اقتصادی

عرضه گوشت قرمز منجمد در ۵۵ نقطه اهواز

سرخط نیوز/خوزستان معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توزیع گوشت قرمز منجمد در ۵۵ نقطه کلانشهر اهواز به منظور کنترل قیمت و تنظیم بازار خبر داد.

عبدالهادی فرخ تبار در گفت و گو با سرخط نیوز، با اشاره به توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار خوزستان اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار خوزستان و کاهش قیمت‌ها، توزیع و عرضه گوشت منجمد تولید داخل با قیمت مصوب بدون محدودیت در بازار خوزستان در حال انجام است.

وی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد تا رسیدن به نقطه تعادل و تنظیم بازار و کاهش محسوس قیمت گوشت گوسفند و گوساله تازه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: گوشت قرمز منجمد در ۵۵ نقطه کلانشهر اهواز به ویژه فروشگاه ‌های زنجیره‌ای در حال توزیع است.

فرخ تبار عنوان کرد: از دی ماه امسال با توجه به شرایط قیمت گوشت قرمز، عمدتا در فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و عاملان مورد اعتماد توزیع گوشت قرمز منجمد به صورت پیوسته انجام شده و این روند همچنان در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین نظارت بر بازار در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز از سوی بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی در حال انجام است و جای نگرانی نیز در خصوص تامین گوشت قرمز منجمد در بازار وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: میانگین قیمت گوشت قرمز منجمد توزیع شده در بازار استان بسته به قطعه گوشت، از کیلویی ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است که در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای استان توزیع می‌ شود.

انتهای پیام