توجه به وحدت توجه به امر فردی و مقطعی نیست

توجه به وحدت توجه به امر فردی و مقطعی نیست

رئیس جمهور تاکید کرد که توجه به وحدت توجه به امر فردی و مقطعی نیست، بلکه یک منظومه فکری با محوریت حق و قرآن و نبی مکرم اسلام و عترت پاک او است.

توجه به وحدت توجه به امر فردی و مقطعی نیست

به گزارش سرخط نیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با تبریک ولادت پیامبر اسلام و امام صادق و گرامیداشت یاد مجاهدین وحدت اسلامی، اظهار کرد: امروز موضوع وحدت بسیار اهمیت دارد همواره در تاریخ اسلام وحدت امت اسلامی دارای اهمیت بوده و اهمیت وحدت روز به روز در عالم اسلام مورد تاکید قرار می گیرد. توجه به وحدت توجه به امر فردی و مقطعی نیست، بلکه یک منظومه فکری با محوریت حق و قرآن و نبی مکرم اسلام و عترت پاک او است.
وی ادامه داد: امروز وحدت به معنای وحدت در مذاهب یا جغرافیا نیست، بلکه اتحاد و انسجام برای حفظ منافع امت اسلامی است. امت با ریشه لغوی که دارد، مجموعه ای داری یک هدف و مقصد است و سیرورت به سوی حق است. امت اسلامی فقط به سخن خدا عمل می کند.
رئیسی همچنین افزود: رسول الله به عنوان بهترین خلق خدا جلوه همه خوبی های عالم، اخلاق، صبر، ایمان، مجاهدت در راه خداست و الگویی برای همه بشریت و انسان معاصراست. موفقیت رسول خدا در پرتو شرح صدر اوست. شاخص عقب گرد و سیر ارتجاعی و قهقهرایی در امت اسلامی چیست؟ پیروی از کفار رمز سیر ارتجاعی امت اسلامی است. این ها پیام خداو روسل خداست. رمز پیروزی مسلمانان ، وحدت و انسجام آنها با محوریت اعتقاد به خدا، رسوا و تاسی از قرآن بوده است. پیروی از بیگانگان سیر ارتجاعی را به دنبال دارد. امروز نظام سلطه می داند مهمترین سد در برابر او مردم مسلمان دلداده به خدا هستند.

ادامه دارد…

خروج از نسخه موبایل