مزایای اینترکام هوشمند

پیشرفت فناوری موجب شده تا برقراری ارتباط بین افراد مختلف آسان‌تر شود. سیستم اینترکام نیز یکی از تجهیزاتی است که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر یک از ما احتمالاً برگشت خوردن بسته پستی یا معطل ماندن پشت درب به دلیل در اختیار نداشتن کلید درب ورودی یا عدم حضور دیگر اعضای خانواده در منزل را تجربه کرده‌ایم. اینترکام هوشمند می‌تواند یک راه‌کار کاملاً کاربردی برای رفع چنین مشکلاتی باشد.

اینتر کام هوشمند چیست؟ اینترکام یک وسیله الکترونیکی برای برقراری یک ارتباط دو طرفه است که به مدارهای الکترونیکی خاصی برای ارسال و دریافت صدا و تصویر مجهز شده است. این سیستم برای برقراری ارتباط بین بخش‌های مختلف یک ساختمان، اداره، شرکت، مجتمع تجاری و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدارس و بیمارستان‌ها از این سیستم برای اطلاع‌رسانی، اعلان خطر یا ایجاد ارتباط بین بخش‌های مختلف ساختمان استفاده می‌کنند.

اینترکام هوشمند نسخه پیشرفته‌ای از سیستم اینترکام معمولی محسوب می‌شود. این دستگاه الکترونیکی متصل به شبکه اینترنت، امکان برقراری ارتباط با مراجعه‌کنندگان را از جلوی درب و حتی باز کردن درب از راه دور برای دیگر اعضای خانواده، مهمان‌، پستچی و غیره را فراهم می‌کند. این سیستم مجهز به دوربین امکان مشاهده تصویر مراجعه‌کنندگان روی گوشی هوشمند یا نمایشگر داخل منزل را فراهم می‌کند.

کاربرد اینترکام

در گذشته چیزی بعنوان اینترکام دیجیتال وجود نداشت و این وسیله به صورت آنالوگ ساخته و مورد استفاده قرار می‌گرفت. در حالت آنالوگ امکان ارائه تصویر و صدا بصورت همزمان وجود ندارد. اما امروزه به دلیل استفاده از گوشی های هوشمند و اتصالات داخلی آنها که به صورت دیجیتال می‌باشد، می‌توان سیگنال های ویدیویی را همراه با صدا دریافت کرد.

گفتنی است که در حال حاضر استفاده از اتصالات دیجیتال باعث شده تا برد این سیستم ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند و این وسیله محدوده وسیع تری را برای ایجاد ارتباط پیدا کند. ساختمان های مسکونی، ساختمان های تجاری، هتل های بزرگ، رستوران ها، مکان های فرهنگی مثل موزه ها و نمایشگاه های بزرگ و… از جمله اماکنی هستند که از چنین سیستم هوشمندی بهره می برند.

همچنین امروزه استفاده از دوربین داخلی به عنوان یک ویژگی در سیستم های اینترکام، رایج گشته است. این دوربین ها دامنه کنترل را وسیع کرده و به افزایش امنیت محیط کمک می‌کنند. به عنوان مثال در مدارس، شرکت‌ها، انبارها و… می شود این وسیله را به کار گرفت و با استفاده از قابلیت های صوتی و تصویری آن افراد را شناسایی و کنترل کرد.

به عنوان مثال در انبارها یک اپراتور میتواند کنترل بخش های مختلف را به عهده گرفته و افراد را شناسایی کند و تنها در صورت شناسایی به آنها اجازه ورود و دسترسی به بخش های مختلف را بدهد. یا اگر فردی در محیط اختلال ایجاد کرد و یا اپراتور به حضور او شک داشت با استفاده از این قابلیت میتوان او را به سرعت شناسایی و از محیط دور کرد.

لازم به ذکر است که سیستم های اینترکام در حال حاضر علاوه بر اماکن مختلف می‌توانند در وسایل نقلیه از جمله هواپیما، قطار، اتوبوس و حتی ماشین های جنگی نیز نصب شوند و مورد استفاده قرار گیرند. جهت دیدن تصاویر اینترکام با کیفیت می توانید به سایت yellowdeerco.ir مراجعه کنید.

خلاصه اینکه:

مزایای اینترکام هوشمند

اینترکام‌های هوشمند امروزی از قدرت اینترنت برای اتصال شما به بازدیدکنندگان استفاده می‌کنند و به شما این امکان را می دهند که از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه آن‌ها را ببینید، صدای‌شان بشنوید و با آنها صحبت کنید. دسترسی به سیستم از راه دور این محصول بدان معناست که شما در هر کجای دنیا که حضور داشته باشید، می‌توانید به آسانی پاسخگوی مراجعین به درب خانه‌تان باشید و تمام نقاط دسترسی را مستقیماً کنترل کنید.

به عنوان مثال، اگر یک ساختمان بزرگ با ورودی‌های متعدد باشد، می‌توانید ببینید چه کسانی و چه ساعتی وارد تاسیسات می شوند و چه ساعتی خارج می‌شوند. اینترکام‌های هوشمند دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار مناسب و کاربردی نظیر اتصال بین آپارتمان‌ها، ارتباط با حراست مجتمع، ارتباط با درب و نظارت بر سیستم دوربین متصل بر منازل می‌باشند.

همچنین برای نصب سیستم اینترکام نیازی به تغییرات اساسی در خانه خود ندارید. فقط مکانی را پیدا کنید که دوربین بتواند تا حد امکان منطقه مورد نیاز شما را برای نظارت نشان دهد و بنابراین این محصول به سرعت و به آسانی نصب می‌شود. .همچنین سیستم اینترکام امکان انتقال نویز تصویر و صدا را که در سیستمهای قدیمی و آنالوگ وجود دارد را نمی‌دهد.

انواع پنل بیرونی آکووکس

پنل R29

پنل R29 یک پنل بیرونی با صفحه نمایش 7 اینچی است که قابلیت شناسایی perfors AI-powered offline facial recognition for door accessرا دارد که معمولا در برجها و آپارتمانهای مسکونی و اداری قابل استفاده می باشد.
این پنل تصویری انتخاب بسیار کاربردی برای زندگی روزانه میباشد.امنیت خانه و ساختمان شما زمانی ایجاد میشود که شما قادر به مانیور کردن درب منزل خود باشید،اینکه چه کسانی در ساختمان تردد میکنند.
این پنل قادر به شناسایی صوتی و تصویری افرادی که اجازه تردد در ساختمان شما را دارند میدهد،پنل R29 براحتی شما را قادر میسازد تا درب ورودی ساختمان خود را مانیتور کرده و خیالتان را از امنیت ساختمانتان راحت میکند.

مشخصات کلی و فنی:
جنس پنل بیرونی:آلومینیوم
حافظه:2گیگ/16 گیگ
صفحه نمایش 7 اینچی لمسی
دوربین 3 مگا پیکسل با روشنایی اتوماتیک
دارای سنسور تشخیص نور
دارای سنسور مادون قرمز
دارای پورت RS485
میکروفون 32db

پنل R28 برای اینتر کام

پنل R28 یک پنل با صفحه ی کدی میباشد که عموما برای ساختمانها و آپارتمانها قابل استفاده میباشد
این پنل تصویری انتخاب بسیار کاربردی برای زندگی روزانه میباشد.امنیت خانه و ساختمان شما زمانی ایجاد میشود که شما قادر به مانیور کردن درب منزل خود باشید،اینکه چه کسانی در ساختمان تردد میکنند.
این پنل قادر به شناسایی صوتی و تصویری افرادی که اجازه تردد در ساختمان شما را دارند میدهد،پنل R28 براحتی شما را قادر میسازد تا درب ورودی ساختمان خود را مانیتور کرده و خیالتان را از امنیت ساختمانتان راحت میکند.

مشخصات کلی و فنی:
جنس پنل بیرونی:آلومینیوم
صفحه نمای 4.3 اینچی
دوربین 2 مگا پیکسلی
پنل کدی با دکمه های اضافه
دارای سنسور روشنایی
دارای سنسور مادون قرمز

خروج از نسخه موبایل