برترین های کسب و کار

درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی

مشخصات فنی درب ضد حریق بهاری درب فلزی مورد تایید سازمان آتش نشانی

درب ضد حریق فلزی با تایید سازمان آتش نشانی دارای درب اسکلت فلزی و ضخامت اسکلت فلزی دو میلی متر ورق هیدروکربنی یا گالوانیزه می باشد که تمامی این موارد مورد تایید آتش نشانی سازمان آتش نشانی می باشد.

صفحه فلزی داخل چهارچوب درب از PLATE hydrocrine به ضخامت یک و شش دهم میلیون ساخته شده است. همچنین ساختار خاصی در سازه فلزی وجود دارد به این صورت که شبکه فلزی داخلی در قسمتی از درب که دستگاه نصب شده است تقویت شده و عرض درب فلزی نسوز نیست. البته باید گفت که شبکه داخلی صفحات هیدروکربنی علاوه بر مشکل مقاومت، مشکل نگهداری و نگهداری تجهیزات داخل درب ضد حریق مانند پشم سنگ مطرح است.

متریال اصلی داخل درب ضد حریق فلزی پشم سنگ مرغوب و بدون مواد مضر است که وزن آن 80 بوده و تا هشتاد و پنجاه درجه مقاوم در برابر حرارت می باشد. این پشم سنگ علاوه بر دارا بودن گواهینامه استاندارد از سازمان استاندارد ایران دارای درجه استاندارد A نیز می باشد.

رنگ قسمت بالای در و فریم از پلی استر اپوکسی است که با پاشش جریان الکتریکی قطب های منفی و مثبت بر روی صفحات هیدروکربنی ساخته می شود.

تجهیزات مورد استفاده را می توان دستگیره و لولای ضد وحشت درب ضد حریق نامید که همگی مورد تایید سازمان آتش نشانی هستند. درزگیر دور لولای در نیز نقش مهمی در جلوگیری از انتشار گازهای سمی و دود در خانه در حال سوختن دارد و علاوه بر آن باعث کند شدن روند سوختن و جلوگیری از ورود اکسیژن به محیط می شود.

درب ضد حریق فلزی درسیم مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشد و این گواهی نشان می دهد که درسیم از تمامی مواد مورد تایید سازمان آتش نشانی برای ساخت درب های فلزی خود استفاده می کند. درب ضد حریق فلزی درسام دارای اسکلت فلزی می باشد و درب ضد حریق فلزی قابل نصب بر روی اسکلت فلزی ساده و فرانسوی نمی باشد که به دلیل ضخامت زیاد درب ضد حریق فلزی به ضخامت 5.5 سانتی متر می باشد.

درب ضد حریق فلزی از دو نوع فلز گالوانیزه یا ورق مشکی یا روغنی ساخته می شود و نوع فلز مورد استفاده بستگی به شرایط رطوبتی منطقه مورد استفاده دارد. داخل درب ضد حریق فلزی درسام از پشم سنگ تراکم 80 استفاده می شود که ضخامت پشم سنگ مورد تایید سازمان آتش نشانی چهار سانتی متر است و این مشخصات باید دقیقا در زمان ساخت انجام شود و متریال آن قابل تغییر نباشد. طبق قانون سلیقه مشتری.

اداره آتش نشانی درب ضد حریق را تایید کرد

درب ضد حریق تقریباً 100 کیلوگرم وزن دارد. این نوع درب ضد شورش با انواع دستگاه های ضد شورش برندهای دی اند دی، داف و کاله در ترکیه تولید می شود که نوع دستگاه آن دسته ضد کنتر، لولای فنری یا لولای معمولی جک هیدرولیک می باشد. درست با یک لولا فنری انجام می شود.

شرکت درسام عمده فروشی درب ضد حریق و فروش 120 واحد درب ضد حریق می باشد. طول در و چهارچوب 110 و 105 سانتی متر است. برای محاسبه فضای مفید باید 15 سانتی متر از این عدد کم کنیم تا فضای مفید به دست آید. دهانه درب ضد حریق فلزی پرواز نمی کند و چارچوب در کنار سنگ یا دیوار قرار می گیرد. نصب و پیکربندی درب ضد حریق به روش جوشکاری انجام می شود و نصب درب ضد حریق در صورت تنظیم نادرست منجر به از کار افتادن به موقع استاپ می شود.

تست آتش نشانی درب ضد حریق در آتش نشانی

نصب و دانش فنی در حفاظت در برابر آتش فولادی

به طور کلی می توان گفت که نصب تاسیسات حفاظتی در برابر آتش مانند نصب تاسیسات ضد سرقت است اما در جزئیات تفاوت هایی وجود دارد که می توان به آنها اشاره و بیان کرد. درب ضد حریق توسط 4 تا 5 کارگر به زمین بلند می شود. درب ضد حریق بیش از 120 کیلوگرم وزن دارد و به دلیل طول درب، در پایین آوردن آن به کف دقت لازم است. از طرفی درب های ضد حریق حاوی مواد قابل اشتعال نیستند، بنابراین نمی توان از درختان به عنوان پوشش استفاده کرد. رنگ های استاتیکی که برای رنگ آمیزی درب های فلزی استفاده می شود مورد تایید سازمان آتش نشانی بوده و از رنگ های مقاوم در برابر آتش محسوب می شوند. دستگیره درب ضد حریق فلزی انواع مختلفی دارد و هر شرکتی با توجه به تایید مشتری نوع دستگیره را به مشتری ارائه می دهد. در عمل کارفرمایان با انواع مواد و تجهیزات مورد استفاده برای درب ضد حریق فلزی تداخلی ندارند. درب های ضد حریق فلزی باید به شکل منحنی ساخته شوند، زیرا نوار اطراف لولاهای درب می تواند در صورت آتش سوزی از ورود دود جلوگیری کند. در مواقع آتش سوزی به دلیل ترس افراد دستگیره ضد وحشت روی در تعبیه شده که با حرکت جزئی و فشار روی دستگیره قفل باز می شود. فروشنده باید با تایید سازمان آتش نشانی درب ضد حریق را نصب کرده و گواهی اصالت محصول مورد تایید سازمان آتش نشانی را مطابق با گواهی آتش نشانی صادر کند.

طبق گفته سازنده درب ضد حریق فلزی، مواد استفاده شده در داخل درب متفاوت است. این تفاوت در مواد باعث تفاوت در زمان مقاومت در برابر آتش درب فلزی می شود. برخی از شرکت ها به طور همزمان از پشم سنگ و گچ نسوز استفاده می کنند. یا برخی از کارخانه ها از پشم سرامیک یا پشم سنگ به طور جداگانه استفاده می کنند.

ساخت داخلی درب ضد حریق و تایید حریق با توجه به نوع تاییدیه متفاوت است. در ساخت درب ضد حریق بسته به نوع آزمایش انجام شده از کاغذ هیدروکربنی، کاغذ سیاه یا کاغذ روغنی و کاغذ موجدار استفاده می شود. این نوع کاغذ هیدروکربنی نیز مورد تایید سازمان آتش نشانی است. کارخانه موظف به ساخت درب ضد حریق با مشخصات و جزییات آتش نشانی می باشد و در صورت بروز تخلف در صورت آتش سوزی کلیه هزینه های مادی و جانی به عهده مشتری می باشد.