فرهنگ و هنر

بیانیه ستاد امر به معروف در محکومیت جنایت بمباران بیمارستان غزه

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در محکومیت جنایت بمباران بیمارستان غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرخط نیوز، متن این بیانیه بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم
وسیعلم الذین ظلمواای منقلب ینقلبون (شعرا/۲۲۷)

جنایت دیشب رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی، امت اسلامی را دغدار کرده است. امت اسلامی ۷۵ سال است که ماهیت پلید، شیطانی و غیربشری رژیم جعلی صهیونیستی را بارها فریاد زده است. اما پدران این فرزند نامشروع با هیاهوی تبلیغاتی و فشار سیاسی و نظامی سعی بر عوض کردن جای قاتل و مقتول و شهید و جلاد داشتند، اکنون بعد از جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی آیا برهان و دلیل روشن‌تری بر حقانیت ادعای امت اسلامی وجود دارد؟ امت اسلامی و همه ملت‌های حق‌جو و آزاده، امروز با چشمان اشک بار و دلی مملو از غم، کینه و نفرت خود از این رژیم کودک‌کش را در خیابان‌ها فریاد می‌زنند. بعد از جنایت دیشب، دشمن رژیم صهیونیستی فقط امت اسلامی نیست بلکه همه ملت‌ها دشمن این رژیم محسوب می‌شوند.

جنایت دیشب رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی که طبق همه قواعد اخلاقی، عرفی، بین‌المللی و حقوقی غیرقابل پذیرش است و یک جنایت جنگی محسوب می‌شود، محکم‌ترین دلیل بر حقانیت ضرورت نابودی این رژیم نامشروع است. افکار عمومی دنیا از حجم کشتار ملت غزه در شوک و بهت فرو رفته است. کشتار کودکان، زنان، پیرمردان که از بمباران هولناک و غیرانسانی غزه به بیمارستان پناه آورده بودند، روی تمام جنایتکاران تاریخ را سفید کرد و جنایتی رقم زد که بشریت همواره از آن شرمگین خواهد بود.

متاسفانه در این میان استانداردهای دوگانه حقوق بشری سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی و حقوق بشری داغ بازماندگان این حادثه را دو چندان می‌کند. در حالی که این سازمان‌ها و کشورهای غربی گروه حماس را به واسطه دفاع از خاک خود محکوم می‌کنند، اما امروز شاهد محکومیت و محاکمه رژیم صهیونیستی بر این جنایت آشکار نیستیم و مواضعی اتخاذ می‌شود که خم به آبروی این جنایتکاران نیایید. هرچند که اطمینان داریم جنایتکاران صهیونیستی به زودی در پای میز محاکمه امت اسلامی حاضر خواهند شد و این وعده تردید ناپذیر خداوند است.

چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «اگر چنانچه این جنایت ادامه پیدا کند، مسلمان‌ها بی‌تاب می‌شوند.» و جنایت دیشب، امت اسلامی را بی تاب کرده است و گروه‌های مقاومت را از جهاد ناگزیر ساخته است چرا که هنوز ندای مولای‌مان امام حسین (ع) بر گوش‌هایمان طنین انداز است که فرمود «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة»

آمریکا نیز به عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی و طراح سیاست‌های این رژیم نامشروع از یک سو با سیاست چماق و هویج مسلمان و گروه‌های مقاومت را به کاهش تنش و سکوت فرا می‌خواند و از سوی دیگر با ارسال تجهیزات نظامی و بمب‌های مختلف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی را تقویت می‌کند؛ بنابراین تردیدی نیست که مسئول اصلی جنایت دیشب دولت آمریکا است.

سکوت در مقابل کشتار کودکان و بیماران با هر بهانه و توجیهی ترویج «منکر» و نابودی اخلاق و خلاف انسانیت است و بزرگترین «معروف» برای امت اسلامی مقاومت و مبارزه با این غده سرطانی است که بی توجهی به آن و سکوت در مقابل آن باعث نابودی کل منطقه خواهد شد.

این حکمت و بیان امام علی (ع) به عنوان رهبر همیشگی آزادی خواهان و عدالت خواهان تاریخ تسکینی بر قلب سوخته امروز امت اسلامی است که فرمود «روز انتقام گرفتنِ مظلوم از ظالم، شدیدتر و سخت‌تر از روز ستم کردن ِظالم بر مظلوم است» (نهج‌البلاغه، حکمت ۲۴۱)”

انتهای پیام

انتشارات فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.