رشته تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای

آموزش کاملا عملی تعمیر انواع لوازم خانگی + مدرک بین المللی

دوره تعمیر لوازم خانگی فنی حرفه ای؛ مجموعه کامل آموزشی تعمیر لوازم خانگی برقی است که شامل دو قسمت اصلی تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد می‌باشد که به دلیل استفاده همه اقشار از این نوع تجهیزات بازار خوبی در بخش تعمیرات دارد. به همین دلیل مجتمع آموزشی برق گستران سعی دارد با بهره گیری از اساتید مجرب و کارگاه‌های مجهز و استفاده از لوازم خانگی مدرن، کارآموزان را از نظر عملی و نظری آماده کند تا از هر لحاظ در بازار کار موثر واقع شود.

همان طور که در ابتدا گفته شد این دوره آموزشی شامل مباجثی همچون تعمیر ماشین ظرفشویی، آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی ، آموزش تعمیر یخچال فریزر، آموزش تعمیر مایکروفر می شود که به صورت کاملا عملی زیر نظر اساتید ماهر و آشنا با بازارکار برگزار می شود. علاقه‌مندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی می‌توانند به مطالعه سرفصل‌های آموزش داده شده در این دوره آموزشی ادامه داده و پس از کسب اطلاعات کامل در این دوره ثبت نام کنند. برق گستران در تلاش است تا این دوره را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کارآموز با مجوز رسمی به راحتی در بازار کار فعالیت کند.

آموزش تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی

از آنجاییکه این دوره آموزشی به صورت جامع به عیب یابی و تعمیرات تمامی لوازم برقی خانه و آشپزخانه می پردازد لذا کارآموز محترم نحوه راه اندازی و تعمیر همه وسایل خانگی همچون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، ماکروویو و باقی لوازم برقی را فرا خواهد گرفت.

آموزش تعمیر یخچال فریزر

یخچال و فریزر یکی از ضروری ترین لوازم خانگی هستند زیرا مواد غذایی، خوراکی ها، میوه و سبزیجات را سرد و تازه نگه می دارند. به عنوان یک تکنسین تعمیرات لوازم خانگی، به طور قطع با مشتری هایی مواجه خواهید شد که نیاز به پشتیبانی و تعمیرات یخچال دارد. بنابراین، مهم است که تئوری کلی عملکرد سیستم‌های تبرید و به طور خاص مفاهیم اساسی در مورد یخچال و فریزر را درک کنید. بر این اساس با شرکت در کلاس عملی تعمیر وسایل خانه، دانش لازم برای عیب یابی و شناسایی مشکلات رایج دستگاه های تبرید و سیستم های خنک کننده خانگی همچون یخچال فریزر را خواهید داشت.

در پایان این دوره، شما موارد زیر را یاد خواهید گرفت:

همچنین مهارت جویان می توانند به طور تخصصی در دوره شرکت کنند.

آموزش تعمیرات ماکروفر

مایکروویو ها در اندازه های مختلفی وجود دارند. برخی از آنها می توانند کوچک و ارزان و برخی گرانتر و بزرگتر باشند. اما بهر حال عدم استفاده صحیح از آنها باعث خرابی های رایج در این دستگاه خواهد شد.  به عنوان یک تکنسین و تعمیرکار لوازم خانگی برای شما ضروری است که نحوه عملکرد مایکروویوها، روش نصب ایمن و تعمیر آنها را بدانید. همچنین برای شما مهم است که درک قوی از اجزای مکانیکی و الکتریکی مایکروویوها داشته باشید تا بتوانید نحوه عیب یابی مشکلات رایجی که ممکن است ایجاد شود را تعیین کنید.

پس از شرکت در کلاس های حضوری تعمیر لوازم خانگی، شما قادر خواهید بود:

البته این آموزشگاه کلاس را نیز به صورت تخصصی برگزار می نماید.

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

ممکن است در هر خانه ای ماشین ظرفشویی پیدا نشود، ولی به مرور این وسیله برقی تبدیل به یک جز جدا نشدنی از خانه و آشپزخانه خانواده های ایرانی شده است. ماشین ظرفشویی از آن دست وسایل خانگی رایج هستند که اغلب تعمیرکاران لوازم برقی خانگی با آن ها مواجه خواهند شد. درک تئوری عملکرد و نحوه نصب ایمن آنها بسیار مهم است. با داشتن دانش اجزای مکانیکی و الکتریکی ماشین ظرفشویی، مهارت تعمیر و عیب یابی مشکلات رایجی که ماشین ظرفشویی را تحت تاثیر قرار می دهد را خواهید داشت.

با گذراندن دوره تعمیر فنی حرفه ای لوازم و وسایل برقی خانگی این موارد را خواهید آموخت:

در صورتیکه علاقمند هستید در کلاس تخصصی ثبت نام نمایید بر روی لینک کلیک کنید.

دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین لوازم برقی خانگی است که شما به عنوان تکنسین تعمیرات لوازم خانگی با آن مواجه خواهید شد. با درک تئوری اساسی عملکرد، اصول نصب ایمن، و اجزای مکانیکی، الکتریکی این دستگاه، ابزار لازم برای عیب‌یابی و تعمیر موفقیت‌آمیز این وسایل را در اختیار خواهید داشت.

از طریق ثبت نام در دوره جامع تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی، مبحث مربوط به تعمیر دستگاه لباس شویی را نیز خواهید آموخت. پس از اتمام این دوره فنی و عملی:

اگر فقط قصد یادگیری تعمیر لباسشویی را دارید می توانید در شرکت نمایید.

آموزش تعمیرات سایر لوازم برقی خانه و آشپزخانه

برق، الکترونیک و گاز اجزای اساسی در لوازم خانگی هستند. با داشتن دانش پایه در مورد نحوه عملکرد برق، الکترونیک و گاز در این لوازم، درک عمیق تری از نحوه عملکرد آنها خواهید داشت و به شما امکان می دهد مشکلات مشتریان خود را با دقت بیشتری عیب یابی و حل کنید.
علاوه بر دستگاه هایی که در بالا ذکر شد با ثبت نام و شرکت در کلاس آموزش تعمیر وسایل برقی قادر خواهید بود سایر وسایل برقی همچون جارو برقی، اطو بخار، چای ساز، قهوه ساز، خردکن و غیره را تعمیر نمایید.

آموزش تعمیرات برد لوازم خانگی

علاوه بر حل مشکلات مکانیکی و تعویض قطعات لوازم خانگی که در دوره تعمیرات وسایل خانه و آشپزخانه آموزش داده می شود، تعمیرات برد الکترونیکی لوازم خانگی نیز درس داده می شود.
بردهای الکترونیک یکی از اصلیترین قسمت های وسایل برقی هستند که در صورت عدم کارکرد صحیح، دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه برق گستران

آموزش تعمیرات لوازم خانگی با توجه به تقاضای گسترده در بازار یک دوره بسیار پر بار است. زیرا امروزه تقریباً هر خانه‌ای دارای نوعی لوازم خانگی مکانیکی یا الکترونیکی است و خرابی آنها و نیاز به تعمیر بعد از مدتی اجتناب ناپذیر است. در حین استفاده، هر دستگاهی دچار سایش و پارگی می‌شود که مستقیماً بر عملکرد آن دستگاه تأثیر می‌گذارد. امروزه لوازم خانگی به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر دارند.

دستگاه‌های مکانیکی معمولاً شکسته، فرسوده و ضربه می‌خورند و وسایل الکترونیکی نیز به دلایلی مانند مصرف نامناسب برق، سوختن یا آسیب دیدن قطعات داخلی در اثر آب، ضربه، شکستگی و حتی در مواردی عدم کارکرد طولانی ‌مدت ایجاد می‌شوند. جام کردن موتور در لوازم خانگی با موتور برقی شده است، نیاز به تعمیرات دوره‌ای دارند و از طرفی دستگاهی که دارای خرابی حتی جزئی باشد، برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی و حفظ سلامت افرادی که با این دستگاه کار می‌کنند. حتما باید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شود که نشان دهنده اهمیت آموزش تعمیرات لوازم خانگی به عنوان سرمایه گذاری برای ورود به بازار کار است، شغلی که آینده روشن و درآمد بالایی دارد.

دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه برق گستران دارای مزایای بسیاری می‌باشد. در این دوره آموزشی با نحوه تعمیر لوازم خانگی در یک کارگاه کاملا مجهز به صورت کاملا عملی آشنا می‌شوید. در این کارگاه می‌توانید انواع ابزار و وسایل مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی را بیابید. در این دوره آموزشی، فراگیران مهارت‌ های عملی را با ابزار و تجهیزات تعمیر لوازم خانگی زیر نظر مربیان تمرین می‌کنند.

مدرسان آموزشگاه برق گستران از معلمان خوشنام و با تجربه در بازار لوازم خانگی هستند که می‌توانند در کمترین زمان ممکن تخصص خود را به شما منتقل کنند. این مدرسین سال‌هاست که در بازار کار لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و از شرایط بازار کار آگاهی کامل دارند. علاوه بر این، این دوره تعمیرات لوازم خانگی دارای پشتیبانی پس از دوره است، به این معنی که اگر فراگیران در بازار کار با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند به مشاوره و راهنمایی اساتید ما اعتماد کنند. ضمناً برای دانشجویانی که از شهرهایی غیر از تهران به ما ملحق می‌شوند، هماهنگی‌های لازم برای اسکان در خوابگاه‌های نزدیک مدرسه انجام خواهد شد.

آینده شغلی تعمیرات انواع لوازم خانگی چگونه ارزیابی می شود؟

لوازم الکترونیکی خانگی در همه خانه‌ها یافت می‌شود. تنوع و کیفیت این لوازم خانگی می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور متوسط ​​حداقل 10 نوع مختلف از لوازم خانگی اصلی، از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، جاروبرقی، اتو و غیره را می‌توان یافت. در هر خانه این لوازم خانگی زندگی در آپارتمان را راحت یا می‌توان گفت امکان پذیر کرده است.

برخی از این لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی حداکثر دو یا سه بار در هفته روشن می‌شوند و برخی دیگر مانند یخچال به صورت 24 ساعته کار می‌کنند. طبیعتاً پس از مدتی این لوازم خانگی به دلیل استفاده غیر اصولی مصرف کنندگان یا فرسودگی قطعات دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر یا سرویس خواهند داشت. وظیفه تعمیرکار لوازم خانگی این است که قطعات معیوب لوازم خانگی را شناسایی کرده و در صورت لزوم آنها را تعمیر یا تعویض کند.

همانطور که توضیح دادیم، تنوع لوازم خانگی مورد استفاده در منازل بسیار زیاد است. از طرفی این لوازم خانگی به طور منظم کار می‌کنند. بنابراین احتمال آسیب یا نیاز به سرویس آنها زیاد است. روزانه افراد زیادی برای تعمیر لوازم خانگی خود به مراکز تعمیر لوازم خانگی مراجعه می‌کنند. تقاضا برای این حرفه بسیار زیاد و برای تعمیرکاران راضی کننده است. بازار کار تعمیرات لوازم خانگی با توجه به پیشرفت روزافزون و ارائه مدل‌های پیشرفته تر، هرگز اشباع نمی‌شود. با گذراندن دوره آموزشی تعمیرات انواع لوازم خانگی در آموزشگاه برق گستران می‌توانید هرگونه مشکل لوازم خانگی را تشخیص داده و تعمیر کنید و به راحتی وارد این بازار کار پر درآمد شوید.

دوره آموزشی تعمیر انواع لوازم خانگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به کارهای فنی مختلف هستید و دوست دارید به عنوان فرشته نجات اولین فردی باشید که بعد از خرابی لوازم خانگی مشکل را حل کرده و از زیر بار هزینه‌های آن خلاص شوید، این دوره تعمیرات لوازم خانگی می‌تواند دوره مناسبی باشد. همچنین اگر این شغل را شغلی برای آینده خود می‌دانید، یکی از داوطلبان واجد شرایط این آزمون هستید.

همچنین اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید یکی از ساده‌ترین راه‌ها اخذ گواهینامه بین المللی و قابل انتقال از سازمان فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه برق گستران می‌باشد. در مجموع، اگر قصد دارید شغلی با درآمد خوب و امنیت شغلی بالا پیدا کنید، می‌توانید روی دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی ما حساب کنید.

منبع:

https://barghgostaran.com/

خروج از نسخه موبایل