برترین های کسب و کارعمومی

خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی LG در هشتگرد شامل چه مواردی است؟

در میانه رونمایی از شاهکارهایش، ال جی پرده از بهترین تلویزیون QNED و نانوسل خودش نیز برداشت که به گفته خودش می‌توانید انتظار بهترین عملکرد و کنتراست را از مدل‌های کیوند داشته باشید؛ همچنین برچسب گذاری تلویزیون‌های نانوسل نیز در این سال همزمان با معرفی آن‌ها انجام شد که می‌توان گفت پس از LEDها، اقتصادی‌ترین مدل‌ها خواهند بود و با کاربری گیمینگ و تماشای فیلم و سریال، به خانه‌های شما راه پیدا می‌کنند. اگر دنبال پیشرفته‌ترین نمایشگر سال هستید، خرید تلویزیون ال جی C3 را پیشنهاد می‌کنیم که برنده جایزه بهترین تلویزیون برای بازی درسال 2023 شده است.

تلویزیون سامسونگ در مقابل تلویزیون ال جی

سامسونگ و ال جی بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی هستند و اولین وجه اشتراک آنها همین هم‌ملیتی بودنشان است. عمده فعالیت ال جی در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی است و می‌توان گفت بزرگترین برند این حوزه به شمار می‌آید. سامسونگ نیز در حوزه لوازم خانگی سررشته دارد و محصولات متنوعی روانه بازار کرده است. سامسونگ به واسطه فعالیت در حوزه تکنولوژی در وارد کردن آن به محصولات خانگی، بسیار موفق بوده و ترکیبی نوآورانه و کاربردی به وجود آورده است.

فناوری پنل: ال جی از فناوری OLED استفاده می‌کند؛ در مقابل سامسونگ از فناوری QLED بهره می‌برد. (البته فقط از این دو فناوری استفاده نمی‌کنند؛ ولی در مقایسه با سایر پنل‌ها از این دو پنل بهره بیشتری می‌برند).

تفاوت‌های فناوری OLED و QLED: هر دو از بهترین فناوری‌های موجود هستند؛ دقت رنگ در فناوری OLED بسیار بالا است و با بیشترین کیفیت و وضوح رنگ‌ها را تفکیک می‌کند. این ویژگی به واسطه داشتن قابلیت تولید نور مستقل در هر پیکسل است (قابلیتی که در سایر فناوری‌ها دیده نمی‌شود).

سامسونگ اولین شرکتی بود که از فناوری QLED استفاده کرد. برای تولید رنگ در این فناوری از نقاط کوانتومی استفاده می‌شود تا رنگ‌بندی و روشنایی در آنها با بالاترین کیفیت نمایش داده شود. کیفیت تصویر با ارزش‌ترین پارامتر در خرید تلویزیون به شمار می‌آید؛ در ادامه کیفیت تصاویر محصولات این دو برند بررسی می‌شوند.

مقایسه دو برند ال جی و سامسونگ

در ادامه به بررسی و مقایسه تلویزیون های الجی و سامسونگ از جنبه مختلفی همچون کیفیت تصویر، طراحی، کیفیت ساخت و قدرت پرداخته ایم.

استخدام شرکت ال جی هشتگرد | تعمیر لباسشویی در هشتگرد | نمایندگی ال جی در شهرستان ها

طراحی تلویزیون

مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ ،یکی از مهم ترین مؤلفه هایی که در خرید تلویزیون باید مد نظر گرفته شود، طراحی آن است. بیشار کاربران بیش از ها موضوع دیگری به طراحی و ظاهر تلویزیون اهمیت می دهند و این بعد برایشان در اولویت قرار دارد. از سوی دیگر، ویژگی های ظاهری یک محصول اولین چیزی است که باید شما را تحت تاثیر قرار داده و به سمت خود جذب کند.

لذا می توان گفت که طراحی خوب و ظاهر زیبا مؤلفه ای است که دید کلی شما را در رابطه با آن محصول تحت تاثیر قرار خواهد داد. از این رو لازم دیدیم تلویزیون های ال جی و سامسونگ را از نظر طراحی مقایسه نماییم. سال های زیادی از دوران تلویزیون های پهن و جعبه ای می گذرد، تلویزیون هایی که بیش از 20 سانت ضخامت داشتند.

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و با بهره گیری از تکنولوژی ال سی دی رفته رفته  نمایشگرها باریک تر شدند. زمان زیادی از زمانی که اولین بار تلویزیون های باریک تحت عنوان ال سی دی پا به بازار گذاشتند نمی گذرد. درست پس از وقوع همین اتفاق بود که مردم با خرید این تلویزیون ها دنیای شگفت انگیزی از تصاویر را به چشمان خود هدیه بخشیدند و با تلویزیون های جدیدی که به بازار ارائه شده بود خانه خود را زیبا تر نمودند.

ولی این تازه یک خط شروع بود، شروع یک رقابت تنگاتنگ میان کمپانی های سازنده تلویزیون که گویا به این سادگی ها دست بردار نبودند. از آن پس بود که این سازندگان اقدام به باریک تر، زیبا تر و با کیفیت تر کردن تلویزیون ها خود زدند تا بتوانند در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند. در رابطه با طراحی شاید نتوان برتری را مختص یک یا چند کمپانی دانست، چرا که هر کدام از کمپانی ها بسته به مدل های ارائه شده خود، طراحی های متنوعی را ارائه داده اند که هر کدام ممکن است بسته به سلیقه شما، زیبا و شکیل جلوه کند.

با قاب یا بدون قاب، کدام یک ؟

مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ ،تلویزیون سامسونگ مدل  js9000 و تلویزیون ال جی مدل  sj800 را در نظر بگیرید. هر دو تلویزیون ذکر شده از طراحی زیبا و خاصی برخوردار بوده و نیز دارای قاب باریک و نازکی می باشند. تلویزیون ال جی از قاب نازک تری نسبت به تلویزیون سامسونگ برخوردار است. سامسونگ در طراحی این تلویزیون، مانند اکثر موارد از یک طراحی ساده و کلاسیک با پایه های مستطیلی شکل ساده استفاده کرده است.

نقد و بررسی تلویزیون ال جی

برای اینکه مزایا و معایب تلویزیون ال جی را بدانیم، قبل از هر چیز باید آن ‌ها را با زوایای مختلف به چالش کشیده شده و تمام امکاناتی که در چنته دارد به طبق اخلاص گذاشته شود. قابلیت‌هایی که وجود دارد، یکی یکی عنوان شده و به بررسی نقاط ضعف و قوت ‌آن‌ها بپردازیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم چطور مدلی باب دلمان انتخاب کنیم و یا تلویزیونی را از رده محصولاتی گزینشی خود خارج نماییم.

نمایندگی ال جی در هشتگرد آماده خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد

کیفیت تصویر با صفحه نمایش‌های متفاوت

در نمایشگر‌های ال جی شاهد انواع کیفیت تصویر هستیم و برای هر کسی با هر سلیقه‌ای محصولی باب میلش وجود دارد. تلویزیون‌هایی به نام Full HD وجود دارند که ساده‌ترین مدل‌ها به شمار می‌آیند و نسبت به بقیه از وضوح پایین‌تری برخوردار می باشند، رزولوشن آن‌ها 1920×1080 است و در واقع تلویزیون 1080 نام گذاری می‌شوند. بعد از آن، تلویزیون‌های سری 4K را داریم که از پایین رده‌ترین تا بالاترین را تحت پوشش خود قرار ‌می‌دهند و وضوح تصویری 4 برابری سری ‌اولی از شاهکارهایش است. برای اینکه متوجه باشیم که چرا باید تلویزیون ال جی بخریم؟ نیاز داریم از کیفیت تصویر موجود با خبر باشیم.

چگونه بهترین تلویزیون را انتخاب کنم؟

اگر می خواهید تلویزیون مناسب خود را پیدا کنید، عوامل مختلفی از اندازه و وضوح صفحه نمایش گرفته تا ویژگی های هوشمند و درگاه های ارتباطی را باید در نظر بگیرید. ما برای اکثر خانه ها توصیه می کنیم که مدل های 55 و 65 اینچی با وضوح فورکی را انتخاب کنند؛ همچنین طرفدار پر و پا قرص تلویزیون های هوشمند هستیم که به شما امکان می دهد به همه ی برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

لازم است که یک تلویزیون عملکرد خوبی در زمینه های اصلی مانند کیفیت صدا و تصویر ارائه دهد، بنابراین برای دیدن نکات برجسته هر مدل بر روی لینک آن در جدول پایین کلیک کنید تا از جزئیات تلویزیون اطلاعات بیشتری به دست آورید و انتخاب ایده آل تری داشته باشید. در آخر این انتخاب به نیازهای شما بستگی دارد اگر می خواهید برای پشتیبانی از امکانات مختلف تصویر و تعداد پورت های ارتباطی متنوع تر هزینه بیشتری پرداخت کنید، می توانید مدل مورد نظر خود را بیابید.