سایتی که آهنگ های مشابه را معرفی می کند

این چه آهنگیه؟

به نقل از https://kikhobe.com/top/services/ خیلی خب! به عصر ارتباطات، جایی که تلفن همراه شما به موزیک گوش می دهد و آن را شناسایی می کند و حتی متن آن را هم برایتان پیدا می کند خوش آمدید! تنها کاری که باید بکنید این است که یک برنامه ردیابی آهنگ روی گوشی تان نصب کنید. بعضی از این اپلیکیشن های پیدا کردن آهنگ حتی می توانند به شما در خرید آهنگ کمک کنند و متن موزیک های مختلف را هم در اختیارتان بگذارند.

با ، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

همه چیز درباره برنامه های شناسایی و پیدا کردن آهنگ

برنامه های تشخیص و شناسایی موزیک برنامه هایی هستند که به شما امکان می دهند با استفاده از گوشی همراهتان تقریبا هر موسیقی یا فیلمی که برای آنها پخش می کنید را طور خودکار شناسایی کنند و اطلاعاتی درباره شاعر و اهنگساز، لینک خرید آهنگ و متن ترانه در اختیار شما قرار بدهند. اکثر برنامه های پیدا کردن آهنگ خیلی راحت قابل دسترسی و دانلود هستند و به آسانی می توانید از آنها استفاده کنید.

برنامه های پیدا کردن آهنگ چطور کار می کنند؟

برنامه های شناسایی آهنگ با اتصال ابری به یک پایگاه داده آنلاین کار می کنند. این برنامه ها در ابتدا آهنگ در حال پخش توسط کاربر را نمونه گیری می کنند، بعد، از این نمونه اثر انگشت دیجیتالی می گیرند و آن را با یک پایگاه داده آنلاین مقایسه می کنند. در نهایت برنامه نمونه یکسان را پیدا می کند و آن را با جزئیاتی مثل خواننده آهنگ، آلبوم و عنوان آن به شما برمی گرداند. برخی از این اپلیکیشن ها متن آهنگ و لینک دانلود آن را هم در اختیارتان می گذارند. برخی دیگر از این برنامه ها هم به شما امکان می دهند تا با زمزمه کردن آهنگ با صدای خودتان بتوانید نام آهنگ مورد نظرتان را پیدا کنید.

شما می توانید با استفاده از یک برنامه حدس آهنگ هوشمند تجربه هیجان انگیز و لذت بخشی از پیدا کردن آهنگ دلخواهتان داشته باشید. این برنامه ها می توانند آهنگ یا فیلم پخش شده در نزدیکی شما یا گوشی تان را به طور خودکار تشخیص بدهند و جزئیات و گزینه دانلود آن در اختیارتان بگذارند.

۱شازم (Shazam)- ظرف چند ثانیه آهنگ و متن آن را پیدا کنید (بهترین)

شازم پادشاه بی چون و چرای همه برنامه های شناسایی آهنگ اندروید است. این نرم افزار نابغه می تواند تقریبا هر آهنگی که در نزدیکی شما پخش می شود را در یک چشم بهم زدن شناسایی و پیدا کند. دفعه بعد که دنبال یک آهنگ می گردید اصلا نیازی نیست عبارات طولانی را جستجو کنید. با نصب شازم می توانید در صورت تمایل موزیک ویدئو آهنگ مورد علاقه تان را هم در یوتیوب ببینید یا حتی آن را از آمازون خریداری کنید.

شازم هم مثل همه برنامه های خوب، یک برنامه بین پلتفرمی و رایگان است. بنابراین اگر از آیفون به اندروید تغییر سیستم عامل داده اید دیگر نیازی به معرفی شازم نیست. برنامه های زیادی برای پیدا کردن آهنگ وجود دارند اما شازم برنامه ای با کاربرد راحت است که می توانید تقریبا هر آهنگی را رمز گشایی کند!

۲ساند هاند (SoundHound)- جستجو و پخش موزیک-پیشنهاد ما

دلتان می خواهد برنامه ای داشته باشید که فقط با زمزمه کردن آهنگ با صدای خودتان بتواند موزیک دلخواهتان را پیدا کند؟ فکر می کنید این کار غیر ممکن است؟ خیلی خب، پس باید برنامه SoundHound را امتحان کنید. این برنامه به هوشمندترین الگوریتم ردیابی آهنگ مجهز است و می تواند صدای شما هنگام زمزمه آهنگ تشخیص بدهد و آهنگ مشابه با آن را پیدا کند. درست مثل اینکه در حال انجام بازی لوتو هستید!

اگر هیچ سرنخی از خواننده آهنگ و اسم آهنگ ندارید و بدتر از همه، به منبع پخش آهنگ هم دسترسی ندارید نگران نباشید. با این اپلیکیشن نه تنها مثل بقیه برنامه های پیدا کردن آهنگ به شما در پیدا کردن موزیک دلخواهتان کمک می کند؛ بلکه ویژگی های جالبی هم دارد که کار کردن با آن را لذت بخش می کند. از همه بهتر اینکه این برنامه آخرین بروز رسانی های هنرمندان مورد علاقه شما در شبکه های اجتماعی شان را هم در اختیارتان می گذارد. جالب است نه؟

۳برنامه Music Recognition

این برنامه که در گذشته با نام Beatfind شناخته می شد، نه تنها یک برنامه تشخیص آهنگ است بلکه ویژگی ها و قابلیت های جالبی هم ارائه می دهد. این نرم افزار علاوه بر تشخیص آهنگ، با آن همگام سازی می کند و با استفاده از چراغ قوه گوشی شما، افکت و جلوه چراغ های چشمک زن در مهمانی ها را تداعی می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به موتور ACRCloud برای یافتن سریع آهنگ مورد نظر شما و همچنین در اختیار گذاشتن لینک تماشای موزیک ویدئو در یوتیوب گوش دادن به آهنگ کامل در Spotify یا Deezer اشاره کرد.

۴-Musixmatch – پیدا کردن متن آهنگ

یکی از بهترین و قابل اعتمادترین برنامه های شناسایی آهنگ است که آن را به همه کاربران پیشنهاد می کنیم. این برنامه نه تنها خیلی سریع و فوری آهنگ مورد نظرتان را پیدا می کند، بلکه متن آهنگ را هم در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید با آن همخوانی کنید. این اپلیکیشن حتی می تواند به عنوان یک پخش کننده موسیقی به شما کمک کند تا لیست های پخش خودتان را مدیریت کرده و تجربه گوش دادن به موسیقی را بهینه تر و لذت بخش تر کنید.

شاید بشود گفت یکی از قابلیت های منحصر به فرد برنامه MusixMatch قابلیت آواز خواندن باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید صدای خواننده را حذف کنید و خودتان به جای او بخوانید. فوق العاده است نه؟ از همه اینها گذشته، بهترین قسمت ماجرا این است که این اپلیکیشن رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارید

خروج از نسخه موبایل