اجتماعیبرترین های کسب و کار

فست فود کجا بریم؟

با بهترین فست فودهای تهران آشنا شوید، پس وقتی هوس یک ساندویچ و پیتزای پر پنیر می کنید، به سراغ بهترین ها بروید. ما 14 دستور غذای سریع محبوب و با کیفیت را برای شما نوشته ایم.

مهم نیست چقدر سالم هستید، روزهایی هستند که نمی توانید وسوسه بوییدن پیتزا یا گاز گرفتن همبرگر را غلبه کنید. اگر تهرانی هستید یا اغلب به پایتخت سفر می کنید حتما با بهترین فست فودهای تهران آشنا هستید چون کیفیت رستوران ها متفاوت است و پولتان را هم هدر نمی دهید!

در این مقاله علی بابا تعدادی از بهترین فست فودهای تهران را خواهید خواند. انتخاب چند رستوران از بین ده ها فست فود پرطرفدار تهران کار ساده ای نبود، فراموش نکنید از ذائقه و فست فودی که دوست دارید برای ما بنویسید. ما قیمت ها را در مارس 2018 نوشتیم.

14 – کوببرگر

یکی از گزینه های باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه، کوببرگر است. کوببرگر با هر برگری که تا به حال خورده اید یک تفاوت عمده دارد و آن این است که چاق است و انواع برگرهای مربعی را روی نان های مربعی سرو می کند. کوببرگر گوشت لذیذ و پنیر باکیفیت به شما می دهد و یک گریل هیجان انگیز سر میز می آورد. ممکن است نتوانید صندلی پیدا کنید زیرا فضای محدودی دارد. امتیاز کوببرگر در FourScore 2.8، در Google Reviews 2.4 و در Fidelio 4.8 است.

13- گریل باغچه

برخی از مردم دوست دارند ساندویچ خود را در یک مکان باز گاز بزنند و دوست ندارند در ماشین غذا بخورند، رستوران خوبی مانند گریل گاردن. همانطور که از نامش می توانید حدس بزنید، میزهای این رستوران در میان فضای سبز قرار گرفته اند و برای خانواده های کوچک یا گروه دوستان انتخابی دلپذیر است.

آدرس: خیابان خالدا اسلامبولی، هتل بیمارستان گاندی

12- رستوران ایتالیایی بونو

چه جایی بهتر از یک رستوران ایتالیایی برای خوردن یک پیتزای خوشمزه؟ رستوران بونو در شعبه ظفر یکی از پیتزاهای خوشمزه تهران است. مشتریان گذشته پیتزا، سالاد و نان سیر را توصیه می کنند.

رفتار خوب پرسنل، نظافت رستوران و پارکینگ زیاد از دیگر نمونه های ذکر شده توسط مشتریان قبلی است. بونو شعبه های دیگری هم دارد اما شعبه ظفر می تواند نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کند و با امتیاز 1.8 در چهار امتیاز، 1.8 در فیدیلیو، 3.5 در تریپ ادوایزر و 4 در گوگل ریویو امتیاز خوبی کسب کند.

آدرس: خیابان تخارستان، خیابان حسن زاده، خیابان ظفر

11- کباب پز منهتن

فضای داخلی رستوران منهتن گریل به اندازه نامش مدرن به نظر می رسد. وقتی در چند صندلی مختلف می نشینید، فست فود به شما می چسبد. منهتن گریل به خاطر همبرگرهایش معروف است، اگرچه منو شامل پیتزا یا انواع ساندویچ ها مانند مرغ و بادمجان نیز می شود. سفارش سیب زمینی را هم فراموش نکنید، طعم سس فراموش نشدنی است.

منهتن گریل امتیاز 2.8 را از Fidelio، 4 را از Google Reviews و 7.7 را از FourScore دریافت کرد. شاید به این دلیل از دست رفته است که کارکنان بسیار دوستانه نیستند. برای پارک کردن ماشین خود در اینجا مشکلی نخواهید داشت.

منهتن گریل

آدرس: تفریش، خیابان فنخسرو، خیابان جعفری

10- ساندویچ ارمنی

در مجموعه آرمن سه رستوران را با هم خواهید دید که به کباب، فست فود و ساندویچ اختصاص دارند. کیفیت هر سه رستوران قابل قبول است، اما چیزی که نام آرمن را به شهرت رسانده ساندویچ های لذیذ او به خصوص کبابی چوبی است. ساندویچ هایی که خوشمزه هستند و با نان سنگین درست می شوند مشتری دائمی هستند. برخی که از باگت پنیری خسته شده اند می گویند بهترین ساندویچ ها را در تهران ارمنستان می فروشند.

ارمنی ها

قیمت منو با توجه به کیفیت خوب ساندویچ ها معقول به نظر می رسد. احتمالاً در خیابان شلوغ مطهری جای پارک نخواهید یافت، اما می توانید ماشین خود را در جاده های اطراف پارک کنید. چهار کاربر امتیاز 5.8 را به آرمن، 6.8 به Fidelo و 2.4 به Google Reviews دادند.

آدرس: خیابان مطهری، کوچه سنندج

9- ساندویچ باماهاس

در خیابان خاطره انگیز سی تیر، ساندویچ فروشی جمع و جور باماهاس با یکی از خوش طعم ترین ساندویچ های تهران را خواهید دید. باماها شعبه دومی در خیابان کریمخان دارد که هر دو تقریبا کیفیت یکسانی دارند. طعم ساندویچ ها هیجان انگیزتر از بقیه است و وقتی برخورد دوستانه و صمیمی کارکنان و مواد تازه را در نظر بگیرید، به یک انتخاب اجتناب ناپذیر تبدیل می شود. علاوه بر این، می توانید مته بشکه ای مخصوص خود را سفارش دهید.

ساندویچ های باماها در اندازه های فردی و هیولایی عرضه می شوند. به یاد داشته باشید که شعبه های باماها صندلی های زیادی ندارند. اگر کنجکاو هستید که نمرات باماها را بدانید، این رستوران توانسته امتیاز 1.4 را از Google Review، 9.8 از Fidelio و 8.8 را از Four Score کسب کند.

باماهی

آدرس: خیابان سی تیر

8- قبض روزه

جرس یکی از ساندویچ های نوستالژیک شرق پایتخت است که با بازسازی و دکوراسیون خاص خود افراد زیادی را به خود جذب کرده است. در جرس می توانید از پیتزا گرفته تا انواع ساندویچ و نان تست را پیدا کنید. برخی از مردم معتقدند که طعم ساندویچ بهتر از پیتزا است. معمولاً شلوغ است و شما باید کمی صبر کنید تا سفارش خود را دریافت کنید، اما می توانید با هماهنگی های داخلی خود را گرم کنید.

جرس یکی از بهترین فست فودهای تهران است

آدرس: خیابان پیروزی، خیابان شکوفه

7-دونتان برگر

یکی دیگر از بهترین فست فودهای تهران دون تن برگر است. نام این فست فود بدون دلیل انتخاب نشده است، زیرا فضای داخلی اینجا حسی سطح خیابان را القا می کند. دیوارهای آجری تزئین شده با گیاهان یا نوشته های روی دیوار و پنجره های بزرگی که شما را از خیابان جدا نمی کند از ویژگی های رستوران دان تان برگر یا دان تان پلت است.

بهترین فست فود تهران; 14 مکان که باید امتحان کنید

همبرگرها حرفه ای، خوشمزه و دارای مقدار مناسبی دارچین هستند. قهوه را بعد از غذا فراموش نکنید که خیلی ها توصیه می کنند. دان تانبرگر امتیازهای خوبی از کاربران، 3.4 Google Review، 6.8 Fidelio و 4.8 FourScore را جمع آوری کرده است.

آدرس: خیابان نلسون ماندلا. (اردن)، پشت اسفندیار، نبش کوچه عراقی

6- پیتزا دوست دارد

میخوشی که به خاطر پیتزاهای خوشمزه اش معروف است، طرفداران زیادی دارد. فست فود میخوش شعبه های زیادی در شهرآرا، یوسف آباد، سهروردی و بلوار فردوس دارد اما میخوش اندرزگو موفق شد بیشترین امتیاز فیدیلیو را جمع آوری کند و 8.8 را از کاربران دریافت کند. البته در کنار پیتزا، سالاد و ساندویچ هم طرفدار دارد. در میخوش کیفیت و کمیت غذا نسبت به قیمتی که می پردازید راضی کننده است.

آدرس: بلوار آندرزگو، خیابان فارمیه

5 – برگر زغالی

یکی از قدیمی های خوشمزه، برگر ذغالی است که بوی ساندویچ آن تا آخر بزرگراه می رود. به ندرت زمانی را پیدا می کنید که برگرسقلی ساکت و با میزهای خالی باشد. علاوه بر کیفیت عالی غذا و برخورد خوب پرسنل، می توانید مراحل تهیه همبرگر و بسته بندی ساندویچ را تماشا کنید. فراموش نکنید که یکی از بهترین برگرهای تهران را اینجا امتحان کنید.

اگر دوست ندارید کسی به شما خیره شود تا غذاتان تمام شود و سفره خالی شود، بهتر است وسط هفته به برگرزقلی بروید یا در ماشین غذا بخورید. 3.8 از Fidelio، 3.4 از Google Review و 2.8 از Four Score بالاترین امتیازی است که قاغلی برگر می تواند کسب کند.

آدرس: خیابان ظفر

4- فست فود ایوان

بدون ذکر آوان نمی توان از بهترین فست فودهای تهران صحبت کرد. فست فود “آوان” راحت و جمع و جور است، طراحی داخلی ساده ای دارد. پیتزاهایش را در سینی سرو می کند که در این میان پیتزای استیک سیرش معروف شده است. همچنین می توانید به دنبال همبرگرهای پدر و پسر بگردید، همبرگر کوچکی که روی همبرگر بزرگتر گذاشته شده و روی آن پنیر است.

تهران کجاست؟ تمام تفریحات و امکانات بام تهران را بشناسید.

ممکن است مجبور شوید کمی جلوتر پارک کنید، اما کارکنان خوش برخورد شما را خسته خواهند کرد. ایوان با امتیاز 5.8 در فیدیلیو، 1.8 در چهار اسکور و 4 در اسنپ فود نشان داده است که طرفداران خاص خود را دارد.

آدرس: میدان وانک بین خیابان سئول و خیابان آفتاب

3 – رستوران جنارو

نام جیووانی احتمالاً برای شما آشناتر از جنارو است. جیووانی که مدتی است با نام جنارو فعالیت می کند، توانسته است 4 امتیاز از کاربران تریپ ادوایزر بگیرد. این رستوران شعبه های متعددی دارد که کیفیت مشابهی دارند، اما شعبه مرزداران کمی محبوب تر است.

تهران، خیابان 3 تیر; قدیمی ترین مکان تفریحی پایتخت.

جنارو رستوران ارزانی نیست. اگر به منو نگاه کنید، گزینه های جالب دیگری را خواهید دید. کیفیت خوب غذا، محیط آرام رستوران و برخورد خوب پرسنل راضی کننده است. برای یافتن جای پارک مشکلی نخواهید داشت. استادیوم جنارو امتیاز 3.8 را از Fidelio و 2.4 را از Google Review دریافت کرده است.

آدرس: بلوار مرزداران، نبش خیابان ناهید

2- آشپزخانه برادران

Baraya بیشتر به خاطر صبحانه های هیجان انگیزش معروف است، اما پیتزاها و ساندویچ های خوشمزه آن را نباید از دست داد. Baraya رستوران بزرگی نیست، اما اگر میز پر است، می توانید پشت میزی بیرون رستوران بنشینید که زمستان ها سیستم گرمایشی دارد. اگرچه معمولاً بسته بندی شده است، اما لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید و وقتی با دوست خود صحبت می کنید غذا از قبل روی میز است.

مقدار غذای مناسب نسبت به قیمت و برخورد حرفه ای کارکنان اکثر مشتریان را راضی کرده است. تقریباً تا ساعت 3 بعد از ظهر و حدود 10 شب باز است، بنابراین باید در مورد ناهار یا شام دیر وقت متفاوت فکر کنید. ممکن است مجبور شوید ماشین خود را کمی جلوتر پارک کنید، اما کیفیت خوب غذا ارزش آن را دارد.

آدرس: ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه ناسترن

1- ساندویچ فروشی هایمکس

Haymix درک شما از فست فود بزرگ و روشن را با صندلی های زرد و قرمز تغییر می دهد. یک رستوران کوچک و دنج با امتیاز 9.4 از نظرات گوگل و 2.9 از چهار کاربر از 10. تعداد صندلی های این رستوران محدود است و می تواند حدود شش تا هشت نفر را در خود جای دهد. اما طعم خوب ساندویچ ها و سس های مختلف را نمی توان نادیده گرفت.

برخی از مشتریان هیزمیکس می گویند که بهترین همبرگرها را در تهران خورده اند و ساندویچ ها خوشمزه بوده است. نگران انتخاب موسیقی و رفتار خوب پرسنل نباشید، ضمن اینکه یافتن جای پارک کار چندان سختی نیست. علاوه بر کوکتل و آب میوه های طبیعی، می توانید پاناکوتا، فرنی یا تیرامیسو را برای دسر سفارش دهید.

آدرس: خیابان خردمند جنوبی

منبع این خبر: بهترین فست فود شیراز پی جو