسرتون انتخاب کنید تا ایشون کتاب رو با لذت مطالعه کنند.

  1. کمربند

اگر در این راهنمای خرید هدیه به دنبال کادو برای مرد با قیمت ارزان و درعین حال کاربردی هستید، کمربند می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

شما می توانید با خرید کمربندی شیک و خوش طرح، همسرتون رو در روز تولدش خوشحال کنید.

  1. جاسوییچی

دیگر پیشنهاد ما در این راهنمای خرید کادو تولد مردانه ، جا سوییچی خودرو است.

اگر همسرتون ماشین و یا موتور داره، شما می توانید با خرید یک جاسوییچی زیبا و شیک برای تولد همسرتون، ایشون رو خوشحال کنید. جاسوییچی هدیه ای ارزان و شیک برای کادو تولد همسرتون است.

نتیجه گیری:

ما در این راهنمای خرید کادو تولد مردانه سعی کردیم شما را در انتخاب بهترین کادو تولد برای شوهر خود، راهنمایی کنیم و ایده ها و پیشنهاد هایی را برای جذاب کردن تولد همسرتون دراختیار شما قرار دادیم.

امیدواریم که بهترین کادو تولد ممکن رو برای همسرتون تهیه کنید و عشق زندگی تون رو حسابی غافلگیر کنید.

لطفا ایده ها و تجربیات جذاب خودتون رو در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

همچنین نظرات، انتقادات و پیشنهادات ارزشمند خود را با ما مطرح کنید.

……….. مقالات پر بازدید ……..

پست تجربیات خود را برایراهنمای خریدن بهترین کادو برای تولد مرد و همسر

کادو مردانه شیک و خاص ، زمانی که ما میخواهیم برای همسر و یا آقایان کادو بخریم همیشه این سوال برای ما پیش می‌آید که چه کادویی بخریم که او دوست داشته باشد، ایده های زیادی برای کادو دادن به همسر در مناسبت های مختلف است.

موضوع بحث ما کادو به مناسبت تولد به آقایان است که ما در اینجا میخواهیم چندتا از بهترین کادو های که می‌توانید برای تولد همسرتان به هدیه بدهید را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید هدیه خوب برای مردان: آقایان چی دوست دارند ؟

به این توجه داشته باشید که آقایان از نظر سلیقه و روحیات اخلاقی با هم فرق میکنند و برای کادو دادن به آن ها باید سن و چیز های مورد علاقه آن ها را در نظر بگیرد.

مثلا برای تولد همسرتان که 40 سال سن دار نروید دست بند پسرانه بخرید، البته این باز هم یه روحیات همسرتان بستگی دارد، در ادامه چند ایده برای خرید کادو برای تولد همسرتان برای شما آماده کردیم که اکثر مردها آن را می‌پسندند.

کادو های لاکچری و گران قیمت برای آقایان

اگر دارای محدودیت مالی نیستید و میخواهید یک کادویی که هم شیک و هم لاکچری باشد را برای همسرتان انتخاب کنید، میتوانید از موارد زیر ایده بگیرید.

  1. کنسول بازی

دیگر این روزها همه می‌دانند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال ندارد. این روزها هم اکثرا همه در خانه خود یک دارند. اما برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارند و شما می‌دانید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است.

شاید بالا باشد، اما نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارند و وقت زیادی را در تنهایی به بازی کردن می‌گذرانند، می‌توانید یک دسته بازی اضافه هدیه بگیرید.

با این کار هم آن‌ها را خوشحال کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از تنهایی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید.

برای خرید هدیه ساگرد ازدواج، عید، شب یلدا یا تولد برای آقایان ما به شما کنسول بازی را پیشنهاد می‌کنیم، همچنین شما می‌توانید برای آن‌هایی که خودشان این کنسول را دارند، دسته بازی بی‌سیم را هدیه بگیرید.

لیست قیمت‌های انواع کنسول بازی در بازار را در لینک های زیر مشاهده کنید.

کادو برای تولد مرد

2.مچ‌بند هوشمند

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا مناسبت‌های خاص دیگر می‌تواند یک جذاب و کاربردی باشد. این روزها گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند همه دوست دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند.

آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند.

همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین ساعت های هوشمند مطلع شوید:

  1. گوشی موبایل هوشمند

انواع دوربین عکاسی یا فیلم برداری و یا گوشی موبایل هدیه های مناسب برای آقایان است اما در صورتی که محدودیت مالی نداشته باشید.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین موبایل‌های هوشمند مطلع شوید:

  1. دوربین عکاسی

خیلی از آقایان هم عاشق عکاسی هستند و عکاسی با موبایل آن‌ها راضی نمی‌کند. برای تشویق آقایان و آقا پسرهایی که تازگی به عکاسی علاقه‌مند شده‌اند، می‌توانید یک هدیه بگیرید.

اما در میان انواع دوربین عکاس به جز انواع دوربین‌های DSLR و کامپکت، دوربین‌های چاپ فوری هم وجود دارد. این دوربین‌های مینیمال و جذاب می‌توانند یک هدیه خاص برای آقایان باشد تا با آن‌ها خاطرات خاص و دوست‌داشتنی خودشان را ثبت کنند.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین دوربین های عکاسی مطلع شوید:

  1. گجت پوشیدنی

گجت‌های پوشیدنی به دلیل کاربردی و جذاب بودن‌شان، بین خانم‌ها و آقایان بسیار جذاب شده‌اند. مچ‌بندهای هوشمند ضربان قلب، مسافت طی شده و تعداد گام‌های شما را اندازه‌گیری می‌کنند و علاوه بر آن توسط بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شوند و می‌توانند تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی را هم به شما اعلام کنند.

این مچ‌بندها می‌توانند یک انتخاب هوشمندانه برای هدیه به خانم‌ها باشند و خانم‌های علاقه‌مند به تکنولوژی را واقعا تحت تاثیر قرار دهند. از طرفی هم قیمت مناسب‌تری نسبت به ساعت‌های هوشمند دارند.

  1. لوازم کمپینگ

این روزها کمپینگ و سفر به طبیعت بین خانم‌ها و آقایان جوان بسیار رایج شده است. ماندن در طبیعت هم وسایل خاص خود را می‌خواهد. اگر به دنبال هدیه برای آقایانی هستید که اهل طبیعت و کمپینگ هستند، بهترین هدیه لوازم سفر و کمپینگ است.

شما می‌توانید هر کدام از لوازم ضروری و لازم ا کوهنوردی و کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری و غیره را برای تولد، یلدا، عید یا مناسبت‌های دیگر به آقایان اهل سفر هدیه دهید.

مهمترین وسیله برای ماندن در طبیعت یک چادر خوب است. چادری که به اندازه تمام مسافران جا داشته باشد و در برابر باد و باران ایمن باشد.

یکی دیگر از لوازمی که بودنش در کمپ بسیار رضایت‌بخش است، صندلی سفری است. که هرکدام از این لوازم را در سفر همراه خود داشته باشد سفری لذت‌بخش را تجربه خواهد کرد.

کادو برای شوهر چی بخریم ؟

  1. لباس مردانه مارک

انواع مختلف پوشاک مردانه مانند کت و شلوار، پیراهن، شلوار، تیشرت، کلاه و… هدیه مناسبی برای آقایان محسوب می گردند، فقط کافی است با سلیقه او آشنا باشید.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین لباس مردانه در بازار مطلع شوید.

  1. ماشین اصلاح سر و صورت موزر

یکی دیگر از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایان لوازم شخصی برقی است. لوازم شخصی برقی آقایان شامل می‌شود. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید.

اگر یک کادو برای تولد آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره صفر خریداری کنید. اگر هم همسر، دوست یا برادر شما معملا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است هدیه دهید.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین ماشین اصلاح سر و صورت موزره در بازار مطلع شوید:

29 کادو لاکچری و خفن با قیمت مناسب برای تولد همسر

  1. دستبند و اکسسوری

آقایان زیادی نیستند که به دست‌شان دستبند بیاندازند اما اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آید، باید برای او بهترین دستبند را هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل هستند. اگر بودجه زیادی ندارید اما می‌خواهید یک هدیه خاص برای آقایان بخرید، دستبند مردانه ریسه گالری مدل Ri3-O1037B را هدیه بگیرید. اگر هم می‌خواهید یک دستبند شیک و با ارزش برای او بخرید، دستبند مردانه کد B1101 انتخاب بسیار خوبی است.

  1. لباس ورزشی

بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشی است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهارتا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود.

اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است. اگر قصد دارید که یک هدیه گران قیمت برای آقایان بخرید، هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان جوان عاشقش هستند. اگر هم بخواهید کمتر هزینه کنید ولی در عوض یک کادو درست و حسابی بدهید، تیشرت ورزشی بهترین گزینه است.

کادو تولد برای همسر

  1. تفنگ بادی

مردها همیشه کودکان درونشان در حال شیطنت است ! تفنگ بادی از آن دسته وسایل است که برای تیر اندازی و نشانه گیری در جمع های گروهی ( بصورت ایمن) می تواند برای جذاب و البته لاکچری باشد.

  1. دستگاه ورزش و نرمش خانگی

بسیاری از آقایان برای باشگاه رفتن وقت ندارند، دستگاه ورزش و نرمش خانگی تیاریکس که در تمام فرشوگاه های ورزشی به راحتی پیدا می‌شود گنجاندن جلسات ورزشی را در برنامه‌ی روزانه و در منزل راحت و ساده می‌کند. تیاریکس اصلی ترین سیستم تمرینی است که به عنوان یک اهرم بین گرانش و وزن بدن عمل کرده و می توان با آن صدها تمرین مختلف را انجام دهید.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین وسیله های ورزشی و دستگاهای بدنسازی در بازار مطلع شوید:

  1. هدفون بی سیم

را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد. در میان انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید که ممکن است کمی گیج کننده باشد، از این رو پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان یا هر مناسبت قشنگ هدفون های بی سیم می‌باشد.

هدیه خفن برای آقایان

  1. ساعت مچی مردانه

از هدایای مناسب و جالب برای آقایان است که دارای تنوع بالایی هستند و با توجه به وضعیت مالیتان می توانید آن را تهیه کنید. از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند.

خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد. اگر می‌خواهید به یک مرد جوان خوش‌تیپ که ساعت‌های کلاسیک دوست دارند یک هدیه جذاب بدهید برای یک ساعت شیک و باکلاس بخرید.

  1. لباس ورزشی تیم محبوب

شاید کمتر مردی را بتوان یافت که عاشق ورزش و علی الخصوص فوتبال نباشد. از بین همه‌ی تیم‌های فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال بیشترین هوادار را در کشور دارند.

بنابراین ایده‌ی خوبی به نظر می‌رسد که به عنوان هدیه پیراهن بازیکن مورد علاقه‌ی این آقا را که در یکی از این دو تیم مطرح بازی می‌کند خریداری و به او هدیه کنید.

اگر می‌خواهید سورپرایز خود را کامل کنید می‌توانید آن پیراهن را با امضاء بازیکن مشهور مورد نظر خریداری کنید.

16.ست کمربند و کیف پول چرم مردانه

ست کیف پول و کمربند چرم یکهدیه کاربردی و لاکچری برابی مردان است که مطابق با سلیقه طرف مقابلتان آن را باید انتخاب کنید.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین ست کمربند و کیف پول چرم مردانه مطلع شوید:

بهترین هدیه برای تولد همسر

  1. عینک آفتابی مردانه

انواع مختلف عینک های آفتابی مردانه با توجه به سلایق طرف مقابل هدیه مناسبی برای مردان محسوب می گردند.

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز عینک آفتابی مردانه مطلع شوید:

  1. ست کیف و کفش مردانه

ست کیف و کفش مردان هاست که می تواند مردان را بسیار خوشحال کند و هدیه مناسب برای روز پدر یا روز مرد و سایر مناسبت ها است.

  1. ست کتاب و خودنویس

انواع خودنویس، کتاب های مختلف و سایر لوازم تحریر انتخاب شایسته ایی برای افراد اهل فرهنک است .

  1. کروات مردانه

انواع مختلف کرواتف پاپیون و دیگر اجزا مربوط به آن می توانند انتخاب مناسبی به عنوان کادو روز تولد و یا ولنتاین باشند. این نوع هدیه از لحاظ قیمت تنوع بالایی دارد و می توانید انتخاب خوب و مناسبی در این راستا داشته باشید.

  1. کیف و کوله

از لباس‌هایی که می‌توانید به آقایان هدیه دهید گفتیم، جا دارد بگوییم که کیف چرمی هم هدیه بسیار خوب و کاربردی است که آقایان با هر سن و هر استایل لباس پوشیدن، می‌توانند از آن استفاده کنند.

اگر مردی که شما می‌خواهید برایش هدیه بگیرید شاغل است و معمولا تیپ‌های رسمی لباس می‌پوشد، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه‌ای شیک و مطلوب است.

اما اگر معمولا تیپ‌های عادی و اسپرت لباس می‌پوشند یا دانشجو هستند، کوله پشتی هدیه مناسب‌تر برای آن‌هاست.

کیف اداری مردانه با چرم طبیعی می‌تواند یک هدیه شیک برای آقایان خوش‌سلیقه باشد و کوله پشتی هی جدید شاید یک هدیه مناسب برای آقایان جوان است.

هدیه برای مرد به مناسبت تولد

  1. جعبه ابزار و لواز کار

جعبه ابزار برای هر مرد اهل فن و حرفه یک وسیله کار آمد و مفید است. یا لوازم کاری مانند و … اینها نیز موارد جذاب برای مردان فنی هست که می توانید تهیه و کادو دهید.

  1. کیف پول و کمربند

اگر می‌خواهید که هزینه کمتری پرداخت کنید و اما یک هدیه لاکچری برای آقایان بخرید، می‌توانید به سراغ کیف پول، کمربند یا ست‌های هدیه بروید. کیف و پول و کمربند از قدیم جزو کادوهای باارزش میان خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم جزو هدیه‌های شیک و رسمی به شمار می‌رود، البته اگر واقعا یک کیف پول یا کمربند شیک انتخاب کنید.

  1. ست کامل لوازم ورزشی مردانه

اگر فرد مورد نظرتان به ورزش علاقه مند است مناسب ترین هدیه برای وی می تواند ست وسایل ورزشی باشد.

  1. عطر و ادکلن مردانه

از جمله بهترین و در دسترس ترین هدایا برای آقایان انواع مختلف عطر و ادکلن های مردانه است که با اطلاع از تمایلات طرف مقابل تان می توانید تهیه نمایید.

  1. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و هارد اکسترنال

یک اسپیکر قابل حمل خوب هم جزو کالاهایی است که هر کسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد.

علاوه بر یک اسپیکر خوب، آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال خیلی نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان به مناسبت‌های مختلف است.

چه کادویی برای تولد آقایان بخریم ؟

  1. لوازم بهداشتی

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر. حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید.

  1. کفش

اگر با کسی که می‌خواهید برای او هدیه بگیرید رابطه نزدیکی دارید، پس دست‌تان در خرید هدیه بازتر است و می‌توانید به سراغ هدیه‌های خاص‌تر مثل کفش بروید.

کفش یک هدیه نفیس برای آقایان است و چون کاربردزیادی دارد، آن‌ها را خیلی خوشحال می‌کند. در راهنمای خرید کادو برای آقایان شیک پوش که معمولا لباس‌های رسمی‌ و می‌پوشند، نیم بوت مردانه چرم یک هدیه شیک و رسمی است.

همینطور برای آقایان جوان‌تر که بیشتر تیپ‌های اسپرت لباس می‌پوشند، ورزش می‌کنند و راحتی برایشان اهمیت زیادی دارد، یک کفش کتانی رانینگ جدید و راحت بهترین هدیه است

  1. دمپایی‌های داخل خانه‌ یا راحتی محل کار

در حالی که دمپایی‌های خانگی مرسوم عموما شل و ول هستند و کفه‌ی ضعیفی دارند، برخی از دمپایی‌های کلاسیک یک رویه‌ی محکمتر اما نرم و راحت و یک کفه‌ی لاستیکی نرم دارند.

بسیاری از آقایان علاقه دارند در خانه با دمپایی راه بروند یا وقتی به محل کارشان می رسند کفش های رسمی رادرآورند و دمپایی بپوشند. خوب است به این سلیقه احترام بگذارید و یک جفت از آن دمپایی های زیبا را بخرید.

ما بنویسید.

منبع : pinterest.com

 

خروج از نسخه موبایل