اقتصادی

تکمیل شبکه آبرسانی روستای شیخ ظهراب در شهرستان حمیدیه

سرخط نیوز/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از تکمیل و بهره‌برداری از شبکه آبرسانی به روستای شیخ ظهراب در شهرستان حمیدیه خبرداد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با سرخط نیوز، اظهار کرد: شبکه آبرسانی به روستای بزرگ ۷ هزار نفری شیخ ظهراب در شهرستان حمیدیه تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: این روستا از توابع شهرستان حمیدیه و نزدیک اهواز است که تا پیش از اجرای این طرح بیش از نیمی از نیاز آبی آن با تانکر سیار تامین می‌شد و باقی بخش‌های آن نیز در تنش شدید آبی بود.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: طرح آبرسانی به روستای شیخ ظهراب با هزینه ۲۲ میلیارد تومانی و با احداث ۸ کیلومتر خط ۱۲ اینچ اجرایی شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: با اجرای این طرح نیاز آب ساکنان منطقه با اتصال به شبکه آب غدیر برطرف و کمبود آب با تلاش‌های انجام‌شده حل شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما تامین آب و پایداری آب در شهرها و روستاهای استان است و با این اقدام انجام شده خوشبختانه آب این روستا نیز پایدار شد.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

با درود! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که به دنبال تحقیقات دقیق و تحلیل‌های کامل در زمینه اقتصاد است. با دستیابی به اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، تلاش می‌کنم تا به شما مطالب کیفیت بالا را ارائه دهم.