اقتصادی

قطع ۱۰ روزه ارتباط ۲۰ هزار نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد

سرخط نیوز/کهجیلویه و بویراحمد مدیر شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع ارتباط 10 روزه حدود 20 هزار نفر از جمعیت این استان خبر داد.

سید محمد حادی امیری روز سه شنبه 13 دی ماه 1401 در سید ستاد براین استان گفت: مناطق «رون»، «عجم»، «زیلایی»، «موردزرد زیلایی»، «سیلاب کلوار» و «شاه غالب» دوره 10 روزه است. كه بدليل كتابيل برق برقة تعليفوني و تعليقامة.

جمال معتدم نژاد مدیر شرکت برق این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت های مخابراتی کهگیلویه و بویراحمد باید به برق اضطراری و انرژی خورشیدی مجهز شوند تا این سایت ها در صعب العبور و صعب العبور واقع شوند. مناطق پوشیده از برف.” بدون مناطق، سکوت در سایت ها به حداقل می رسد.

وی افزود: در یک هفته گذشته 5 دستگاه با برش پایه های چوبی با اره برقی در نقاط دور افتاده، ایستگاه های مخابراتی، تلفن همراه، صوتی و منابع آب در برخی مناطق استان به سرقت رفت که مردم را با مشکل مواجه کرد. . شده است

به ویژه، 20 هزار نفر از جمعیت استان از دسترسی محروم شدند.

سید علی احمدزاده، استاندار کهجیلویه و بویراحمد نیز در آن فیسب گفت: هر دو دراشت شرکتی برک و تعلیمیک استان موسیدبند در هم و به هم فزائی کیبت به رفع مشکل برک مدرون آن را می دهند.

به گزارش سرخط نیوز، وی تاکید کرد: مدیران به جای رویارویی با یکدیگر با تلاش یکدیگر حرکت خواهند کرد و باید تمام توان خود را برای رفع این مشکل به کار گرفت.

انتهای پیام