فراخوان بابک «جهانبخش» برای برپایی یک کنسرت احساسی برای هوادارانش

بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ کشورمان بنا دارد پس از ماه‌های محرم و صفر کنسرتی به نام «احساس» را به روی صحنه ببرد، به همین دلیل نیز برای هوادارانش فراخوانی منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک جهانبخش خواننده پاپ کشورمان تصمیم دارد کنسرتی را پس از ماه های محرم و صفر به نام کنسرت حساس با خواندن آهنگ های پرطرفدار احساسی قدیمی و نوستالژیک و تازه های حسی خود برای طرفدارانش برگزار کند.

جهانبخش در صفحه مجازی خود اینگونه نوشت: «تمامی آهنگ‌های این کنسرت حسی خواهند بود و برای طیف خاص هواداران که علاقه شدیدی به این سبک دارند ، منتها به دلیل زمانبندی بیشتر از یک تعداد قطعه در یک اجرا نمی‌توانیم اجرا کنیم پس با در نظر گرفتن زمان باید منتخبی را داشته باشیم که بیشترین آرا را جلب کند. بنابراین هر یک از علاقه‌مندان ده آهنگ مورد علاقه‌شان را انتخاب و با اولویت بنویسند و در صفحه مجازی‌ام ارسال کنند».

این خواننده پاپ با اعلام چنین فراخوانی به طرفدارانش، عنوان کرد که سایت هم به زودی برای چنین نظرسنجی باز خواهد شد. او اعلام کرد که این کنسرت به دلیل امکانات خاص سالن و تردد نوازندگان، تنها در تهران برپا خواهد شد.

جهانبخش عنوان کرد که این  کنسرت در پاییز برپا خواهد شد و کنسرت دارای شانزده تا هجده قطعه خواهد بود و ممکن است یک سری قطعات مشترک هم داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل