توضیح وزارت ارتباطات درباره علت اختلال پیام‌رسان‌های داخلی

ارتباطات | وزارت ارتباطات

توضیح وزارت ارتباطات درباره علت اختلال پیام‌رسان‌های داخلی

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات درباره اختلال پیش آمده در عملکرد پیام رسان‌های داخلی گفت: از نظر ما برخی مشکل‌ها حل شده اما اتصال پیام رسان‌ها ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان نیاز داشته باشد که بلافاصله بعد از حل مشکل، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش سرخط نیوز، محمد احسان خرامید_ مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اختلال رخ در برخی پیام رسان های داخلی اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از هموطنان به دلیل مشکل پیش آمده این اختلال به دلیل مشکل در شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنتر های شرکت ارتباطات زیرساخت به وجود آمد که سبب شد حدود پنج دقیقه ما قطعی برق داشته باشیم.

وی افزود: بلافاصله همکاران ما در تلاش بودند و مشکل برق رسانی حل شد. درتلاشیم که فرایند فنی که بعد از حل شدن برق را طی می کند مرتفع شود و ادامه خدمت رسانی از طریق پیام رسان های داخلی را داشته باشیم.

خرامید درباره گستردگی این اختلال گفت: این اختلال در حد یکی از مراکز ماست و اینگونه نیست که مشکل سراسری باشد و الحمدالله مشکل حل شده است. دوستانی که فنی هستند می دانند بعد از اینکه سیستم برق وصل می‌شود و اتفاق افتاده مرتفع می‌شود ، لحظاتی طول می کشد تا ادامه خدمت رسانی مانند گذشته انجام شود. همکاران ما در تلاش‌اند این مشکل حل شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

او تاکید کرد: درحال حاضر از نظر ما برخی مشکل ها حل شده اما چیزی که مردم باید در گوشی های خود یعنی اتصال پیام رسان‌ها را ببینند ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان نیاز داشته باشد اما بلافاصله به محض اینکه مشکل برطرف شود ما اطلاع رسانی خواهیم کرد، مشکل فنی مشکلی نیست که از قبل اطلاع دهد بلکه یک دفعه ایجاد میشود و ما وظیفه خود می دانیم به محض اینکه اطلاعات جدید کسب کنیم اطلاع‌رسانی و شفاف سازی شود.   

همچنین شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل